Gå til innhold

Min lille verden


Doratheexplorer

Anbefalte innlegg

Middag er i magen og alle er klar for ettermiddagsaktiviteter.

Mannen har dratt til campingvogna, skal få hjelp av broren min og sønnen hans til å koble den til spikerteltet. Håper vi kan ta den i bruk i helga :strix:

Jeg og jentene er snart klare for turn. I dag er det trening for mellomstejenta. Lillemor skal være med, kanskje hun lærer noen triks i løpet av timen :fnise:

Huset ser ut som det er bomba, så skulle helst fått tid til litt husarbeid før kvelden er omme :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine:

Var såååå trist på H&A i dag :tristbla: Måtte se bort på slutten, så ikke mannen skulle spørre hva jeg grein for :fnise:

Har heldigvis tatt det opp da, så får se alt en annen gang ;)

Hu er jo litt idiot da, var litt enig i det Rachel sa :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Åh, jeg savner H&A! Har ikke tid til det lengre, og glemmer det til stadighet uansett ... :sjenert:

Husarbeid, ja ... :roll: Hate it! Fikk heldigvis gjort alt sammen i går, nå blir det sikkert en stund til neste gang, kjenner jeg oss rett ... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg litt vondt inni meg altså, har ikke fått sett på H&A på snart 6 uker, og det er sårt! :grine:

Vil du fortelle meg hva som skjedde?

:kose:

Episoden i går handlet om bryllupet til Sally og Brad. Etter at alle var klar for bryllupsfest og han står og venter på at hun skal komme kjørende trekker hun seg. Sally får Pippa, som var kommet til bryllupet, til fortelle Brad at hun ikke ville gifte seg med han likevel. Brad blir selvfølgelig fra seg og bestemmer seg for å flytte fra Sally. Han henter tingene sine og drar til Rachel. Sally leser ekteskapsløftet til Brad og episoden avsluttes med at hun bryter sammen i fanget på Pippa.

Henk som skulle være forloveren til Brad rømte fra sykehuset etter at han ble banket opp av Brad fordi han og Cassie tatt på fersken. Når Cassie kommer for å besøke han er han borte.

Martha drikker seg full og Jack får henne hjem, der sovner hun i sofaen. (Jeg håper de to blir sammen igjen!)

Det var korte trekk av episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig freddan :strix:

Vi drar i campingvogna i dag og blir til søndag, totalt fri for internett hele helga :sjenert:

Eller får nå sneket meg inn på FB i allefall, via telefonen ;)

Avhengig, jaaa :fnise:

God helg til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig freddan :strix:

Vi drar i campingvogna i dag og blir til søndag, totalt fri for internett hele helga :sjenert:

Eller får nå sneket meg inn på FB i allefall, via telefonen ;)

Avhengig, jaaa :fnise:

God helg til alle!

Skulle til å si det, ikk helt uten nett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Åj,mye som skjer i H&A ja ... Dramatisk, dramatisk! ;) Likte Flynn, jeg. Dårlig gjort at han døde ... :kjefte:

Håper dere har kost dere i campingvogna i helga! Kjenner til det med å være nettavhengig ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den episoden har jeg faktisk sett på nettet. Den er trist :tristbla:

Takk for sammendrag :)

:grine: veldig trist! :tristbla:

Skulle til å si det, ikk helt uten nett ;)

:sukk: klarer aldri være helt uten ;)

:vinke:

Åj,mye som skjer i H&A ja ... Dramatisk, dramatisk! ;) Likte Flynn, jeg. Dårlig gjort at han døde ... :kjefte:

Håper dere har kost dere i campingvogna i helga! Kjenner til det med å være nettavhengig ... :sjenert:

Ja trist at Flynn er borte :(

Sally har alltid vært min favoritt :sjenert:

Jaa, vi kosa oss masse med stor M :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag allerede og snart helg igjen :fnise:

Hadde en kjempekos helg i vogna. Fredag fikk vi rydda og vaska klart til bruk. Mamma og pappa kom opp en tur og hjalp til å passe på lillemor litt ;) Var så trøtte og slitne da kvelden kom at vi kun lagde oss pølse med brød til middag, delte ei flaske vin så var vi i drømmeland :søvn:

Lillemor sov til kl. 7 på lørdag, mye av at hun ikke sovnet før sent fredagskveld. Fikk besøk av guforeldrene til lillemor på formiddagen. Mannen og gufaren monterte opp parabolen på spikerteltet, måtte jo berge lørdagskvelden, he-he... tv-slaver!! Vi grilla og kosa oss i det utrolig fine været, :sol: og helt vindstille. Synd jeg glemte kameraet hjemme :kjefte: Kunne tatt mange fine bilder. De største jentene lekte med gutten til guforeldrene. Han er snart tre år og elsker å leke med jentene. De fant rumpetroll og kosa seg maks.

Mamma kom opp en tur på ettermiddagen. Det ble gryterett til kvelds med litt øl og :vin: til :sikle: Sent på kvelden var vi i ei nabovogn en snartur, men var tilbake litt over midnatt. Da var det godt og legge seg.

Da lillemor hadde sovet formiddagsluren sin på søndag dro vi hjem. Mamma venta med lammestek, kjekt å sette seg til bordet med ferdiglaget middag :nigo:

Lørdag kjente jeg at nok ei tann var brutt fram hos lillemor. Hun hadde bæsjet mye og var litt urolig, må jo skjønne at det er vondt når disse tennene skal igjen. Også klør det vel en del i tillegg. I går oppdaget jeg to til, så nå teller vi 12 tenner. 6 oppe og 6 nede :tommelopp:

Da vi stod opp i går var hun pottetett, det rann hele tiden av nesa og hun hadde hosta mye på natta. Fant ut at det var best å holde henne hjemme, så vi kosa oss hjemme i går. I dag var hun bedre og tilbake i barnehagen. Vi var hos helsesøster i går. Skulle egentlig få vaksine, men ble en stopper for det denne gangen også. Har vært der 3-4 ganger nå uten at hun har fått noe. Ble enig om at vi tar kontakt når hun er såpass bra at hun er klar for og stikkes.

Tok ned sommergardinene i går, nå blir det panelgardiner til vinteren. Hvite, cerise og sorte. Ble ikke ferdig med å henge opp, får se om vi får tatt resten i dag.

Mannen er hjemme fra jobb i dag :forkjola: Synes det er kjekt at han er syk på tirsdager når han en gang skal være syk, for det er som regel en hektisk dag med turn for eldstejenta. Hun er ikke ferdig før kl. 20, noe som betyr ekstra organisering for mor.

Trening :pisk:

Har ikke trent siden onsdag i forrige uke :surprised: Må skjerpe meg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Høres ut som ei trivelig helg :jepp:

Er på utkikk etter nye gardiner selv. Får jeg se bilde av dine? ;)

Trening, ja... Der sa du noe :ler:

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:

:kyss::kose::klem::klemmer::klem1:

:goodbye:

Høres ut som ei trivelig helg :jepp:

Er på utkikk etter nye gardiner selv. Får jeg se bilde av dine? ;)

Trening, ja... Der sa du noe :ler:

Ja det var ei koselig helg :hjerter_rundt:

Gardinene ja, trenger ikke noe bilde, bare lag deg ett bilde oppi hodet nå :lur:

Vanlige panelgardiner, ensfarget der jeg i tv-stua har sorte innerst og hvite ytterst. I resten av stua har jeg cerise innerst og hvit ytterst ;) Så har jeg brikker i cerise og sort, cerise lys (vanskelig å få tak i) :kjefte: Må få tak i ett par cerise puter og ett par pledd tenkte jeg. Gleder meg til Princess åpner her 12.november :bolledeig:

Tenkte dra å trene i dag, bare må!!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Herlig helg :) Hadde en flott helg jeg også, og nå er det bare to dager til neste :skya:

Ja tenk på det du, 2 dager ;) I morgen er det torsdag og praktisk talt helg :bolledeig:

:hug:

============================================

Har hatt en effektiv ettermiddag.

Dro på trening på Spenst halv 3, gikk en time tidligere fra jobb :strix:

Etter at middagen var i magen måtte jeg ut og bære og stable vinterveden. Mannen er syk så han klarer ikke så mye akkurat nå, han har vært hjemme idag også. Fordelen er at jeg har fått ferdig laget middag to dager på rad nå ;) Ellers har han nå ikke gjort så veldig mye fornuftig her hjemme, forresten han har støvsugd i dag. Så jeg stabla totusen liter ved og han var inne med lillemor, bada henne og hjalp storesøstrene med leksene. Så han har gjort litt fornuftig i dag da... bare jeg som er flink til å klage over han, he-he...

Fikk klipt plenen og kasta noen visne sommerblomster i komposten også. Herlig å få ting unna.

Er helt overvelda over foreldrene hans. Vi fikk tre tusen kroner til kjøp av kombivogn da vi skulle ha lillemor, penger som kom veldig godt med :strix: I dag hadde mannen snakket med pappan sin på telefon og da lurte han på om mannen hadde sjekka kontoen sin??? Neeei, hvorfor skulle han det liksom? :klø: Joda, de hadde satt inn fire tusen kroner der her om dagen :overrasket: Alle barna hadde fått like mye hver, jøsses, blir jo mye penger når man har fire barn liksom :sjenert:

Men, pengene kommer godt med de altså. Ja takk vi tar i mot ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er totalt AV i venstrearmen i dag etter jobbingen med veden i går :trampe:

Mannen er hjemme med influensa for tredje dag på rad nå, håper han kommer seg til i morgen så vi kan dra i campingvogna :sjenert:

I dag får jeg hjemmelagd pizza til middag :sikle:

Turn for mellomstejenta og møte på skolen for meg venter i ettermiddag, begge delene kl. seks. Jeg kjører turnjenta til bestemora før jeg kjører på møte, så kan hun kjører henne på turn, er bare ett par minutter unna der de bor. Så henter pappan henne når hun er ferdig.

Tenkte jeg skulle få tid til å bake litt i kveld, knekkebrød og boller. Huset ser fortsatt ut som ett katastrofeområde så skulle absolutt ha fått gjort noe med det også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en gang fredag og hææææææælg :strix: Deilig, herlig, vidunderlig!

Mannen er fortsatt ikke i form. Er på jobb i dag, men har bestilt legetime så får vi se hva han sier :sjenert:

Bakte knekkebrød i går. De ble ikke helt perfekt, men første gang må jo være prøvegang ;) Boller fikk jeg ikke tid å bake :(

Mannen hadde lagt lillemor så tidlig som halv sju i går da jeg var på møte. Joda-joda, hun våkna kl. 5 i morges :Gjesp: I tillegg var hun våken to ganger i natt og fikk vann :skaal: Hun får ikke legge seg så tidlig i kveld uansett hvor trøtt hun er, her skal det våkes :fnise:

Tipper vi kommer til å legge oss tidlig i kveld. Blir tv-kveld i spikerteltet med ei flaske vin på deling kanskje, visst mannen har lyst på da. I morgen er det dugnad og høstfest på caravanplassen. Det kan jo bli spennende. Er første året vi er med på det. Blir ingen varm fornøyelse da, var 3+ grader i morges og fjellene er fulle av snø :tristbla: Liker ikke vinter!!!

I dag blir det kake på kontoret. En kollega har bursdag i morgen og jeg skal snart ut å kjøpe kake :sikle: Tror jeg kjøper ett stykke verdensbeste til meg selv i allefall ;) De andre kan få wienerbrød :fnise: Nejda, skal vel få noe godt de også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...