Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hvor det går!! :hoppe: Nå er jeg frisk og rask og superivrig etter å komme i gang med en ny arbeidsdag! :bolledeig::hoppendeglad::bolledeig:

(Lurte jeg noen? :sjenert: Ikke det?!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Halvferdig analysekapittel leies ut til høystbydende! Leieperiode: Til kapitlet er fiks ferdig og klart til innlevering.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh.... vi kan inngå en byttehandel? :sjenert:

Litt usikker på om det egentlig vil gagne noen av oss, men på den annen side kunne det jo vært moro! :nigo:

Du lurte meg ;)

Vi kan bytte, hvis du orker å skrive de to oppgavene jeg har til neste uke, så kan jeg ta ditt! :jepp:

:ler:

Ææh, ehm.... Når du nevner det, så er jeg egentlig ganske fornøyd med at innlevering er 1.april, så jeg vil helst ikke bytte til noe med deadline før den tid! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På tide å ta kvelden! I dag har jeg vært flinke-Mazzi, og nå vet jeg akkurat hva jeg skal gjøre når jeg begynner i morgen. Fine greier! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! :hoppe: Flinking!

Må jo slå til noen ganger jeg og! :fnise: Du og Pingting er jo så flinke hele tida, så jeg må nesten skryte av meg selv når jeg også har gode dager.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen i dag har vært koselig, men ikke så produktiv som den burde. Jeg begynner riktignok å få litt oversikt over hva jeg skal jobbe med fremover, så jeg har vel sånn sett fått gjort litt selv om det ikke føles sånn. I tillegg har jeg og han godeste spist frokost sammen (!) og vært på møte i banken. Ikke en helt bortkasta formiddag, med andre ord.

Kanskje jeg skal jobbe litt? Ja det burde jeg. Til helga kanskje? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vente til freddan' :nigo:

:ler:

Nå fikk jeg nettopp mail om at et møte i morgen måtte utsettes fra 10 til 10.30. Jeg har ikke fått beskjed om noe møte i utgangspunktet jeg. Fantastisk kommunikasjon! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for heiing! :hoppendeglad:

Jeg har plutselig, etter nesten 6 års høyere utdanning, blitt en del av fargekodemafiaen! :daane: Jeg har alltid syntes det har vært helt tåpelig å bruke markeringstusjer i flere farger, men plutselig er oppgaven min ikke bare gul, men også rosa! :flau: Det verste er at det funker! :hakeslepp:

Sannelig godt jeg snart er ferdig! :Nikke:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...