Pingting Skrevet 2. februar 2011 #3661 Del Skrevet 2. februar 2011 haha, takk for oppsummering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #3662 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei hvor det går!! Nå er jeg frisk og rask og superivrig etter å komme i gang med en ny arbeidsdag! (Lurte jeg noen? Ikke det?!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #3663 Del Skrevet 3. februar 2011 Halvferdig analysekapittel leies ut til høystbydende! Leieperiode: Til kapitlet er fiks ferdig og klart til innlevering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. februar 2011 #3664 Del Skrevet 3. februar 2011 eh.... vi kan inngå en byttehandel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 3. februar 2011 #3665 Del Skrevet 3. februar 2011 Du lurte meg Vi kan bytte, hvis du orker å skrive de to oppgavene jeg har til neste uke, så kan jeg ta ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #3666 Del Skrevet 3. februar 2011 eh.... vi kan inngå en byttehandel? Litt usikker på om det egentlig vil gagne noen av oss, men på den annen side kunne det jo vært moro! Du lurte meg Vi kan bytte, hvis du orker å skrive de to oppgavene jeg har til neste uke, så kan jeg ta ditt! Ææh, ehm.... Når du nevner det, så er jeg egentlig ganske fornøyd med at innlevering er 1.april, så jeg vil helst ikke bytte til noe med deadline før den tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 3. februar 2011 #3667 Del Skrevet 3. februar 2011 Det kan jeg godt forstå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #3668 Del Skrevet 3. februar 2011 På tide å ta kvelden! I dag har jeg vært flinke-Mazzi, og nå vet jeg akkurat hva jeg skal gjøre når jeg begynner i morgen. Fine greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 3. februar 2011 #3669 Del Skrevet 3. februar 2011 Så bra!! Flinking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #3670 Del Skrevet 3. februar 2011 Så bra!! Flinking! Må jo slå til noen ganger jeg og! Du og Pingting er jo så flinke hele tida, så jeg må nesten skryte av meg selv når jeg også har gode dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #3671 Del Skrevet 4. februar 2011 Og vips så var jeg i gang igjen! Må skryte mens jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. februar 2011 #3672 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg synes du er kjempeflink jeg!! Håper dagens oppgaver går unna som en vind! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. februar 2011 #3673 Del Skrevet 4. februar 2011 Flinkeflinke! Her: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #3674 Del Skrevet 7. februar 2011 Dagen i dag har vært koselig, men ikke så produktiv som den burde. Jeg begynner riktignok å få litt oversikt over hva jeg skal jobbe med fremover, så jeg har vel sånn sett fått gjort litt selv om det ikke føles sånn. I tillegg har jeg og han godeste spist frokost sammen (!) og vært på møte i banken. Ikke en helt bortkasta formiddag, med andre ord. Kanskje jeg skal jobbe litt? Ja det burde jeg. Til helga kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. februar 2011 #3675 Del Skrevet 7. februar 2011 Du får vente til freddan' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #3676 Del Skrevet 7. februar 2011 Du får vente til freddan' Nå fikk jeg nettopp mail om at et møte i morgen måtte utsettes fra 10 til 10.30. Jeg har ikke fått beskjed om noe møte i utgangspunktet jeg. Fantastisk kommunikasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. februar 2011 #3677 Del Skrevet 8. februar 2011 Godt det ble litt utsatt så du fikk vite om det da. til deg som er så flink! på deg videre i innspurten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. februar 2011 #3678 Del Skrevet 8. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #3679 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Takk for heiing! Jeg har plutselig, etter nesten 6 års høyere utdanning, blitt en del av fargekodemafiaen! Jeg har alltid syntes det har vært helt tåpelig å bruke markeringstusjer i flere farger, men plutselig er oppgaven min ikke bare gul, men også rosa! Det verste er at det funker! Sannelig godt jeg snart er ferdig! Endret 9. februar 2011 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. februar 2011 #3680 Del Skrevet 9. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå