Dødspingvinen Skrevet 4. oktober 2003 #601 Del Skrevet 4. oktober 2003 Sånn at så lenge jeg ikke stjeler dem, men lar meg selv tro at en høyere makt har gitt dem til meg, så smaker de kjempegodt? Er dette et billig salgstriks på religion? Vel, uansett hva det er, så funker det... Lang over pærebrusen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #602 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hvorfor har ike du ballkjole på deg???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 4. oktober 2003 #603 Del Skrevet 4. oktober 2003 Har jeg jo!!! Den er en meget spesiell kresajon fra den afghanske designeren Mustafasa Shajkkato. Stoffet er i den mykeste hvite silke, dekt med et fint lag av kamelhår. Kostet like mye som BNP til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 4. oktober 2003 #604 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hei-hei, James. Jeg er Lady Fjærkre fra Sørlandet. Fjærene og blomsterkransen er bare en del av kostymekreasjonen min, skjønner du. Hva? Har ikke Lady Heather fortalt deg at det er kostymeball???? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #605 Del Skrevet 5. oktober 2003 Slettet. Hege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 5. oktober 2003 #606 Del Skrevet 5. oktober 2003 :trøste: Såda... Pass på blodtrykket, er du snill. Vi vil jo helst ha deg med videre her også, LH. Hvis du vil, kan jeg kakke deg i hodet med treet ditt slik at du holder til i morgen når Gry er tilbake? Det gjorde i hvert fall susen for meg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #607 Del Skrevet 5. oktober 2003 Sånn! Nå har jeg tatt 40 valium, og føler meg adskillig roligere... *dumdidumdidum* Nynner litt mens jeg venter på svaret fra Gry.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 5. oktober 2003 #608 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg vil nekte senere for å ha sagt dette - men hvor fanden er Gry !!?? Jeg tror forresten ikke at jeg har skrevet et eneste mobbeinnlegg i hele dag - trod du jeg kan være syk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 5. oktober 2003 #609 Del Skrevet 5. oktober 2003 A valium a day keeps the doctor away... Håper du snart får svar Lady H. Ho skal jo komme tilbake i løpet av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 5. oktober 2003 #610 Del Skrevet 5. oktober 2003 Nå er ho på. Nå får du sikkert svaret ditt snart :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 5. oktober 2003 #611 Del Skrevet 5. oktober 2003 Svaret var jo ikke spes. oppløftende da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 5. oktober 2003 #612 Del Skrevet 5. oktober 2003 Svaret ble dårlig? Ingen reaksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #613 Del Skrevet 5. oktober 2003 Gry har vel ikke gitt noe konkret svar enda. Hun la ogjen et innlegg under internett-debatten. Ikke på tråden min enda. Jeg venter og ser....*hiver innpå et par valium til, jeg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 5. oktober 2003 #614 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kan jeg få lot til å sitte litt her sammen med dere og vente? Jeg begynte å snakke med meg selv nettopp, og det er vanligvis et tegn på at jeg er småfrustrert og trenger menneskelig kontakt. I mellomtiden kan vi jo spille Ludo? Det er en glimrende måte å få ut aggresjon på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 5. oktober 2003 #615 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg vil være gul! Slår naturligvis med en gang en sekser, og kan gå laaaangt ut fra start. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 5. oktober 2003 #616 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hei, vent litt da! Vi har ikke fått tillatelse fra LH ennå, Vigfa. Normalt sett så driter jeg jo i det, men nå har hun gulpet i seg 40+ valium og da tør jeg rett og slett ikke utfordre sjebnen ved å være ulydig. Ikke vet jeg hvilke farger som er dannet heller. Eller kanskje jeg innerst, innerst inne egentlig følte for å være litt snill i sådan stund? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 5. oktober 2003 #617 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ok da. Vi venter på tillatelse, og svar fra sjefen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #618 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ludo høres bra ut! Jeg vil være rød! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #619 Del Skrevet 5. oktober 2003 Men hva er det som går av manerene mine? Vi må jo ha noe å drikke til spillet. Kanskje en aldri så liten godbit også? Hva frister? Jeg kan få tak i det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #620 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg er grønn! Ergo er Bertha blå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå