Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Etter innstendig oppfordring fra Revetispa:

Napoleon med sin hær

over Alpene dro.

*skramle* :enig::enig: enig:

Napoleon med sin hær

over Alpene dro.

*skramle og balere* :perebrus: :perebrus: :hoppe:

Napoleon med sin hær

ja, Napoleon med sin hær

*tute og bråke* :flekke:

Ja, Napoleon med sin hær

over Alpene drooooooo...!

Puuuhh... :sjarmor: Ha en riktig god helg, min kjære Lady!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Sønner av Norge

Tripper fram på Torget

Tadatatatatatatatatatata <--- Gammel jegermarsj

Kaaaaanskje kommer kongen hit til middag nå i dag

Vi har dekket på perrongen med god mat av alle slag

Tamtadataaaaaa

Tamtadataaaaaa <--- Valdresmarsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DUNK! <-- stortromme

DUNK! <-- stortromme

DUNK-DUNK! <-- stortromme

DUNK! <-- stortromme

DUNK! <-- stortromme

DUNK-DUNK! <-- stortromme

Gjett hva jeg fikk til bursdagen? Er jeg ikke flink? Auda - fikk du littegranne hjemlengsel, LH?

:engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

OK da.... :(

Pølser og softis! :D

Men da skal jeg ha to store softiser. :P

En med syrlig jordbær og en med krokan. :gape:

Og så pølse med brød, uten ketsjup og sennep, men med potetsalat. Og SOLO! Ikkeno Junaitenjuks på en sånn dag nei!

Og så eggedosis når vi kommer hjem. :blunke:

Ballong skal bli!

Jeg tror vi tar en blå, for den står så lekkert til den nydelige oransje fargen din.

Raaaap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om Lady Heather liker eggedosis? Hmmm....

*fylle eggedosis i tannkremtuben* :ler:

Nå er det best jeg stikker. Natta!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*stiller i nystrøken bunad*

Vi må ha skramleorkester! Kan ikke ha 17. mai uten skikkelig skramleorkester kan dere skjønne!

*deler ut instrumenter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skramle*

*skramle*

*skramle*

Oisann, selv en ekstra liten skramling gir jo gjenlyd under de store himmelhvelvingene her på Godset.

Jeg tror vi bør flytte til Tispekjelleren inntil temperaturen har lagt seg litt her.

:sjarmor:

Så fin bunad du har forresten, Litago! Ordentlig artig med det forkleet rundt juret. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker, der var du. Jeg som drev og lette på de ørten andre sidene, men så falt det inn - kanskje jeg heller burde se på nickene ...

Men jeg drasset opp dagboka di, jeg. Trist den ikke var på side 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Det kunne vært ganske morsomt å ha en voodoo-globus. Da kunne man få jorda til å snurre raskere og på den måten virkelig skremme folk. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært celebert besøk. Opptog eller opptøyer, alt etter som. Jeg lurer litt på om Kira er frekk. Madam Felle har jeg under overvåkning, så der er jeg ikke så bekymret.

Et liv utenfor KG. Jeg har oppdaget at aktivitetene mine går i bølgedaler. En periode er det en bestemt ting som fasinerer meg, en annen periode noe helt annet.

Om en måned er det jul. Jada, det er en klisje, men tiden formelig flyr avsted når man minst vil det.

Kjøpte meg to vesker forrige helg i Portland. Abesses og Keepall 55. Hadde lyst på Keepall 60, men den får jeg ikke ta som carry-on på flyet.

Skal skrive mer senere. nå er jeg trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei vettu va... :evil:

Her har jeg prøvd å sove flere netter, men pga støy har det blitt lite med nattesøvn, og ikke nok med det, jeg har ikke funnet ut hvor støyen stammer fra.. :x

...joda, her var jeg i dag da, trøtt og uopplagt for å se inne i dagboka de lady, og vettu sannelig hva jeg fant?? Jo disse uroskråkene som har holdt oss normale våken om nettene

:streng:

Hva har du å si til ditt forsvar lady?? Tenke la sånne bråkmakere låne kåken slik!!! :o

*Går ut igjen* :fnys:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kira er da ikke frekk - bare veltalende. :ler:

Og forresten, kan du ikke hjelpe den derre Merete-kleggen å lære seg klokka? :sjarmor: Klager på nattestøy gjør hun, men glemte tydeligvis å regne om tidspunktet for korpskonsertene til Junaiten tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg er så trøtt! Jeg tror dessuten at jeg trenger en drink.

Næmmen, LH da... :trøste: Det er ikke bra å være trøtt/sliten/utmattet - whatever.

Er det alle naboklagene som har tatt sånn på? *et sekunds dårlig samvittighet* Hmmm... Her har du ei blå pille, en :perebrus: og et :rosasmil:.

- Rock on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for pille og pærebrus. Du er nå en go'ing Bertha. :kysse:

Følelsene sitter løst for tiden. Jeg har klart det kunststykket å bli forelsket - igjen! Nå er det nesten sånn at jeg vurderer å gå i kloster, men det må være et munkekloster. I et nonnekloster er det bare så alt for mange fristelser. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sette det på spissen - og se det fra den positive siden, LH: Det er bedre å ha følelser enn å være en kynisk jævel. Dog, jeg forstår din forvirring. :sprettoy:

I gamle dager låste man de uregjerlige jomfruer inne i det høyeste og mest uinntakelige tårnet på slottet, og kastet deretter nøkkelen ut av vinduet. Så var det opp til den mest hasardiøse klatreren å vinne hennes hjerte. Har du vurdert å sette konsulentene i gang med godsutvidelser?

Spøk til side... Prøv å skrive - lag deg en dagbok på harddisken - eller snakke med noen. Av egen erfaring vet jeg at det å sette ord på ting ofte gjør situasjonen litt klarere, ved at fakta settes i perspektiv. Det kan hjelpe deg til å stake ut en vei fremover, eventuelt klargjøre hvilke alternativer som finnes. :Nikke: Følelser er noe dritt, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Tuuusen takk for pille og pærebrus. Du er nå en go'ing Bertha. :kysse:

Følelsene sitter løst for tiden. Jeg har klart det kunststykket å bli forelsket - igjen! Nå er det nesten sånn at jeg vurderer å gå i kloster, men det må være et munkekloster. I et nonnekloster er det bare så alt for mange fristelser. :ler:

:trøste: Lady :klem: skal ikke være lett. Mange fristelser ute i den store verden :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...