Anna Lovinda Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #681 Del Skrevet 6. oktober 2003 jeg er ikke utflytende' date=' men foreviget som en stenstatue.. skjønner du ingenting eller [/quote']Av hvem og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 6. oktober 2003 #682 Del Skrevet 6. oktober 2003 Nå er den ene av deg på tv. Fin den blusen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #683 Del Skrevet 6. oktober 2003 *dumdidumdidum* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. oktober 2003 #684 Del Skrevet 6. oktober 2003 Nå er jeg hvertfall meg, uten å flyte ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #685 Del Skrevet 6. oktober 2003 Nåja...... Men nå må små jenter se til å pelle seg i seng. Det er ikke dannet å være så sent oppe på en hverdag... :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #686 Del Skrevet 6. oktober 2003 Når det gjelder Barbie, derimot, tror jeg fullt og fast på at hun ser nøyaktig ut som avataren sin. Dette kan jeg si på bakgrunn av at hun har hatt flere avatarer, som alle har lignet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 6. oktober 2003 #687 Del Skrevet 6. oktober 2003 Når det gjelder Barbie' date=' derimot, tror jeg fullt og fast på at hun ser nøyaktig ut som avataren sin. Dette kan jeg si på bakgrunn av at hun har hatt flere avatarer, som alle har lignet.[/quote'] Takk for kjempehyggelig besøk i dagboka mi forresten. Den varmet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 6. oktober 2003 #688 Del Skrevet 6. oktober 2003 Og dessuten så har jeg sett Barbie andre steder på nettet, bl.a. i msn-nyhetene for noen dager siden om... usømmelige tjenester på mobil, så jeg kan bekrefte at det er henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 6. oktober 2003 #689 Del Skrevet 6. oktober 2003 Og dessuten så har jeg sett Barbie andre steder på nettet' date=' bl.a. i msn-nyhetene for noen dager siden om... usømmelige tjenester på mobil, så jeg kan bekrefte at det er henne. [/quote'] :o :o *melder meg ut av KG* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #690 Del Skrevet 6. oktober 2003 Du kan jo bare våge..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 6. oktober 2003 #691 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ja, Barbie, du kan jo ikke bli borte. Det er herlig med heftige usømmeligheter. Fargerikt det, skjønner du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 6. oktober 2003 #692 Del Skrevet 6. oktober 2003 Okidoki, da blir jeg en stund til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #693 Del Skrevet 6. oktober 2003 Godt. Da slipper jeg å be Revetispa om å stenge deg inne i buret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #694 Del Skrevet 7. oktober 2003 Stridsøksen er begravd og fredspipen er tent. Noen som blir med og tar seg en blås? (H Jeg har ingen garantier for hva pipen inneholder...) *poff, poff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #695 Del Skrevet 7. oktober 2003 Skjønte jeg det ikke. Men nå får jeg da også lyst til å komme et aldri så lite "told you so". Hvilken "side" er det som ikke kan la den siste tids hendelser ligge og bli ferdig med dem? Jo, disse skinnhellige dobbeltmoralske sutrekoppene! "Buhuuu, dere ødelegger KG med de sure oppstøtene deres" og "buhuuuu, kan dere ikke la oss stakkars fredselskende passifister kose oss i hjel på Kg uten at dere blander dere". Aaaaaarg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. oktober 2003 #696 Del Skrevet 7. oktober 2003 Så enig så enig.... Noen MÅ syte og klage hele tiden!! Forøvrig sender jeg deg en pm nu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #697 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvis det var fristende før, er det bare en brøkdel av det det er nå; å fortelle ALT. Faen, faen, faen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #698 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg skal si såpass: Hvem var det som ble slettet som bruker? Ikke jeg. Tror dere jeg hadde vært her hvis alt jeg sa var løgn fra ende til annen, oppspinn som kun hadde som formål å lage kvalm for "uskyldige" andre??? Idioter! Ja, dere vet hvem dere er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. oktober 2003 #699 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kommer bare innom for å si God Morgen. Ha en fantastisk dag og ikke bry deg om alt tullet :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #700 Del Skrevet 7. oktober 2003 Her kommer jeg inn, blid og fornøyd. Skal bare svinse innom godset og hilse på, kanskje ta en Caffe Mocca med min kjære venninde Lady Heather. Men hva skuer mine øyne?? Jeg får ikke lov til å stenge Barbie inn i buret???? :cry: UUUUUÆÆÆÆÆÆÆHHHHH :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå