Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går fikk han godeste en regning på 190 kroner fra et kredittkort han ikke har, på en taxitur han ikke har tatt. Han ringte kredittkortselskapet i dag, og det viste seg at noen har tatt taxi for over 4000 kroner med kortet de siste par ukene! :hakeslepp::haar:

Æsj, ekle greier! :sukk:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, jeg synes det er skikkelig ubehagelig! Spesielt siden det betyr at noen har stjålet fra postkassa vår... :sukk: Han fikk kredittkortet for mange år siden, men har aldri brukt det og har sagt det opp tidligere, men de fortsetter jevnlig å sende nye kort likevel, og nå har tydeligvis noen fått tak i det og funnet ut at det var kjekt å ha..

Selskapets policy er visst at man ikke skal trenge å betale for beløp man ikke vedkjenner seg, og det skulle visstnok bare være å fylle ut et skjema så skulle det gå i orden, men jeg tror det ikke før jeg får se det.. Man hører jo ikke akkurat mye positivt om de kredittkortselskapene og kundebehandling! :riste:

Burde kanskje anmelde det også? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha lest at man bør anmelde sånt.

I tillegg bør det jo gå ann å få stoppet tilsendingen av kredittkort, de kan da ikke ha lov å sende slikt i hytt og pine, det er tross alt i mannen din sitt navn og når dere i tillegg kan vise til at det har blitt stjålet fra dere allerede en gang og dere ikke vil ha flere? :vetikke:

Hvis du skjønte hva jeg mente, ser det ble litt rotete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått gjort altfor lite i dag, til tross for at endelig utkast skal leveres om to uker. :bond: Formiddagen gikk med til jordmorbesøk, og nå venter jeg på noen som skal hente skrivepulten vår. Vi har gitt den bort via Finn.no for å få plass til vugga. Jeg kunne/burde selvfølgelig jobba mens jeg venter, men klarer ikke å komme i gang.. :scorpis: Ikke har jeg fått støvsugd heller, noe jeg absolutt burde gjøre når fremmede skal inn i leiligheten.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov lenge i dag, selv om jeg egentlig ikke har tid til det. Jeg sover dårligere enn før om natta for tida, så jeg måtte prioritere søvn fremfor oppgave i dag morges. Nå gjenstår bare å komme i gang med arbeidet. Ulempen med å komme sent i gang er at jeg ofte ikke kommer i gang i det hele tatt.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte gi meg etter en halvtimes jobbing der jeg egentlig hadde rigga meg til i dag. Senga er det eneste arbeidsstedet som funker for tida, og det er kjedelig... :sukk:

Nå har jeg akkurat sendt mail til veileder ang mulighetene for å levere en uke tidligere(!!) enn planlagt, sånn at jeg kan rekke muntlig også før tuppa kommer.. :bond::daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du er effektiv og flink - selvom senga for tiden er det beste stedet å jobbe :hug:

Jeg har også vært utsatt for kortsvindel for noen år siden og fikk igjen hver eneste krone :jepp: så heldigvis lar det seg ordne!

Mitt kort ble stjålet og sperret - allikevel ble det misbrukt i en annen by 6mnd etter det forsvant, da taxi selskapene i den byen ikke hadde oppdatert sine register med stjålne kort. Tror det var noe sånt som 7000,- som ble borte hos meg. Det ble også anmeldt, men selvsagt henlagt.

Håper du får en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo i utgangspunktet fint an å jobbe i senga, men det er vel fort andre ting som frister mer der. ;)

Ønsker deg en fin helg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du er effektiv og flink - selvom senga for tiden er det beste stedet å jobbe :hug:

Jeg har også vært utsatt for kortsvindel for noen år siden og fikk igjen hver eneste krone :jepp: så heldigvis lar det seg ordne!

Mitt kort ble stjålet og sperret - allikevel ble det misbrukt i en annen by 6mnd etter det forsvant, da taxi selskapene i den byen ikke hadde oppdatert sine register med stjålne kort. Tror det var noe sånt som 7000,- som ble borte hos meg. Det ble også anmeldt, men selvsagt henlagt.

Håper du får en fin helg!

Oi, såpass! Seks måneder etter? Det taxiselskapet burde virkelig gjøre noe med rutinene sine! :fy_fy:

Håper du også har hatt en fin helg! :)

Det går jo i utgangspunktet fint an å jobbe i senga, men det er vel fort andre ting som frister mer der. ;)

Ønsker deg en fin helg. :klemmer:

Det går faktisk overraskende greit med sengejobbinga. Jeg er glad jeg har kommet såpass langt, tror ikke det hadde vært like enkelt å skrive teorikapitler og trekke ut analysepoenger osv her.. ;)

Helga har vært veldig fin! :hjerte: Han godeste jobber veldig mye for tida, så da er det ekstra koselig når han først har fri.. :) Håper din helg også har vært bra! :klem:

Nå jobber jeg litt med oppgaven, men merker at det går tregt i dag. Har fått gjort litt da, og det er jo bedre enn ingenting :Nikke: Snart skal vi ut og gå en liten tur, men jeg kan dessverre ikke gå særlig langt før jeg får kynnere. Er det ikke det ene, så er det det andre! :roll:;)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke sove. Hjernen jobber for fullt med masteren, han godeste snakker i søvne og mazzilusken prøver å sparke seg gjennom alle mine indre organer. Jeg er så trøtt!! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Minttu!! :klem:

Sov litt bedre, men ikke så veldig. Har vondt i ryggen konstant nå, uansett om jeg ligger, sitter, står eller går. Lei!! :sur:

I dag er det tre uker til masteroppgaven skal sendes til trykking! :bond::sjokk::bond::sjokkert::bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av dagen skal endelig utkast sendes til veileder. For øyeblikket er jeg på kafé med han godeste. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...