Gå til innhold

Mazzis bok


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gikk bra i den forstand at jeg vet hva jeg skal gjøre fremover, og det er jo egentlig hensikten med veileding.

Nå er det helg! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første brett med glutenfrie kanelboller (etter MarianneEs oppskrift) er ute av ovnen, og det lukter helt nydelig her. Gleder meg til å smake! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en lang arbeidsdag i dag. Sliter litt med å forstå hva veilederen mente flere steder, men det går seg vel til.. :sjenert:

Her er det bare å brette opp ermene og gjøre klar for et par timers innsats til! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en lang arbeidsdag i dag. Sliter litt med å forstå hva veilederen mente flere steder, men det går seg vel til.. :sjenert:

Her er det bare å brette opp ermene og gjøre klar for et par timers innsats til! :jepp:

Så flink du er :) Kjenner meg igjen med det at man sliter litt med å forstå enkelte kommentarer, i allefall hvis man ikke går gjennom alt rett etter veiledningen... Jeg har det litt sånn på jobb av og til :fnise: Har en som skal godkjenne alt jeg skriver, og av og til har han forslag til endringer, og da er alt krystallklart når vi snakker sammen, og så sitter jeg og klør meg i hodet etterpå og husker ikke helt hva han egentlig mente :sjenert: Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er slitsomt! Det verste er at man aldri lærer.. Jeg noterer gjerne underveis, men noen ting er så opplagte at jeg ikke skriver ned alt i detalj.. :klaske:

Nå prøver jeg å omstrukturere hele analysedelen, og det er skikkelig vanskelig! Jeg noterte på veiledninga at jeg må ha en "tydeligere kategorisering i forhold til teorikapitlet". Jaså... Ehm.. :sjenert::bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, den med å synes at alt er sååå forståelig der og da og så ikek skjønnet bæret senere kjenner jeg så alt for godt igjen! :fnise:

Omstrukturering er bæsj! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Håper veilederens kommentarer har blitt mer forståelige for deg nå Mazzi!! Når er det du skal levere igjen? Jeg har litt dårlig hukommelse... ;)

Ha en fin, effektiv fredag, og en god helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal levere 1.april, men jeg skal levere "på liksom" til veileder 1.mars, for å ha tid til å rette opp i ting, gjøre siste finpuss og sende oppgaven til trykkeriet. Det begynner sannelig å nærme seg! :bond:

Jeg er usikker på om kommentarene har blitt så mye mer forståelige, eller om jeg bare tror det, men det går ihvertfall fremover på et vis.. ;)

Morgenen har vært effektiv, men etterpå har jeg en lunsjdate med mamma etterfulgt av en kaffeavtale med pappa, så det spørs hvor mye mer jeg får gjort i dag ;) Uansett har jeg fått gjort så mye denne uka at oppgaven nesten ikke er til å kjenne igjen, så jeg er veldig godt fornøyd med egen innsats! :jepp:

God helg til deg og, Neferet! Og takk til deg, Muffin! for lykkeønskninger! :):klemmer: til dere (og til andre som måtte snike seg innom og ha lyst på en klem.. Det er jo ikke fredag for ingenting!)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det jeg trengte! :klemmer:

Nå er det straks på tide å pakke sakene, for nå går turen til svigers. Jeg er godt fornøyd med at jeg faktisk har klart å jobbe litt i kveld, istedet for å kjede meg halvt i hjel med Korslaget e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:5: Det står respekt av å sitte å jobbe emd masteroppgaven til klokka halv ti en fredagskveld altså!! (det lyder forresten merkelig kjent, når jeg tenker tilbake :fnise:)

Nå kan du ta god helg med god samvittighet! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst dårlig på å følge opp denne boka for tida. Kunne kanskje sett på det som et tegn på at jeg jobber med masteroppgaven, men siden det er liv i graviditetsboka mi vet jeg ikke helt hva jeg skal konkludere med.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville konludert med at du jobber med masteroppgaven. :opplyser:

(fordi det høres best ut :fnise:)

Hvordan er det med deg og oppgaven og nurket og alt det der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg: Stort sett bra, men veldig vondt i ryggen for tida. Prøver meg på en tur på lesesalen nå. Har akkurat kommet, så jeg vet ikke enda hvordan det går. Blir dyrt å jobbe på kafé og sånt i lengda, så det må jo nesten bare funke.. ;)

Oppgaven: Fremover, tror jeg. Har nettopp omstrukturert analysekapitlene for n'te gang, men denne gangen er jeg ganske fornøyd. Det mangler fortsatt en god del, så jeg vil ikke påstå at jeg ser enden på det, men det skulle vel bare mangle siden jeg har nesten to måneder igjen.

Nurket: Hun klager ikke, ihvertfall ;) Tipper det går ganske greit. Hun har hatt noen litt rolige dager nå, men ikke nok til at jeg har blitt bekymret.

Alt det der: Strålende! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått hjelp til å skru opp pulten litt, så nå er jeg spent på å se om det er noe bedre for ryggen! :jepp: Hvis ikke er neste punkt på lista å kontakte vaktmesteren for å høre om jeg kan få en annen stol. Skolen skal jo tilrettelegge arbeidsplassen for oss småhandikappa.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det var en god oppsummering du hadde der ;) Så flott at alt er bra :nigo:

Bra at de tilrettelegger på skolen for dere - det skulle jo bare mangle :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...