Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Men ikke desto mindre sant, Donpedro. :D

Nei, Bertha. Jeg tror ikke det er noen øvre grense for hvor kosemosete man kan være her inne på KG. Syntes jeg trengte litt kosemos nå. Er egentlig en svært så fredsommelig person.

Et spørsmål til Revetispa: Har du hørt om SMiL? Er de noe tess? Har hørt både og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hellu LH.

Måtte bare innom dagboka de å skrive en hilsen.

Jeg så på forumet Snikk-Snakk at du ønsker å holde deg borte fra der, noe som er synd ettersom du bidrar med så utrolig mye flott. Ikke bare der men i resten av forumet.

Jeg er vel en av dem som har stått på sidelinjen og ikke brydd meg om ting som har skjedd, og ønsker heller ikke i framtiden å bry meg om ting som har skjedd.

Derfor håper jeg det går bra med deg, og at du fortsetter å være den du er uansett.

Derfor vil jeg by på en Irish Coffe, her nå på din herregård, så kan vi slappe av resten av kvelden. :wink:

Klem fra Merete :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Merete. :D

Takk for hilsen i boken min. Det er alltid koselig å få besøk.

Takk til alle dere som har send PM også. Det er godt å få positive tilbakemeldinger også. Her på KG er det ikke bare bare å stikke nesen sin frem - verken i den ene eller andre retningen.

Når det er sagt, kommer jeg ikke til å slutte med å mene ting - ei heller å si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at jeg er glad for at du er som du er? Vil absolutt ikke at du skal forandre deg.

Sender en stoor klem gjennom skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Headbangers' Ball!!!

:enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon: :digge::enig: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*løper tilbake, takler Revetispa ned fra kosten, smekker på håndjern, sleper henne tilbake til kjelleren og stenger henne inne i buret* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Anonymous

*Hmpfr*

Eit augneblink

******* (tikk takk tikk takk)

§ 223. Den som ulovlig berøver en anden Friheden eller medvirker til saadan Frihedsberøvelse, straffes med Fængsel indtil 5 Aar.

Har Frihedsberøvelsen varet over en Maaned, eller har den voldt nogen ualmindelige Lidelser eller betydelig Skade paa Legeme eller Helbred eller medført nogens Død, idømmes Fængsel i mindst 1 Aar.

Den som inngår forbund med noen om å begå en handling som nevnt i annet ledd, straffes med fengsel inntil 10 år.

Endret ved lov 3 des 1999 nr. 82 (i kraft 1 jan 2000 iflg. res. 3 des 1999 nr. 1202).

Kanskje du skal slippe meg ut nå kjære

Mistress Lady Heather?

Du vet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...