Gå til innhold

Min lille verden


Doratheexplorer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir du dårlig av rødvin? :troest:

:klemmer:

Ja i allefall når jeg drikker altfor mye av det :fnise:

Mannen var helt overgått, var det mulig å tømme i seg en 3-liter på en helg liksom :overrasket: Måtte jo fortelle han at det kun var 2 liter da...også hadde han jo hjulpet meg med å drikke ett par glass av dunken i tillegg :sjenert:

Skjønner ikke hva han klager etter, rødvin er jo godt :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag og snart helg igjen :strix:

Har hatt ei hektisk og litt lat uke.

Mandag hadde eldstejenta drilling. Fikk gjort lite fornuftig hjemme :sjenert:

Mannen hadde kveldsjobb tirsdag og eldstejenta hadde turntrening.

I går hadde vi fri ettermiddag, da var vi i campingvogna og henta ett par ting som var blitt glemt igjen etter helga. Da vi kom hjem satte jeg brøddeig. Skulle kose meg med hotel cæsar, men så var det selvfølgelig fotballkamp som ødela hele opplegget mitt :kjefte: Lagde trollkrem etter ønske fra mellomste jenta. Overførte en del bilder både til eurofoto og FB, noe som tar laaang tid :frustrert: Så spilte jeg radiobingo i håp om å vinne 38 500,- som var hovedpremien, men nejda.... mangla tallet 11 som aldri kom... var faktisk tanta mi som vant hovedgevinsten, snakk om gullhår altså! ;) Skjønner ikke hvorfor ikke jeg kunne vinne, trenger pengene mer enn hun gjør :sjenert:

I dag skal jeg kjøre mellomste jenta på turn før jeg drar på foreldremøte på skolen. Pappan får hente henne der.

Skal være hjemme og slappe av i helga. Mannen har kveldsjobb i morgen og tidligjobb lørdag. Skal prøve å få gjort litt hjemme. Vinduer skal vaskes og gardiner byttes. Bilen skulle ha vært vaska både inn-og utvendig, pluss at sommertingene må ryddes bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk at de som trenger det minst, vinner mest ;)

Kos deg med ei avslappende helg! :kose:

:kjefte: ja det er typisk og irriterende!! :(

Ha ei super helg! :nigo:

Om posten jobber bra så kommer det stooor pakke til dere i morgen! :lur:

:klemmer:

Pakke?? Stor pakke?? Aaah, elsker pakker og jo større jo bedre :nigo:

Gleder meg :strix:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djiiiizes jeg er trøtt :søvn: Altfor lite søvn selv om jeg la meg ved halv 11 tiden i går. Føler det blir tidlig kveld i dag. Håper jeg klarer holde meg våken til Senkveld i allefall, det klarte jeg ikke forrige fredag :sjenert:

Har IKKE kjøpt vin til helga, fikk nok forrige helg for å si det sånn, he-he... :overrasket: Så i kveld blir det kun brus. Mannen har kveldsjobb og er ikke hjemme før ved halv elleve tiden. Tenkte lage hjemmelagd pizza til meg og jentene :sikle: Kjøpe litt smågodt og popcorn og bare kose oss ;)

Fra neste helg er det høstferie på skolen. Vi har tenkt og kjøre svigers, en laaang kjøretur på 9 timer. Må se det litt ann først. Jeg har lyst kjøre lørdag og bli ei uke sånn at vi er hjemme på søndagen etter. Mannen sier at han ikke har råd ta fritt fra jobb i ei uke, han går på timer og får ikke lønn :( Vet at han har råd til det, så jeg prøver å presse igjennom for at vi skal kunne dra. Jentene har kjempelyst treffe besteforeldrene igjen, og jeg vet at de også har savner oss og har lyst treffe oss igjen.

Sjefen min ble litt rar da jeg ba om ei hel uke ferie. Han hadde selv tenkt ta ett par dager den uka siden kona hans er lærer og de sikkert skal på hytta elller noe. Han ville helst at jeg tok 3 dager ferie også kunne han ta 2, men jeg sa at jeg helst vil ha hele uka siden det tross alt tar 9 timer å kjøre en vei liksom og vi har lyst være der enn mer i tre dager dersom vi drar. Jeg har to uker tilgode og har tenkt ta siste uka til jul. Ja-ja, vi får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor fort man blir inspirert av andre, har stjålet lista til Amused og Knøttet :nigo:

Ting som opptar meg om dagen og jeg setter pris på:

* har 3 skjønne jenter som jeg er så utrolig glad i :hjerte:

* elsker mannen min over alt på jord :hjerter_rundt:

* har en super jobb, selv om jeg vurderer søke ny :sjokkbla:

* skal lage hjemmelagd pizza i kveld :sikle:

* tv-kveld med jentene mine i kveld :yvonne:

* må få rydda opp i katastrofeområdet i helga :husarbeid:

* skal vaske bilen klar til ev. høstferie :tommelopp:

* mannen har lovt at jeg skal få sove lenge på søndag :sove:

* det er under 3 måneder til jul :nisselue:

* bare litt over 1 måned til bursdagen min :gratulerer:

* kun 1 uke til høstferie (kanskje) :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Så fin liste! :tommelopp:

God helg til deg og dine :sol: Håper mannen din innser at dere har råd til lang høstferie :jepp:

Takk for at du likte lista mi :nigo:

Jaa, håper han gjør det. Vi skal snakke om det i helga. Når han nå en gang blir kommer hjem fra jobb i morgen ettermiddag ;)

:klemmer:

=========================================

Har fått gjort litt her hjemme i dag.

Bretta tonnevis med klær, de står klar i kurvene til å puttes i skapet...det er den verste jobben egentlig :sjenert:

Tørka støv, det trengtes :overrasket:

Lagd pizza til meg og storesøstrene. Eldstetøtta var tydeligvis sulten, tror hun spiste like mye som jeg gjorde, om ikke ett stykke mer :fnise: Stakars, såg jo ut som hun ikke hadde fått mat i heimen det siste døgnet :klø:

Nå venter jeg bare på mannen som kommer hjem om ca en time ;) Gleder meg til å legge meg og sove i kveld. Gleder meg enda mere til å sove leeenge på søndag, det har mannen lovet meg. Han fikk sove idag, siden han hadde seinvakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme Gossip :hug:

Nå har jeg vaska og støvsuga bilen innvendig, blir mye sand med barn :sjenert:

Så har jeg tørka over gulvene i stua og på kjøkkenet :tommelopp: Vaska litt klær har jeg også rukket :husarbeid:

Lillemor sover ute, har sovet i to timer nå. Sover godt i frisk luft.

Gleder meg til mannen er ferdig på jobb, så vi kan være i lag hele familien. Huff det er trasig når han har kvelds- og lørdagsvakter :kjefte:

Har lyst på taco til kvelds :sikle: Får høre hva mannen og jentene mener først kanskje ;)

Endret av Jekka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Du? Setter du deg aldri ned og koser deg du? :sjenert:

:fnise: Det virker iallfall ikke slik! ;)

Herlig med ei lita ei som sover 2 timer i strekk! :jepp: Skjønt, jeg hadde brukt tida til å slappe av, jeg da ... :sjenert:

Taco må vel være en vinner blant både barn og ektemenn, vel?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Du? Setter du deg aldri ned og koser deg du? :sjenert:

:fnise: Det virker iallfall ikke slik! ;)

Herlig med ei lita ei som sover 2 timer i strekk! :jepp: Skjønt, jeg hadde brukt tida til å slappe av, jeg da ... :sjenert:

Taco må vel være en vinner blant både barn og ektemenn, vel?! ;)

Joooooda, visst gjør jeg det, men kanskje altfor sjeldent :sjenert:

Kan jo ikke slappe av når lillemor sover når jeg har så mye jeg burde ha gjort vettu :fnise:

Du vet, med 3 barn blir det jo myyye mere rot enn med ett ;)

Det ble taco, men rømmen vi hadde i kjøleskapet var ødelagt (les grønn) :spy:

Men godt var det likevel. Har fått dilla på pitabrød istedefor skjell, nammis :sikle:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting å ta fatt på og glede seg over denne uka:

* mandag i dag og snart høstferie :strix:

* halvdag jobb på fredag :bolledeig:

* kjører til svigerforeldrene mine til helga :hoppe:

* har akkurat hatt lunsjdate med ei venninne nå, det ble tacoomelett :sikle:

* foreldresamtale på skolen for mellomstetøtta i dag :regler:

* lillemor er frisk idag etter å ha blitt dårlig i går kveld og spydd opp noe fæle greier :spy: :klø:

* drilling for eldstejenta i dag :nigo:

* turntrening for jentene :trene:

* mannen får lønn på torsdag ;)

Da er det bestemt at vi tar en litt kortere høstferie enn jeg egentlig hadde ønska meg. Vi tar ferie halve fredagen og kjører til svigers. Blir der til onsdag og kjører hjem igjen for å jobbe torsdag og fredag.

Så får både jeg, mannen og jentene litt av viljen vår ;) Sånn er det med viljesterke familiemedlemmer, da må alle strekke seg litt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joooooda, visst gjør jeg det, men kanskje altfor sjeldent :sjenert:

Kan jo ikke slappe av når lillemor sover når jeg har så mye jeg burde ha gjort vettu :fnise:

Du vet, med 3 barn blir det jo myyye mere rot enn med ett ;)

Det ble taco, men rømmen vi hadde i kjøleskapet var ødelagt (les grønn) :spy:

Men godt var det likevel. Har fått dilla på pitabrød istedefor skjell, nammis :sikle:

:hug:

Tror kanskje jeg skal revurdere å få flere barn jeg, jeg sliter meg jo meg ut med bare ett! :overrasket::roll:

Grønn rømme hørtes ikke særlig godt ut .. *grøss*.

Så herlig med så mange positive ting, og ikke minst høstferie! Heldiggriser! :bolledeig:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...