Gå til innhold

Mazzis bok


Mazilla

Anbefalte innlegg

Stakkars han godeste! Og skjønner at det blir litt mye for deg. :klemmer: Håper på snarlig bedring, og at dere får noen fine dager fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper han godeste blir fort bra igjen! Og at du snart får noen bedre dager, ikke noe koselig å lese at du går rundt og har det sånn :( Mange :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, den omgangssyken er visst skikkelig ille i år! Jeg hørte at det er ekstra mange som får den nå, fordi vi i fjor var så ekstra flinke til å sprite hendene etc pga svineinfluenseafaren. Så da var den nesten ingen som fikk omgangssyken i fjor, og dermed nesten ingen som er immune i år (immuniteten sitter visste en sesong etter man har vært syk). Vet ikke om det stemmer altså, men det var i hvert fall noe jeg hørte. Skjønner ikke helt hva linken til vaksinen skal være?? :klø:

Jeg håper du har sluppet unna, det kan ikke være noe særlig å få det som gravid. Ille nok som "normal".. Jeg skulle egentlig på besøk til en venninne i kveld, men der har sønnen i huset spysyken, så jeg dropper det. Jeg vil helst ikke utsette meg for det der.

Håper alt er bra med deg, og at du ikke gråter mer heller! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må prøve å transkribere litt nå. Har ikke fått gjort så mye som jeg hadde planlagt i jula, så nå får omgangssyke være omgangssyke. Får bruke de gode periodene til noe fornuftig.. :sukk:

I kveld er planen middagsselskap hos pappa. Har sagt ifra at jeg har vært/er syk, men de ville visst at jeg skulle komme likevel, så hvis jeg orker blir jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^ What she said!

(klarer ikke overgå det fyrverkeriet der uansett... :lol:)

Håper virkelig at formen er bedre hos deg nå. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det?

Har du kommet deg etter omgangssyken?

Jeg har sluppet unna til nå, men hadde det i januar i fjor; Trodde seriøst jeg skulle stryke med.

Mange :klemmer: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke::klem:

Formen er bra den. Det tok et par dager, men så var jeg tilbake i full vigør. I går kveld kom vi tilbake til leiligheten, så nå er det masteroppgave for alle penga. Unntatt de penga som går til nytt busskort, oppfylling av kjøleskapet, semesteravgift, strømregning osv.. ;)

Har transkribert et intervju i dag, har tre igjen så er jeg ferdig med alle. Planen var å være ferdig med det i løpet av jula, men det var visst urealistisk, så nå må jeg bare kjøre på og bli ferdig!

Dagens gjøremål:

Transkribere

Vaske klær

Ringe vaktmesteren

Handle

Slappe av :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er bedre! :blomst:

Lykke lykke til med transkribering! Bit tenna sammen! You can do it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så nå er det masteroppgave for alle penga. Unntatt de penga som går til nytt busskort, oppfylling av kjøleskapet, semesteravgift, strømregning osv.. ;)

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Godt nytt år Mazilla! :klemmer:

Så kjedelig at dere ble syke i jula, alltid kjedelig! Godt dere er bedre igjen begge to! Lykke til med resten av intervjuene! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ihvertfall to gode arbeidstimer på lesesalen før frk masejente kom.. :roll:

Vurderer sterkt å innføre hjemmekontor etterhvert, og droppe hele lesesalen. Er bare redd det vil gjøre større skade enn nytte, men samtidig er det jo bedre enn å irritere seg grønn og blå hver dag over at hun aldri kan holde kjeft. Det er greit med små avbrytelser og litt småprat innimellom, for all del, men det hadde vært greit om vi i blant kunne hatt det helt stille i mer enn ti minutter sammenhengende også... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:kose: Så kjedelig med sånne som ikke skjønner helt poenget med lesesalen! Eller som ikke forholder seg til det ihvertfall! Jeg har aldri vært noe lesesalmenneske, så det går fint an å jobbe hjemmefra også! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så irriterende! Hun er vel neppe typen til å ta et hint heller da, gjetter jeg? Hjemmekontor er jo knall hvis man får det til å funke - da sparer du reisetid også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det er ganske frustrerende.. Men samtidig så er jeg redd det vil skli ut hvis jeg bare skal jobbe hjemme. Her har jeg min "arbeidsplass", og når jeg går hjem så er jeg ferdig for dagen. Hvis jeg skal jobbe hjemme vil jeg kanskje aldri få følelsen av å ha helt fri, og det trenger jeg. Nei jeg får nok bare bite tennene sammen, og heller ta det opp med henne hvis det skulle bli for ille. Problemet er bare at hun allerede er litt småsur på meg.. :rolleyes: Han godeste er helt overbevist om at hun har en liten hjerneskade av en eller annen slag.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så irriterende! Hun er vel neppe typen til å ta et hint heller da, gjetter jeg? Hjemmekontor er jo knall hvis man får det til å funke - da sparer du reisetid også. :)

Ta hint nei? Langt ifra! :ler: I høst tvitret jeg om lesesalsbråket, og hun siterte det senere og lo.. Hun skjønte tydeligvis ikke at det var seriøst og at det var henne jeg henviste til... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig.. ;)

Noe annet som er imponerende er at jeg er ferdig med å transkribere!! :hoppe: Nå prøver jeg å finne ut hva hovedtemaene for analysen skal være. Håper på en snarlig åpenbaring, men i tilfelle det ikke skulle skje ser jeg på hvordan andre har gjort det i tidligere oppgaver mens jeg venter.

Jeg er rolig-stressa, hvis det gir noen mening. Innimellom blir jeg kjempestressa og tenker at jeg faktisk bare har et par måneder på meg, men så kommer roen og jeg tenker at dette skal gå helt fint. Merkelig følelse! Litt sånn: :bond::veslejenta::bond::veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...