Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så enig, så enig!

Jeg tenkte å skrive et lite innlegg om akkurat det her en dag, men så trakk jeg meg av redsel for å bli moderert for brudd på Kardemommeloven.

Det kan jo være at disse stor-skrift-menneskene rett og slett har glemt å skifte batteri i høreapparatet sitt? Eller at de har et mindreverdighetskompleks. Dakkars...... :roll:

Jeg har bestemt meg for å filosofiere litt omkring akkurat dette en kveld jeg ikke får sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shivani

Jeg skrev jo faktisk et innlegg om det, og ble med en gang slakta med at jeg var en sur grinebiter. :hoho: Er det ikke herrrrlig med gode argumenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Det kan jo være at disse stor-skrift-menneskene rett og slett har glemt å skifte batteri i høreapparatet sitt? Eller at de har et mindreverdighetskompleks. Dakkars...... :roll:

Man skal ikke se bort ifra muligheten for at enkelte av dem sprenger postkasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke se bort ifra muligheten for at enkelte av dem sprenger postkasser.

Makan til frekkhet! :evil: Det er da forskjell på å avfyre salutt og å utveksle strikkeoppskrifter?

Nei, her må det heller fokuseres på det som er viktig - nemlig normal skrift og hele personer.

:kul: <-- forkjøla rev

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Leter rundt på godset og i kjelleren etter gode sjekketriks* :ler:

Lady Heather og revetispA ville blitt et vakkert par... :sjarmor:

Tror personlig at Revetispen og jeg hadde blitt et mer passende par, siden hun virker mer dannet - men Revetispen er jo opptatt med Berthen. :grine:

Fant du forresten noen gode sjekketriks? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest det siste innlegget ditt under Seksualitet LH, så forstår jeg enda bedre hvorfor du grubler så fælt.

Jeg har dessverre ikke nok livserfaring eller lignende opplevelser å spille på, men føler for å uttrykke et eller annet likevel. Sympati, kanskje? Eller trøst? Litt banalt sagt, men jeg liker ikke at mine venner har det vondt.

Vanskelig også å komme med konkrete råd når man hverken kjenner situasjonen hands-on eller personligheten bak menneskene som er involvert. For close innblanding kan også være forstyrrende og destruktivt.

Dere står overfor en unik problemstilling som krever en unik tilnærmingsmåte for å ende i noe bra for alle parter. Her er du en nøkkelspiller, LH. Og jeg tror du har både vidd og forstand nok til å få det til. Å være åpen for å finne en løsning er det beste utgangspunkt i enhver konflikt.

Kanskje du må ta tiden til hjelp, la den arbeide for dere alle. Ikke gi blaffen og la det skure, men ofte hjelper det å ha is i magen. Følelser og tankegang jobber også ubevisst og modner alle inntrykk og opplevelser slik at det blir enklere for oss som menneske å finne veien.

Hva dette enn ender opp i, så tør jeg påstå at du kommer styrket ut av det til slutt på en eller annen måte. Du gjennomgår en omfattende tankeprosess som gjør deg mer bevisst på hvem du er, noe som kommer til å gagne både deg selv og omgivelsene så snart støvet legger seg igjen.

Litt filosofisk i kveld... Men jeg kan jo ikke bare løpe rundt og sprenge postkasser heller, vel?

:kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Mie og Puff. :D Føler meg ikke så veldig tøff nå, men det er flott at andre synes det.

Revetispa da. Det sjekketrikset ditt er jo eldre enn frimerkesamlingen. Hvis du derimot ber meg om å se på andre samlinger du måtte ha, derimot... :sjarmor:

Kjære, gode Bertha. Du er en ordentlig knuppelupp. :kysse: Nei, man kan ikke løpe rundt og sprenge postkasser hele tiden, men en gang i blant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille, vakre, vene.... (innsmigrende stemme) .... Har du en søvnkonsulent til låns? :sprettoy: Nå er det sannelig bare 7 timer til jeg skal være på jobb. You see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvnkonsulent har jeg ikke, ¨til det har jeg økonomiboksen med valium pluss diverse. Jeg kaller boksen for Godt og Blandet. Vil De ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaaaargh! Jeg blir rar av alle som på død og liv må snikk-snakke absolutt hele tiden! Misforstå meg rett; jeg har ingen ting imot en aldri så liten postbokssprengning i ny og ne, eller en pærebrusfest litt oftere enn ny og ne.

Det er bare denne evinnelige pjattingen og, ja, jeg går så langt som å kalle det sabotasje i enkelt tilfeller i alle tråder disse brukerne skriver i. Arrrrrrgh og dobbbeltarrrrrrrgh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...