Gå til innhold

Mazzis bok


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Masse lykke til på muntlig :duskedame: Det kommer til å gå råbra, det er jeg sikker på :jepp:

Er det ikke litt rart å tenke på at du ikke lenger vil være student?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til på muntlig :duskedame: Det kommer til å gå råbra, det er jeg sikker på :jepp:

Er det ikke litt rart å tenke på at du ikke lenger vil være student?

Takk! Om et døgn vet jeg om du (og dere andre) har rett.. ;)

Det er litt rart å tenke på at jeg ikke skal være student mer, men samtidig får jeg jo en myk overgang til voksenlivet, siden det fremdeles er minst et år til jeg skal ut i arbeidslivet og være voksen på ordentlig. Dessuten skal jeg jo være lekestudent til høsten, for å få penger fra Lånekassa. Men da har jeg jo permisjon fra studiene, så det gjelds kanskje ikke.. ;)

Jeg har litt mer nerver i dag enn tidligere, men det er vel kanskje naturlig. Er egentlig mest spent på hva slags spørsmål jeg får, og hvordan det blir. Det er jo ikke en kunnskapstest hvor jeg skal bevise at jeg kan diverse teorier ut og inn, men mer en samtale om valg jeg har tatt og hvorfor. Tror ikke jeg scorer så høyt på å si at jeg har valgt den teorien jeg har fordi det var den jeg fant, og metoden fordi den var enklest... Prøver derfor å tenke gjennom ting og se om jeg kan komme opp med noen bedre forklaringer :sjenert:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig nå. Uten tvil noe av det verste jeg har vært med på. Kommer sterkere tilbake senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått summa meg litt, og begynt å kjenne på gleden over å være ferdig! For jeg er jo faktisk ferdig :nigo: :nigo: :nigo:

Eksamen bar preg av å sparke noen (meg) ned, sparke den som lå nede, sparke litt til, og så til slutt trekke frem ting som var bra. Sånn ca. Men hva gjør vel det, nå er jeg ferdig! :hoppe: Dessuten er jeg jo egentlig vant til å bli sparka nå, etter månedsvis med poking av ribbein og indre organer.

Åh, nå hadde det smakt med en øl.. :skaal::rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*rekker over en Munkholm*

GRATULERER!!!

Det var da noe ordentlig drit at det skulle være en sånn opplevelse, men som du selv sier: du er ferdig!!! Tenk, nå er du ikke student lenger! :hakeslepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Gratulerer som ferdig student Mazzi!!! :blomst: Godt du kan fordøye opplevelsen og finne fram smilet litt på sikt! :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var i tidligste laget å våkne klokka 6 på min første ordentlige fridag.. :Gjesp: Utrolig hvor annerledes det føles å ha fri når ikke prokrastineringsspøkelset henger over meg, forresten. Blir automatisk mer rastløs.. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk telefon fra veilederen min i stad. Hun hadde snakket med den interne sensoren både i går og i dag, og begge var sjokkert over hvordan den eksterne sensoren opptrådte i går! :overrasket: Hun interne hadde følt det ubehagelig å være der, og følelsen jeg hadde av at hun var på mitt parti var helt korrekt - hun hadde prøvd å forsvare meg, men måtte jo holde seg innenfor rammene. Uansett: De beklaget på det sterkeste at jeg hadde fått en fæl opplevelse. Det måtte ikke være noen tvil om at prestasjonen min var god, at muntlig ikke skulle være sånn som det ble, og at sensoren gikk langt over streken både i forhold til hva hun sa og hvordan hun sa det. De var også enige om at de aldri skulle bruke henne som sensor igjen! Wow... :daane::nigo:

Nå har jeg vært i byen en tur. Tenkte jeg skulle hente meg program for filmfestivalen som begynner her til uka, men fant det ikke noe sted. Jeg vurderer å kjøpe meg formiddagspass. Det koster 250 kroner, og da kan jeg se alt av filmer hver dag frem til kl 16 :)

Har også fått vaska litt klær og handla ingredienser til sjokoladekake, så nå var det på tide å slappe av litt.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D.O.A.

Så bra det ikke bare var du som reagerte, høres jo ut som om hun var helt på jordet! :sjokkert:

Kos deg med sjokoladekake og filmfestival! :hoppe: Og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...