Anna Lovinda Skrevet 14. november 2003 Forfatter #1121 Del Skrevet 14. november 2003 Hva er det du sier, Bertha? Kan du snakke baklengs? Ja, jeg får vel tro deg siden du også skriver baklengs. Hadde det bare vært løse påstender, vet jeg ikke helt om jeg hadde kjøpt den. Heisann, Cowboy Laila. Så koselig at du stakk innom i dag også. Fiiiiin hatt og tørkle. Bare du ikke begynner å synge, eller tar med deg Sputnik. Du er nå søt ogsp, Bettie. Ikke sånn waco-søt, for jeg er ikke helt sikker på om det er udelt positivt å være det. Nei, du er Bettie-søt, og det er helt og holdent positivt. Det er visst størelse det diskuteres her. Nå er det helg! Hurra! I morgen skal jeg til Portland! Yey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 14. november 2003 #1122 Del Skrevet 14. november 2003 Så at det hadde vært celebert helgebesøk i dagboken min. Lette etter steder som kunne være fylt opp med sement, men fant ikke noe.... SI HVOR SEMENTEN ER LAGT DA !!!!!!! God helg til deg også. Gjøre noe spennende i helgen ? Her -> en klem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. november 2003 #1123 Del Skrevet 14. november 2003 Har du sjekket klesskapet, Hilde? Eller inni dynetrekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 14. november 2003 #1124 Del Skrevet 14. november 2003 *hyl* Ta den bort ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #1125 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg har faktisk en hel hyllemeter engelske og amerikanske ordbøker :stolt: Jeg er nok det man kan kalle boklærd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #1126 Del Skrevet 14. november 2003 ... boknerd ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. november 2003 Forfatter #1127 Del Skrevet 14. november 2003 Flinke Revetispa. Men er det ikke litt vanskelig å lese i den stillingen du befinner deg i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #1128 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg er nærsynt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. november 2003 Forfatter #1129 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg er nærsynt Det forklarer jo en del... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. november 2003 #1130 Del Skrevet 14. november 2003 *flire* Jeg har også den sykdommen, Tispa. Boknerd, altså. Det sies at den er uhelbredelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 14. november 2003 #1131 Del Skrevet 14. november 2003 Til L.H. Dette er en formell klage på mobbingen som jeg har blitt utsatt for. Vennligst ikke assosier meg med lavmålte rare køntri-damer ved navn Laila. Om L.H. absolutt må mobbe settes det stor pris på varierte kallenavn og utsagn. Ved gjentatte hentydninger til ens avatar likhet med slike lavmålte ting kan det hende man blir veldig lei seg og ikke vil kommunisere med L.H. lenger, selv om L.H. i utganspunktet er temmelig underholdende. Mvh C. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. november 2003 #1132 Del Skrevet 14. november 2003 ... da blir det vel Saloon-Gudrun heretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #1133 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg velger å ikke si noe om "Ballong-Bertha" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. november 2003 Forfatter #1134 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg velger å ikke si noe om "Ballong-Bertha" Det er fint at du utviser slik takt og tone, Revetispa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 15. november 2003 #1135 Del Skrevet 15. november 2003 *bestiller ny forsyning med dynamitt, ekstra kort lunte* :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. november 2003 #1136 Del Skrevet 15. november 2003 Ville vakre Anna om du vil..... ' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. november 2003 #1137 Del Skrevet 15. november 2003 Diskuterer aldri størrelse, jeg, Lady. Det er så mange ting som er best når de ikke er for store...... Takker både for blomster og hilsen. Synes du representerer din stand på en utmerket måte..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 18. november 2003 Forfatter #1138 Del Skrevet 18. november 2003 Hmm...nå er det en stund siden jeg skrev her, men det blir tydeligere og tydeligere at jeg faktisk har et liv utenom KG. Ting har skjedd og ikke skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 18. november 2003 #1139 Del Skrevet 18. november 2003 Hmm...nå er det en stund siden jeg skrev her, men det blir tydeligere og tydeligere at jeg faktisk har et liv utenom KG. Ting har skjedd og ikke skjedd. Jeg har også et liv. Takk Gud for at det er mer å gjøre på jobben nå enn i sommer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 18. november 2003 #1140 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg savner deg, Ladyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå