Gå til innhold

Min lille verden


Doratheexplorer

Anbefalte innlegg

:vinke:

Alle skulle vel ønske at de kunne klone seg selv en gang i blant, deriblant meg- så absolutt! ;) Men du er jo superhusmor, så det går nok bra. ;):lur:

:fnise:

Flink du er med treninga da! :jepp:

Håper dere fikk kost dere med en hjemmehelg med lavt stressnivå! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Alle skulle vel ønske at de kunne klone seg selv en gang i blant, deriblant meg- så absolutt! ;) Men du er jo superhusmor, så det går nok bra. ;):lur:

:fnise:

Flink du er med treninga da! :jepp:

Håper dere fikk kost dere med en hjemmehelg med lavt stressnivå! :klemmer:

Tenker vi kloner oss på samme tid, bestiller billett til sydligere strøk og stikker av ilag :fnise: Er du med eller?? :nigo:

Superhusmor??? :overrasket: Huff føles ikke sånn, men kan virke slik utenpå :filer:

Trening ja, det er altfor lenge siden jeg har gjort noe sånt nå :kjefte: Skjerpings!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmehelg og det var deilig! :sjenert:

Fredag jobbet mannen litt overtid, men var hjemme til fredagspizzaen som ble servert da lillemor var i seng :sikle:

Han måtte dra og stenge butikken seinere og da var fruen i huset så trøtt at hun sovna på sofaen. Bort fra Senkveld og andre koselige ting en fredagskveld kan bringe.

Mannen hadde lørdagsjobb. Da brukte jeg dagen til å få rydda og vaske litt i heimen. Fikk vaska loftet, skifta på sengene og rydda unna noen ting, men langt fra alt. Må ta en rydderazzia i løpet av uka, må prøve å presse det inn i ett tettpakket program :sjenert:

Jentene hadde besøk av noen venninner på ettermiddagen. De tok en salgsrunde på kakeboksene som eldstetøtta har fått i oppdrag (18 stk.) Lykkelige kom de hjem tomhendte, fikk solgt alle boksene :strix: Tipper mor var like lykkelig for det ;)

På kvelden lagde vi kyllingfilè med bacon og pesto, ris og salat :sikle: Jeg og mannen delte en flaske rødvin :vin: Den var ikke mer enn 13% men likevel kjente jeg det surret godt altså, godt vi la oss tidlig (kl. 23) ;) Og jeg som trodde jeg var garva :fnise: Kjente i går at den ikke var god for hodet mitt :kjefte: Kom meg likevel på kino med jentene, *Knerten og Lillebror*. Da vi kom hjem satte jeg fårikål på kok, var stappa da vi var ferdige å spise. Så dro jeg og eldstejenta på fotballkamp, 1.divisjon :ball:

Kvelden gikk til tv og brodering.

I dag har vi dugnad ang. drillinga til eldstejenta. Kjøpe inn frukt, skjære ferdig og levere innen pausen deres. Ikke verdens vanskeligste oppgave akkurat, men blir likveld litt stress mht. middagen da :sjenert:

I kveld får vi besøk av en kompis av mannen. Dama hans var i syden ett par uker, kom hjem før helga og gjorde det slutt med han :snurt: Han hadde handla inn masse mat og kjøpt en stor bukett med roser til hun kom hjem :blomst::dagens-rose: Også gjør hun det slutt... godt at mannen tenker på han og har invitert han på besøk :troest:

Tenkte egentlig dra og trene i dag (spinning), men får nok ikke lov til det etter at timen hos kiropraktoren er over. Fysioterapeuten sendte meg til kiropraktor etter forrige behandling og det er jeg lykkelig for. Har ei venninne som har gått hos han og hun har anbefalt meg han.

Men nå må jeg jobbe litt før jeg er klar for kiropraktoren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker vi kloner oss på samme tid, bestiller billett til sydligere strøk og stikker av ilag :fnise: Er du med eller?? :nigo:

Superhusmor??? :overrasket: Huff føles ikke sånn, men kan virke slik utenpå :filer:

Trening ja, det er altfor lenge siden jeg har gjort noe sånt nå :kjefte: Skjerpings!!

:hug:

:Nikke: Helt greit for meg! :biggrin:

Jeg er iallfall ikke noen superhusmor, tror jeg mangler det genet. :fnise:

Trene? Hva er det? :dåne:

Ha en fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite livstegn fra meg, nå har jeg oppdatert meg litt. Alltid trivelig å lese her, du er så postiv selv om det er travle dager :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...