Gjest Madam Felle Skrevet 26. januar 2004 #1421 Del Skrevet 26. januar 2004 kan godt ta i mot den kåpen du ikke likte jeg da Er ikke så kresen jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #1422 Del Skrevet 27. januar 2004 kan godt ta i mot den kåpen du ikke likte jeg da Er ikke så kresen jeg da Nei, det ser vi jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 27. januar 2004 #1423 Del Skrevet 27. januar 2004 Slenger litt klær ut av skapet til Ladyen KRASJ ups der gikk visst hele porselenssamlingen til ladyen i gulvet. Se der ja, der har vi vinsamlignen hennes *KNUS* KRASJ UPS Did I do that? kanskje jeg kunne lage lappeteppe av hennes nådes nye klær :klø: *klippe, klipp, klippe* Sånn nå er det bare til å begynne å sy Så tar vi en lapp der, og en lapp der, og da har vi to lapper som vi syr i sammen. Blir så bra, bare se her du, for her har vi jammen en lapp til. Da har vi tre lapper fast, og den fjerde kommer nå, men vi må jo ikke glemme den femte som er rar. Det ser jo ut som mink, ja det var visst det, men deilig å myk var den i allefall. jeg tar den sjette lappen nå, og syr den fast den og, den blir så fin der den henger og slenger der så rart. Syr resten av lappene fast, og fint ble det nå. men ups :oops: ladyen har jo ikke klær igjen i skapet. Finnes bare dette nydelige lappeteppe som er komponert av Madammen. Nå er jeg stolt av meg selv altså, men huff for et slit, for hun hadde jaggu meg mye klær den tøtta. *KRASJ* UPS tjihi der gikk alle de dyreste glassene til ladyen i gulvet, sammen med kopper og fat. 8) Jaja Nå var det pent her inne hos ladyen gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #1424 Del Skrevet 27. januar 2004 Fytte grisen! *sender inn ryddekonsulentene* Tenker jeg tar en aldri så liten tur over til skinnende vannspruter og ser hvordan Bertha har det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 27. januar 2004 #1425 Del Skrevet 27. januar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 27. januar 2004 #1426 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg har roet meg ti hakk nå, LH. Så du kan trygt komme frem igjen. Sorry for banningen og bråket mitt der borte i grubleriene... Men det hjalp å shoppe litt. Takk for lånet av visa'n. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #1427 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg frykter ikke sinte Berthaer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #1428 Del Skrevet 28. januar 2004 Dagen i dag: Skal snart avgårde til legesjekk. Gruer meg. Jeg føler mest for å snikk-snakke med enkelte seriøse innslag for tiden. Det blir liksom nok alvor ellers. Det er rart med forventninger, eller rettere sagt innbildte forventninger. Jeg får meg ikke til å være fleipete eller flåsete overfor de som vet om sykdommen. Jeg har en totalt irrasjonell forestilling inne i hodet mitt av at jeg burde være grav alvorlig og ikke spøke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 28. januar 2004 #1429 Del Skrevet 28. januar 2004 :trøste: Det er interessant det du sier der, LH. Spøk og alvor er liksom to ytterpunkter på en lang, lang akse. Jeg kjenner meg selv igjen, ja. Men behøver det å være slik da? Så sant man er veldig bevisst situasjonen og de virkemidler man bruker, så finner jeg intet galt i å mixe spøk i sorgen og alvor i munterhet. Ofte er det nettopp denne brekkstangen som trengs for å få satt situasjonen i perspektiv, slik at man kommer et skritt videre i prosessen og ikke gror fast. Dessuten, når det gjelder det morsomme: Det er faktisk sunt å le. Det løser opp stemningen og stive muskler, får tankene til å vandre og åpner opp systemet for nye impulser og større bredde. Og så gir det overskudd til å takle det tøffe. Men for all del, jeg forstår tankene dine. Det virker som fornuften din presser på med alvor, mens hjertet sier du behøver å finne frem smilet. Hva med å inngå et kompromiss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #1430 Del Skrevet 28. januar 2004 Hva med Polyesterne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 28. januar 2004 #1431 Del Skrevet 28. januar 2004 Høh? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #1432 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg hisser på meg pelsmotstandere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #1433 Del Skrevet 28. januar 2004 Under Aktuelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 28. januar 2004 #1434 Del Skrevet 28. januar 2004 Ah! *demrer* Det ligger forresten en melding til deg under Personlig, som jeg synes du bør fyre litt videre på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #1435 Del Skrevet 28. januar 2004 Hmmm...jeg har fått min første trussel på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 28. januar 2004 #1436 Del Skrevet 28. januar 2004 Hei! :D Lenge siden jeg har vært innom her nå, kjekt du stakk innom hos meg (har svart deg i boken min). Hva er dette med legesjekk og KG-trussel :o *løper rundt i KG og sjekker med en gang*. Før jeg får sjekket så håper jeg det passer likevel å ønske deg en god kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #1437 Del Skrevet 28. januar 2004 Hei! :D Lenge siden jeg har vært innom her nå, kjekt du stakk innom hos meg (har svart deg i boken min). Hva er dette med legesjekk og KG-trussel :o *løper rundt i KG og sjekker med en gang*. Før jeg får sjekket så håper jeg det passer likevel å ønske deg en god kveld!Hei på deg, Puff. Koselig at du stikker innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 28. januar 2004 #1438 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg synes det var en kul trussel. Det er ikke alle forundt, noe unikt som krydrer tilværelsen. Jeg går ut en tur og lufter gubbene dine, hvis det er i orden? Kanskje det er noen som trenger litt sirkulasjon i salatbollene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #1439 Del Skrevet 28. januar 2004 Nei, du sier noe Bertha, jeg tror jeg tross alt føler meg litt unik. Nå sier jeg imidlertid takk for laget, idet jeg setter kursen mot legen. See you later. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 28. januar 2004 #1440 Del Skrevet 28. januar 2004 Lykke til, LH. Jeg har forøvrig blåst bort hele tråden under Personlig. Et jækla ka-boom. I tilfelle en moderator skulle påstå at det er de som har tatt den bort, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå