Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når :digge::digge: nettene blir lange og kulda setter inn :digge::digge: så sier vesle musemor til :digge::digge: ungeflokken sin: :digge::digge:

Hvis :digge::digge: ingen går i fella, :digge::digge: men passer seg for den, :digge::digge: skal alle sammen snart få feire ju :digge::digge: l igjen! :digge::digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet å lest litt her nå, Lady og fikk en sterk trang til å skrive noe. Jeg i lengre tid tenkt at du spiller på langt flere strenger enn jeg en gang i tiden hentydet at du gjorde :wink: .

Du virker sterk og oppegående, gode egenskaper når en blir rammet av sykdom vil jeg tro.

:blomst:

Mie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Hei Lady

Må si du er en del i mine tanker for tiden, og jeg håper alt står bra til med deg. Savner dine innlegg her inne, og merker at jeg ser etter de, men forstår at du har annet å tenke på om dagene.

Ville bare inn å gi deg en god klem :klem: og si at jeg tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, der er du jo, LH :klem: Godt å se deg. Gjett om jeg skal krysse fingrene for deg til fredag. Det lover jeg. Pass godt på deg selv nå, så skal du se at det ordner seg etter hvert. Tenker masse på deg.

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, ALo. Ville bare si at jeg håper det (etter forholdene) går bra med deg, og at du fortsatt klarer å holde på de positive tankene. :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig!

Nå har jeg ventet på livstegn fra deg.

Lykke til med operasjonen på fredag.

Jeg skal tenke på deg.

Stikk innom Kg når du er på beina igjen, slik at vi får høre at alt gikk bra.

Kom snart tilbake, Ladyen! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen før dagen. Jeg skal møte tidlig i morgen. Jeg har mest lyst til å gjemme meg under en stein. Noen som har en til overs?

I kveld skal jeg ta det med ro sammen med familien. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All mulig lykke til til deg framover nå Lady Heather,spesielt med tanke på operasjonen i morgen.

:klem2:

Håper du stikker innom når du har kommet deg og holder oss oppdatert på hvordan det går med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har du allerede reist på sykehuset, så jag rakk ikke å ønske deg lykke til. Har tenkt på deg mange ganger de siste dagene, og skulle ønske jeg kunne gi deg en skikkelig trøsteklem IRL og noen oppmuntrende ord. Uansett lykke til i dag, og god bedring framover. Krysser fingrene for deg.

STÅ PÅ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen klem til deg Lady Haether....

Ville bare stikke innom (og gi lyd fra meg denne gangen)

og ønske deg lykke til idag.

Er med sammen med resten av gjengen og sender gode vibber i din retning, og krysser fingrene for at alt går bra.

Klem fra Tex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAMRE! BANKE! HAMRE! BANKE!

Sånn... Nå har jeg snekret vaktbu, ser du det Tispa? Tenkte vi kunne skifte på å holde skansen her mens LH er sykemeldt.

For noen må jo vanne blomster, mate jyske reven, polere krystallglassene og så videre. Må jo være fint til hun kommer tilbake! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

*Ringer til alle konsulentene*

*Skriver vaktlister*

*Setter opp terapeut-turnus*

Nå skulle det meste være ordna.

Så får du og jeg være overkikkadorer, Bertha.

Frivillige må gjerne sette seg på vakt- og vedlikeholds- dugnadsliste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lady Heather.

Det er vel ikke sikkert du stikker innom her noe før jul, men om du gjør det, så skal du vite at jeg tenker på deg!

Jeg håper operasjonen gikk knirkefritt, og at du snart er tilbake hos oss.

Dagen er nemlig ikke helt den samme uten Ladyen vår! :wink:

Jeg vil samtidig få ønske deg en god jul, og et godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...