Gå til innhold

Mazzis bok


Mazilla

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Så deilig med en sånn beskjed fra veileder!! (selv om jeg mistenkte det da... ;) )

Kos deg med ski og jobbing! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for skryt og fine ord, jenter! :)

Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg har kommet hit. Det har vært mye mindre stress enn jeg hadde venta, på en måte. Jeg har sluppet unna de store problemene og frustrasjonene. Skal det virkelig gå på skinner helt fra start til mål? :klo: Noen jobber 8-16 hver dag, mens jeg føler jeg har surra meg fra kafé til kafé og jobba kanskje 2-3 timer daglig..

Nei uff, dette hørtes fryktelig skrytete ut.. :flau: Jeg har sikkert valgt en altfor enkel oppgave! :forvirret: Men så lenge jeg står skal jeg være fornøyd! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at du fikk så bra tilbakemelding fra veilederen din, og at du har full kontroll. :tommelopp:

Det er deilig at du har sluppet å stresse veldig med den da. Sånn syns jeg studiene mine var også (hvertfall på høgskolen). Jeg jobbet jevnt og trutt, men hadde også mye fritid. ;) Og fikk bra karakterer uten å direkte slite meg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med flott tilbakemelding Mazzi!! :jepp:

Og så lenge du får det og bra karakter, er det ikke så farlig at du ikke jobber hele døgnet og kanskje har en lettere oppgave! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe, Minttu! ;)

Tok meg fri i helga, men er så smått i gang igjen nå. Fikk nettopp telefon fra mamma om at det er slutt mellom henne og kjæresten, så da ble det med ett litt vanskeligere å konsentrere seg.. :trist: Aller helst skulle jeg ønske jeg kunne hive meg på første fly hjemover, men det går naturligvis ikke.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra med super veileder som sier supre ting :hoppe:

Og ikke fullt så bra med mammaen som kanskje er litt lei seg.. :sukk:

Hvordan har det gått med IKEA kommoden? :fnise: Er den ferdig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel litt lei seg ja.. Vi er like håpløse på et område; begge griner for mye i sånne sammenhenger, enten vi er lei oss eller sinte eller det egentlig går greit, om du skjønner.. ;)

Kommoden er ferdig for lengst! :nigo: Jeg brukte en formiddag, ikke verre. Hadde blitt gal om den stod halvferdig her fremdeles! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig slitsomt med sånn småpirk jeg jobber med nå.. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit for mammaen din. Men nå kommer jo dere snart flyttende sørover da, alle tre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det blir bra! :strix: Og tida frem til vi flytter kommer nok til å gå ganske fort, med tanke på alt som skal skje innen den tid! :hoppe:

I dag har jeg jobba litt med retting av småting i oppgaven. Mamma leser korrektur for meg, og det er veldig greit. Noen steder er vi litt uenige, men det er uansett greit å få en utenforstående til å se på det. I tillegg har jeg dobbelsjekka alle referanser, så nå skal litteraturlista være oppdatert og forhåpentligvis korrekt. Det som stresser meg mest for øyeblikket er at jeg ikke har funnet noe passende forsidebilde. Det sier kanskje litt om stressnivået mitt at det er det største problemet under ei uke før innlevering? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forsidebilde, er det virkelig nødvendig da? Holder vel bare med logoen til skolen? Har aldri hørt om noen som har hatt bilde på forsiden iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsidebilde, er det virkelig nødvendig da? Holder vel bare med logoen til skolen? Har aldri hørt om noen som har hatt bilde på forsiden iallefall.

Det er ganske vanlig blant oss, ihvertfall. Varierer sikkert endel fra fag til fag og sted til sted? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke noe krav, men alle tidligere oppgaver jeg har sett har det. Det ser jo litt finere ut.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg er i mål med oppgaven! :overrasket::redd:

I boks:

-småendringene mamma foreslo da hun korrekturleste (de jeg var enig i)

-forsøkt å gjøre det jeg fikk råd om på siste veiledning

-nye kapitler begynner på oddetallsside

-tre ulike formater på sidetall

-valgt forsidebilde, regner med jeg får det på mail i morgen

Det er helt sikkert noe jeg har glemt å gjøre, men heldigvis har jeg et par dager på meg før trykkeriet må ha fila.. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...