Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Så flink du er med oppgaven :jepp: Og med såpass god tilbakemelding enn så lenge så må jo dette bare gå veien :jepp:

Lykke til med det siste gjenværende av oppgaven :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler jeg er i mål med oppgaven! :overrasket::redd:

I boks:

-småendringene mamma foreslo da hun korrekturleste (de jeg var enig i)

-forsøkt å gjøre det jeg fikk råd om på siste veiledning

-nye kapitler begynner på oddetallsside

-tre ulike formater på sidetall

-valgt forsidebilde, regner med jeg får det på mail i morgen

Det er helt sikkert noe jeg har glemt å gjøre, men heldigvis har jeg et par dager på meg før trykkeriet må ha fila.. :bond:

:hakeslepp:

Hvorda gjør du det!?

:pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, si det.. Kanskje jeg ikke er perfeksjonist nok? :vetikke: Jeg har alltid vært sånn at når jeg føler meg ferdig, så er jeg ferdig, da klarer/gidder jeg ikke å sitte med småpirk og dill.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig Mazilla!! :hoppe: :hoppe:

Ja! :hoppe: Jeg tror ihvertfall det.. :sjenert:

Har du sletta boka di forresten? Eller er det bare jeg som ikke finner den? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sjekker jeg mailen ca hvert tiende sekund, fordi følgende står på trykkeriets sider:

Korrektur mottar du på e-post. Vennligst sjekk mailen din jevnlig den dagen du leverer, slik at vi raskt får beskjed om korrekturen på omslaget er godkjent.

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? :rolleyes:

Jeg har til og med sånn notifier som gjør at jeg ikke trenger å gå inn på mailen hele tida, men jeg må jo innom jevnlig likevel for å se at den ikke har havna i spam.. :sjenert:

I stad fikk jeg en mail, men den var ikke fra trykkeriet. Jeg synes det er dårlig gjort av andre å sende mailer til meg i dag! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Har du fått noen mail? ;)

...og forresten, gratulerer masse med innsendt oppgave!! :hoppendeglad:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ingen mail, nei. Dårlig gjort å holde folk på pinebenken på den måten! Jeg har ikke fått så mye som en bekreftelse på at de har mottatt filene jeg sendte! :snurt:

..og forresten: TAKK! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kanskje det hadde vært lurt. Jeg har litt telefonskrekk, så jeg tror jeg venter til i morgen i så fall.. :sjenert: Jeg fikk jo opp en bekreftelse på innsendt skjema i går, så jeg vil tro at de har fått den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte dem en mail, og fikk svar etter noen få minutter:

"Vi har mottat din bestilling og du vil snart motta korrektur på omslaget via e-post."

Godt jeg får muligheten til å lese korrektur på omslaget, de kan jo ikke stave "mottatt" riktig engang! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korrektur mottar du på e-post. Vennligst sjekk mailen din jevnlig den dagen du leverer, slik at vi raskt får beskjed om korrekturen på omslaget er godkjent.

Dagen kom og gikk uten at jeg hørte noe, bortsett fra mailen jeg fikk svar på i formiddag.. :sinna:

Jeg sendte dem mail for noen uker siden og spurte hvor lenge i forveien man måtte bestille trykking, og fikk da beskjed om at det holdt fint med dagen før innlevering. Jeg kjenner nå at jeg er rimelig glad for at jeg ikke tok dem på ordet! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :hoppendeglad:

Kanskje greit å få lest korrektur, ja. :fnise:

Takk! :hoppendeglad:

Synd trykkeriet klarer å ta gleden litt fra meg, men jeg tipper det er fort glemt så fort jeg får de fysiske oppgavene! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...