Gå til innhold

Tilbake til hverdagen...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Uff, har eksamen selv om ikke så lenge (heldigvis ikke før rett etter jul :ironi:). Pga praksis så har jeg såvidt åpnet en bok! Må vel begynne å lese snart :klø:

Du får hvertfall ha lykke til med både masing på sjef og eksamen! Ofte kan man mer enn man tror!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, har eksamen selv om ikke så lenge (heldigvis ikke før rett etter jul :ironi:). Pga praksis så har jeg såvidt åpnet en bok! Må vel begynne å lese snart :klø:

Du får hvertfall ha lykke til med både masing på sjef og eksamen! Ofte kan man mer enn man tror!

:klem:

Nei, man får vel ikke lest så mye i praksis. Og dagene går så fort! Men lykke til med eksamenslesing du også :klemmer:

Takk for lykkønskninger, tror jeg trenger det ;)Har gått gjennom to gamle eksamensoppgaver i kveld, og var i allefall ikke helt blank, selv om det var et par sentrale utregningsmetoder som ikke satt helt på plass... Skal opp til mamma på middag i morgen, men tror jeg må ha med meg bøkene så jeg får lest litt også :gjeipe:

Men får satse på at det er sant som du sier, at vi kan mer enn vi tror ;) Bare ikke rullegardinen går ned på fredag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper eksamen gikk bra, og at du har en fin lørdag. :klemmer:

Det gikk faktisk bra! Hadde ikke ambisjoner om noe særlig mer enn å stå siden jeg har jobbet fullt ved siden av i 2 mnd og ikke akkurat hadde lest så mye før jeg begynte å jobbe. Men fikk noe jeg hadde lest ganske mye om, så tror jeg skal greie å hale i land en C i allefall :) Ny eksamen neste fredag da :sjenert:

Var på middag hos et vennepar i går, han er født og oppvokst i Norge, men med indiske foreldre. Fikk nydelig, hjemmelaget indisk mat :)

I dag har jeg vært på café og shopping med en venninne. Vi holdt ikke ut så lenge da, altfor mange folk i byen i dag, er jo gjerne sånn lørdager før jul. I kveld er kjære ute, så jeg koser meg alene hjemme, får vel prøve å lese litt snart også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: Åh, jeg har akkurat fått vite at en venninne av meg som bor et stykke unna skal ha baby i juni, hun er visst akkurat 12 uker nå :) Det er så koselig! :) Håper vi får dratt og besøkt dem til sommeren... Hun har visst hatt et tøft svangerskap så langt da, så det er jo litt kjedelig stakkars :sjenert: Får håpe formen blir bedre snart, spesielt siden de skal gifte seg om bare noen uker! Nå går jeg rundt og smiler, dette var en gladnyhet :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra eksamen gikk greit. Lykke til med neste! :)

Høres ut som du hadde en fin helg. Og så koselig med venninne-baby da. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper eksamen nr 2 også gikk bra?

Så koslig med skikkelig gladnyheter! :duskedame: Har fått liknende nyheter selv nylig. En venninne av meg som er blitt gravid. Hun er bare 7 uker på vei foreløpig, så er fortsatt litt hysj, hysj, men gud så koslig å høre! Blir ikke mindre klar for barn når man får høre sånt ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen nr 2 gikk greit den også :)

Ellers har jeg foreløpig fått forlenget vikariatet mitt med 1 mnd... Det er ikke mye da, men sjefen jobber for å få ha meg lengre også :) Er jo ikke så lett å ha oversikt midt i omorganiseringen, det skjønner jeg jo :)

Nesten litt rart å "bare" jobbe nå, men deilig også. Var på IKEA med mannen på mandag og fikset litt småting. I går var vi på teateret med venner. Ellers har broren til mannen kommet hjem på juleferie. Han går på idrett og har lagt på seg 8 kg muskler i høst! :hakeslepp: "Lillebror" har blitt stor! :sjenert: Men godt å ha ham hjemme :)

Til helgen skal vi ha julebord hos oss, blir nok kjekt, men vi blir nesten 20 stk, så mye å forberede...

Så koselig at du også har en venninne som skal ha baby da, Tutta :) En kompis av mannen og samboeren har faktisk termin i dag!

Endret av _lene_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være kjedelig å bare kunne planlegge fremover for 1 mnd av gangen?! Men bra med en sjef som jobber for å beholde deg der selv om det er omstillinger på gang! Ønsker du fast jobb samme sted?

IKEA ja... har nesten IKEA-abstinenser om dagen jeg. Er så lenge siden jeg har vært der! Men må være smertefullt å dra dit nå i førjulstiden, så tror jeg skal greie å avstå fra lysten til over eksamen på nyåret :fnise:

8 kg muskler! :dåne: Drøyt!

Så koslig med julebord med gode venner! Er mye å forberede så er tidvis slitsomt å være vertinne/vert, men samtidig vet jeg at det er så koslig å være på den andre siden, være gjest. Så dere får bare forberede dere godt, slik at dere kan nyte mest mulig av kvelden! :jepp: Lykke til :klemmer:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være kjedelig å bare kunne planlegge fremover for 1 mnd av gangen?! Men bra med en sjef som jobber for å beholde deg der selv om det er omstillinger på gang! Ønsker du fast jobb samme sted?

IKEA ja... har nesten IKEA-abstinenser om dagen jeg. Er så lenge siden jeg har vært der! Men må være smertefullt å dra dit nå i førjulstiden, så tror jeg skal greie å avstå fra lysten til over eksamen på nyåret :fnise:

8 kg muskler! :dåne: Drøyt!

Så koslig med julebord med gode venner! Er mye å forberede så er tidvis slitsomt å være vertinne/vert, men samtidig vet jeg at det er så koslig å være på den andre siden, være gjest. Så dere får bare forberede dere godt, slik at dere kan nyte mest mulig av kvelden! :jepp: Lykke til :klemmer:

Ja, det er litt kjedelig, men ikke så lett å få jobb innenfor mitt felt i Bergen nå, og trives jo godt sånn ellers... Fast jobb der hadde vært supert, men de fleste må gå en stund på vikariat før de får noe fast...

IKEA er litt crazy nå ja, men vi dro i 8-tiden på kvelden, så da hadde det verste rushet gitt seg virket det som :)

8 kg muskler er drøyt ja! Men han trener jo så og si HVER dag, opptil 3-4 timer dagen såvidt jeg har skjønt..

Julebordet ble veldig vellykket :) Alle koste seg og oppførte seg fint ;) Maten ble veldig bra og det var god stemning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom for og hilse på :) Håper begge eksamene ga gode resultater!

Ha en fin helg :hug:

Lenge siden ;) Kjekt at du er innom :) Det håper jeg også, skulle ta ca 3 uker å få svaret, så den jeg tok 3. desember får jeg kanskje svar på på torsdag da...

Takk, håper du har hatt en god helg du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koslig at julebord ble vellykket :)

Leste i Muffins dagbok hvor søt din kjære var :hjerte:

Men hoppe av i svingen er jo langt fra sikkert i det hele tatt! Så da kan jo ting virkelig skje når som helst nå! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke alltid så lett å få noe fast med en gang. Men et vikariat er jo ofte veien inn. :) Jeg fikk forlenget vikariatet mitt to ganger før det åpnet seg en fast stilling her. Nå var jo jeg veldig heldig som hadde lange vikariater også da. Håper hvertfall det løser seg for deg også. :jepp:

God tirsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Koslig at julebord ble vellykket :)

Leste i Muffins dagbok hvor søt din kjære var :hjerte:

Men hoppe av i svingen er jo langt fra sikkert i det hele tatt! Så da kan jo ting virkelig skje når som helst nå! :jepp:

Ja, jeg er glad for at alle koste seg, hadde vært kjedelig om det ikke ble vellykket så mye som vi styrte på forhånd ;)

Ja, han er nydelig :hjerte: Jeg tør ikke drikke etter EL nå i tilfelle, og selvfølgelig måtte svigerfar tulle masse med det på lille julaften :sjenert: Heldigvis ingen som nevnte noe i går...

God jul til deg også! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...