Mazilla Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #3701 Del Skrevet 24. februar 2011 Jo, sant det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. februar 2011 #3702 Del Skrevet 24. februar 2011 Så spennende med innsending av endelig utkast! Du er jo nesten i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #3703 Del Skrevet 24. februar 2011 Nå er den sendt! Det føles godt, så nå tror jeg jeg skal nyte godfølelsen frem til veiledning. Regner med pipa får en annen lyd da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. februar 2011 #3704 Del Skrevet 24. februar 2011 Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #3705 Del Skrevet 25. februar 2011 Lagde plutselig treretters middag i dag: Forrett: Ruccola og perletomater med aioli, parmesan og urtestekt kylling Hovedrett: Baconsurra svin indrefilet fylt med kremost og urter, hjemmelagd potetstappe (med meierismør og fløte ), ovnsstekte tomater, dampa brokkoli og en mørk sjysaus. Dessert: Hjemmelagd sjokolademousse Det ble ganske godt, om jeg får si det selv.. Han godeste var ganske fornøyd da han kom hjem til en sånn overraskelse etter ei lang arbeidsuke Kino senere i kveld. Koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 26. februar 2011 #3706 Del Skrevet 26. februar 2011 Så gøy med innsending av endelig utkast! Husker hvor deilig jeg syntes det var når jeg hadde gjort det i april i fjor! Den middagen hørtes himmelsk ut! Klart han godeste må være fornøyd med en sånn oppvartning Ha en fortsatt fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. februar 2011 #3707 Del Skrevet 26. februar 2011 Ikke rart han godeste var fornøyd. Jeg skulle gjerne kommet hjem til en treretters. Og det hørtes veldig godt ut. Håper dere hadde en koselig kveld med dinner and a movie. Hvilken film så dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #3708 Del Skrevet 26. februar 2011 Så gøy med innsending av endelig utkast! Husker hvor deilig jeg syntes det var når jeg hadde gjort det i april i fjor! Den middagen hørtes himmelsk ut! Klart han godeste må være fornøyd med en sånn oppvartning Ha en fortsatt fin helg Det er gøy, men litt skummelt. Skal ikke ha veiledning før til torsdag, så nå må jeg bare gå i ring rundt meg selv i noen dager.. Ha en fortsatt fin helg du og! Ikke rart han godeste var fornøyd. Jeg skulle gjerne kommet hjem til en treretters. Og det hørtes veldig godt ut. Håper dere hadde en koselig kveld med dinner and a movie. Hvilken film så dere? Det er ikke så ofte han er så heldig at han kommer hjem til ferdig middag for tida, så jeg må utnytte den energien jeg har når den først kommer.. Vi så True Grit. Anbefales om dere ikke har sett den! Vi var i en sal som er ombygd fra ca 120 plasser til 36, med skinnstoler og gratis kaffe og mineralvann og litt sånn. Ganske greit for ryggen min, men kanskje ikke helt verd de ekstra 25 (30?) kronene pr billett. Vi hadde et bord mellom oss, så det var ihvertfall ikke noe sted å legge en romantisk date til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. februar 2011 #3709 Del Skrevet 26. februar 2011 Den middagen hørtes god ut! Aldri spist noe så fancy Den salen hørtes litt rar ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #3710 Del Skrevet 28. februar 2011 Dagens prosjekt: Montere kommode fra Ikea. Alene! Hittil har jeg slept den inn i stua, bladd gjennom monteringsanvisningene, klødd meg litt i hodet og fordelt/sortert alle delene utover gulvet og senga. Hva har jeg begitt meg ut på?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #3711 Del Skrevet 2. mars 2011 Skal omsider på veiledning for masteroppgaven i morra. Gruer meg litt, men samtidig skal det bli godt å komme i gang igjen etter nesten en ukes pause. Om to uker er den sendt til trykkeriet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. mars 2011 #3712 Del Skrevet 2. mars 2011 Lykke til imorra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #3713 Del Skrevet 2. mars 2011 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 2. mars 2011 #3714 Del Skrevet 2. mars 2011 Lykke til Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 2. mars 2011 #3715 Del Skrevet 2. mars 2011 Lykke til på veiledning! Jeg husker min siste veiledning, det var den beste av dem alle, for da fikk jeg beskjed om at nå var det bare å levere, og dette var 2 uker før fristen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #3716 Del Skrevet 2. mars 2011 Lykke til Mazilla! Takk for det! Lykke til på veiledning! Jeg husker min siste veiledning, det var den beste av dem alle, for da fikk jeg beskjed om at nå var det bare å levere, og dette var 2 uker før fristen Oi, det var litt av en beskjed å få! Tør ikke akkurat håpe på det samme her, men forhåpentligvis blir det ikke en helt uoverkommelig arbeidsmengde på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. mars 2011 #3717 Del Skrevet 3. mars 2011 Kjempemasse lykke til i dag!! Uansett under to ukers arbeid igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mars 2011 #3718 Del Skrevet 3. mars 2011 Masse masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #3719 Del Skrevet 3. mars 2011 Hjemme igjen. Veilederen min var kjempepositiv og fornøyd med det jeg hadde gjort, så nå er jeg kjempeletta! Jeg fikk beskjed om å ikke røre strukturen, for den var veldig bra (og det var visst noe av det studentene vanligvis trengte å jobbe masse med på slutten). Det er en del småting jeg kan plukke og dille med fremover, men ikke så mye at jeg ikke skal klare det i løpet av i underkant av to uker! Hun ville ikke antyde noen karakter, men sa at jeg nok kan heve oppgaven med én karakter hvis jeg gjør de grepene hun skisserte. Ellers snakka vi litt om muntlig. Hun jobber for harde livet med å finne sensorer som er villige til å stille opp på litt kort varsel. Jeg spurte hva vi gjør hvis jeg ikke rekker muntlig før påske, men det var ikke noe alternativ sa hun; dette skulle hun ordne, for hun visste at det ville være tilnærmet umulig for meg å konsentrere meg om noen muntlig rett etter fødsel.. Alt i alt er jeg for øyeblikket letta og positiv! Nå skal jeg se skiskyting før jeg setter i gang. Men så er det jo langrennstafett.. Ja ja, jeg får vel prøve å finne plass til litt arbeid også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. mars 2011 #3720 Del Skrevet 3. mars 2011 Gode nyheter!! All den harde innsatsen din viser seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå