Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Han ble dessverre dårligere igjen i natt, så det ble enda en natt med altfor lite søvn. Men men, snart er vel det dagligdags, så det er greit å få testa hva det gjør med kroppen.. ;) Nå må jeg mobilisere viljestyrke nok til å komme meg på skolen. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes jeg har hørt rykter om at småbarnsforeldre ikke sover så mye, nei :ler: Huff, håper mannen blir frisk snart.

Lykke til i dag! :)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, tror jeg kan trenge det. Er straks på skolen nå. Måtte på butikken for pasienten først, så jeg ble litt forsinka. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, MaiL! :klemmer:

Nå sier ryggen stopp for videre lesesalsarbeid i dag. Jeg tar med meg litt arbeid herfra så jeg kan jobbe et annet sted. Egentlig bryter det litt med prinsippene mine, men samtidig kan jeg jo ikke gi meg etter 4-5 timers dager hver dag, bare fordi ryggen ikke vil mer. :riste: Derfor kan jeg like gjerne prøve å få inn gode rutiner på arbeid utenfor lesesalen med en gang. Tror det blir kafé i dag. Holder meg unna pasienten hjemme i noen timer til, for der får jeg ihvertfall ikke gjort noe. Dessuten får jeg utrolig vondt i ryggen av sofaen vår. Ikke bare-bare når jeg ikke kan sitte godt noe sted, det er helt sikkert! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han godeste har blitt dårligere og dårligere utover dagen. Nå ligger han sammenkrølla og klynker mamma.. :tristbla:

Det spørs om det blir noen tur hjem på oss i helga. Vi skal egentlig i tre bursdager, og har gleda oss begge to. Jeg kan vel alltids dra uansett, men jeg har ikke så lyst til å dra fra han her i den tilstanden.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vips så var helga borte, og for en helg.. :dåne:

Jeg har tilbragt store deler av helga på sykehuset med han godeste. Det føles som jeg ikke har sovet på lange tider, til tross for at jeg fikk over 8 timer sammenhengende i natt. Nå sitter jeg hjemme og venter på telefon fra han, han skulle bli utskrevet i løpet av tidlig formiddag.

Skolen har havna laaaangt bak i hodet i helga, så jeg er litt spent på hvordan det blir å komme tilbake i mastermodus. Jeg er redd det blir enda en "fridag" i dag, selv om jeg ikke har gjort noe som helst siden torsdag. Noen ganger må andre ting komme foran, sånn er det bare. Det er sikkert like greit når ikke hodet er helt med. Snart må jeg riktignok komme i gang, for til torsdag skal jeg sende avsted alt jeg har gjort til veilederen min.

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt ut i fem og en halv time på lesesalen i dag. Godt fornøyd med det siden jeg har tidenes søvnunderskudd. Planen videre er å få lest gjennom alt jeg har, og så sende det til veilederen min. Skal bli greit å få innspill fra en utenforstående nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Husk at Ms. Nightingale trenger å ta vare på seg selv innimellom også :) Endret av Androide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Androide skrev (På 20.1.2011 den 1.18):

:troest: Husk at Ms. Nightingale trenger å ta vare på seg selv innimellom også :)

Det gjør hun til gangs i dag! :jepp:

D.O.A. skrev (På 20.1.2011 den 7.40):

Flinking!! :klem:

Ja, særlig i forhold til deg.. :sjenert::fnise: Men neida, takk for det! Forholdene tatt i betraktning er jeg godt fornøyd :)

:klem:

Neferet skrev (På 20.1.2011 den 7.51):

Hvordan går det egentlig med han godeste og deg? Har han blitt noe bedre så du får litt hvile? :kose:

Det går bedre med han nå. Han ligger hjemme og er dopa ned på en herlig cocktail av sobril, ibux og paracet, og i natt våkna vi bare et par ganger :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 sider tekst er nå sendt avgårde til veilederen min.. :bond: Hun har ikke sett noe jeg har gjort siden jeg skrev de første tre sidene med mål for oppgaven og et forsøk på å definere en problemstilling, så dette er rimelig skummelt.. :bond: I tillegg har hun sagt til andre at jeg er så flink og ligger så godt an. Hva vet vel hun om det? Snakk om å legge press på meg! Fallhøyden er stor nå gitt.. :bond:

:redd:

Nesten så jeg skulle ønske jeg ikke var :gravid: så jeg kunne tatt et par sobril av han godeste, eller en drink eller to.. Eller en blanding. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er litt :bond: å sende det avgårde, men veilederen skal jo bare hjelpe deg. :) Sikkert godt å få noen nye tanker rundt det. Syns du har vært flink som har klart å jobbe litt oppi denne sykdommen til din kjære. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det som er så fint med å vært :gravid: er at du kan late som du er rusa også får du ingen dagen derpå :nigo:

Jeg utfordrer deg til å prøve på det før du tar en drink :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...