Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gi meg en cowboy til mann.

Jeg lurer på om det er seksuelle antydninger det synges om her?

"Jeg gjør hands-up hver gang når han legger an, for jeg vet jo at en cowboy skyte kan."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I skap eller utenfor, eller på rett hylle, eller kanskje i en skuff - så lenge det ikke blir skuff på skuff, for da har man en komode....

Bare pass på å sette på blinklyset når du skifter fil, så går det nok bra -uansett hvilken sang du synger.

Ble det noen mening i dette her, da??????

Nei - før jeg vikler meg inn i for mange dannede tråder, trekker jeg meg tilbake og ønsker en god kveld på godset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LH, i dag trenger jeg nudelterapi! :( Kan jeg få låne terapytten din, tror du?

Kokte nudler til en ellers så eminent asiatisk wok i sted, men så klarte jeg å skylle hele nudelrukkelet i vasken.... 5 minutter senere holdt jeg på å gjøre det samme enda en gang.

- Åssen i huleste er det mulig? JEG TRENGER HJELP!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så oppgitt over folk som snakker med splittet tunge. Hva er vitsen med å mene en ting privat (PM) og si helt andre ting på åpent forum? Inkonsekvensen lenge leve, sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På pm sies det "Så flott at det og det har skjedd". Her inne er tonen en helt annen; "Så slemme dere er. Dere burde skamme dere." :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk min venn' date=' det hjalp. :sprettoy: I morgen prøver jeg kanskje spaghetti.[/quote']

Jeg tror det hjelper å heve blikket litt, LH. Selv om det kan være litt vanskelig noen ganger. :pippi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Shivani taler i tunger. Vel kan jeg ordbok-japansk og sånn bilmerke-japansk, men ikke mye utover det. Poirot tror jeg forresten er flinkere enn meg i bilmerke-japansk. Grunnen til at ikke jeg er bedre i dette språket, er at det ikke var pensum på sjarmskolen - ei heller de finere kostskolene. Med andre ord; det er ikke et dannelseskrav.

På lørdag vender jeg snuten mot Portland. Å handle taxfritt er aldri vondt. Dumme Gary Locke. Hva jeg skal kjøpe, er jeg ikke helt sikker på enda, men at det blir to nye vesker fra LV er garantert. Kanskje flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte ting er fundamentale når det gjelder engelsk gramatikk. Eiendomsapostrof er en ting, en annen er stor bokstav i navn - både steds - og personnavn, samt navn på dager. Disse reglene lærte man allerede i grunnskolen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ære være deg som kan japansk. det skal jeg også kunne når jeg blir like gammal som deg:)
Er du frekk eller?

En annen ting det kan være lurt å huske på når man skal utgi seg for å være engelskspråkelig, er at ord på engelsk skrives med u. F. eks. favourite og ikke favorit - aldri favorit. Det skrives favorite, i såfall. :ler: Jeg ler meg ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tadaima!

I morgen blir bedre fordi da har Robbie konsert. Han har bare med å være i humør!

Men det ser ut som vi onde "vinner" denne gangen også. Som om ikke det var meninga hele tiden å få det til å se slik ut. :evil: Det ender på samme måte hver gang, med de samme argumentene, har du sett det? Ingenting er nytt bak solen. Bokstavelig talt.

Naivitetens palass. En uendelig rekke oppstandelser og nedstandelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...