Barbie Skrevet 2. januar 2004 #1321 Del Skrevet 2. januar 2004 Velkommen tilbake, Lady Heather! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 2. januar 2004 #1322 Del Skrevet 2. januar 2004 God morgen! Eh... ettermiddag, hva det nå er. Det er tydelig at du er tilbake i gammelt slag, LH. Kulen i hodet mitt bekrefter det. Takk for omtanken. Jeg lurer forresten på hva den svømmeskolen din skal være godt for? Det må definitivt være et skalkeskjul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #1323 Del Skrevet 5. januar 2004 Ich bin tilbake etter en fin helg. Drakk meg full på fredag. Deilig. Utvidet den hemmelige vinkjelleren på lørdag, og kjøpte nytt flygel til badet. Det gamle var blitt litt råteskadet i tangentene. Man kan nemlig ikke ha plasttangenter. Søndag (i dag) har jeg stort sett sovet. Noterer meg at Bertha har blitt kastet ut fra et forum. Og Barbie. Jeg har lyst til å finne på noe faenskap. Hirr hirr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #1324 Del Skrevet 5. januar 2004 Skjønner ikke at Barbie ble kastet ut. Hun som hadde så passende og fin avatar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #1325 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg vurderer å sende en søknad til et legat: Herr og Fru Abrahamsens legat for vanskligstilte jomfruer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 5. januar 2004 #1326 Del Skrevet 5. januar 2004 Her var det fritt valg på øverste hylle gitt. Enten får en dukke ned i den hemmelige vinkjelleren din, eller melde seg på svømmeskole. Hmmmm hva skal en finne på mån tro? *tenker* Siden jeg ikke drikker slik som finnes i den hemmelige vinkjelleren, må det jo bli svømmeskole. Men det hadde vært litt lurt med mer info Lady. Hva gjør vi på denne svømmeskolen? *venter i spenning på svar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. januar 2004 #1327 Del Skrevet 5. januar 2004 Det må helt klart bli svømmeskole her. Regner med at enten så svømmer vi i eselmelk (var det ikke det Kelopatra ville bade i), men foretrekker selvfølgelig å surfe på overflaten til champagne-bobler. Noe mindre kan det vel ikke være. Og jeg regner med at jeg får egen instruktør, nøye utvalgt etter behagskriterier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 5. januar 2004 #1328 Del Skrevet 5. januar 2004 En svingstang Lady Heather full av faenskap? Råteskadde toalettflygler og tvilsomme legater? Eselmelk??? *rare bilder i hodet* Beklager, men jeg må bare flire litt av det siste døgns skriblerier i denne dagboka. Sånn. Det gjorde godt. Et bra rekreasjonssted, dette. Bemerk at jeg ikke piper. Jeg piper altså ikke. Ikke Revetispa heller, for hun er ikke her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #1329 Del Skrevet 6. januar 2004 *PIIIIIIIIIIIIIIIP* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 7. januar 2004 #1330 Del Skrevet 7. januar 2004 God kveld, Ladyen. Klokka er egentlig natta da men...02.31! Nå er det ganske lenge siden det har vært fest på godset. Kommer det en innbydelse til helga eller? Jeg har jo skifta til ny overdel og greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #1331 Del Skrevet 7. januar 2004 Madammen: På svømmeskolen, lærer man å holde seg flytende med uante mengder alkohol i blodet. Enkelt og greit. Revetispa piper veldig. Lurer på om Bertha har glemt å smøre henne. I såfall lurer jeg også veldig på hvor hun piper. Eller vil jeg egentlig vite... Fest, ja. Jeg synes jammen Bertha skal dra igang en skikkelig pærebrus orgie. Gi beskjed, så skal jeg hente fra mitt hemmelige lager. Hirr hirr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 7. januar 2004 #1332 Del Skrevet 7. januar 2004 Hva, hørte jeg "orgie"....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. januar 2004 #1333 Del Skrevet 8. januar 2004 Høi - pærebrus, orgie, Bertha. Det må bare bli bra, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. januar 2004 #1334 Del Skrevet 8. januar 2004 Da er det på tide å begynne å bøtte innpå fra den hemmelige kjelleren din. Siden ejg har funnet den berømte kjelleren din begynner jeg å bøtte innpå. *slurp* *rap* Den var god den derre Chateau Mouton Rothschild 1985 CB Pauillac, 1er Cru classe. Litt gammel kanskje, men ikke like gammel som den jeg hentet her om dagen. Den var jo fra 1787, men den var veldig god. *slurp* *slurp* *slurp* SKÅL Lady, håper du får en fin *hikk* kveld Nå er jeg snart klar for svømmeskolen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #1335 Del Skrevet 8. januar 2004 Nei, nei, nei, Madam Felle. Dette er ikke akseptabel oppførsel. Det forkommer meg ganske så tydelig at et opphold på svømmeskole er påkrevet. Dannelse, madammen. Dannelse. Og når vi er inne på temaet dannelse, merker jeg at det har sklidd noe ut i det siste. Det er på høy tid å stramme inn strikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. januar 2004 #1336 Del Skrevet 8. januar 2004 Hva er det nå jeg har *hikk* gjort da? :-? skål Ladyen Jeg har jo bare funnet vinkjelleren din, og tatt meg en *hikk* aldri så liten *hikk* smakeprøve. Du sa jo selv at vi skulle lære *hikk* å holde oss flytende med *hikk* uante mengder alkohol i kroppen. Veeeel Lady *hikk* jeg har nå uante mengder alkohol i kroppen. Så nå er jeg klar til å svømme *hikk* skåååål Kjempe god den derre vinen din, for en skulle jo virkelig tro at den var myglet *hikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #1337 Del Skrevet 8. januar 2004 Du er nå en morsom liten skrue, madammen. *klapper madammen på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. januar 2004 #1338 Del Skrevet 8. januar 2004 Så ja Lady, masse bedre men du! Når begynner svømmekurset da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #1339 Del Skrevet 8. januar 2004 Utpå nyåret en gang...oooops, det er jo ca nå det. Vel, det er igrunnen bare å sette igang, det. Første øvelse er å komme seg ned i en vinkjeller på normal måte, men der har du jo strøket allerede Madammen. Da får første øvelse for deg være å lese om årgangsviner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 9. januar 2004 #1340 Del Skrevet 9. januar 2004 Nå har ladyen sett at denne damen har utført opopgaven sin, og det er på tide å sette i gang med svømmekurset. Venter i spenning på instruksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå