Gjest Shivani Skrevet 2. oktober 2003 #521 Del Skrevet 2. oktober 2003 Sånn nå er det rettet. Det er bra De tar meg i lære slik at jeg har en mulighet til å bli mer dannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #522 Del Skrevet 2. oktober 2003 Dannede mennesker roper heller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 2. oktober 2003 #523 Del Skrevet 2. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #524 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja, ja. De er en høne, Bertha, og man kan følgelig ikke forvente et dannet nivå av Dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #525 Del Skrevet 2. oktober 2003 Nok en perfekt dag i mitt perfekte liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 2. oktober 2003 #526 Del Skrevet 2. oktober 2003 Amen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #527 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg har ikke tall på hvor mange det er som har henvendt seg til meg med spørsmål vedrørende interiør. Til dere må jeg beklageligvis si at det vil ta litt tid før jeg kan svare dere. Dette skyldes ikke manglende kunnskaper på feltet, men for stor arbeidsmengde. Jeg ber om at dere har meg unnskyldt, da jeg ikke er kjent med hvordan arbeid virker i praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 2. oktober 2003 #528 Del Skrevet 2. oktober 2003 Eeh... Anna??? Er det deg??? Håper alt er vel "over there"! Klem fra Dina *som er stresset og sliten for tiden, og ikke har fått med seg så veldig mye på KG* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #529 Del Skrevet 2. oktober 2003 Anna er mitt tidliger, ikke fullt så dannet "jeg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #530 Del Skrevet 3. oktober 2003 Dagen min ble bare bedre og bedre. Fikk vite at noen "kjente" av meg har forlovet seg. Så søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 3. oktober 2003 #531 Del Skrevet 3. oktober 2003 Heisann, engelen min. :D Hvordan føles det å være på todagers snillhetskur? Jeg forstår at det er tøft å ikke piske konsulenter, slenge med leppa og trampe på uskyldige fjærkre. Men det er sikkert verdt det. Å oppdage nye sider ved seg selv, mener jeg. Har du vurdert muligheten for å bli perfekt også innen snillisme? :klø: Næh.... Da blir det uutholdelig kjedelig her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #532 Del Skrevet 3. oktober 2003 Nei, jeg sier jo klart og tydelig ifra om at jeg ikke akter å være snill i dagboken min - kun ute i KG-jungelen. Her vil jeg ikke være snill. Da hadde jeg nok satt Martinien i vrangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 3. oktober 2003 #533 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg skulle gjerne ha skrevet en litt lengre hilsen til deg - men jeg er litt opptatt med en unnskyldningsmelding. Har kommet til side 13 nå og er enda ikke ferdig. Hadde det vært mulig at jeg også fikk litt Martini? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #534 Del Skrevet 3. oktober 2003 Her er en Martini, frk. Punky. Vil De ha ha to oliven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #535 Del Skrevet 3. oktober 2003 Lurer på om jeg har noe å be om unnskyldning for jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 3. oktober 2003 #536 Del Skrevet 3. oktober 2003 Her er en Martini' date=' frk. Punky. Vil De ha ha to oliven?[/quote'] Tusen takk - to oliven hadde smakt meget godt til ja ! Helst en svart og en grønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #537 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det er ordnet, frk. Punky. *gir Punky Martini med to oliven* Lurer på om jeg har noe å be om unnskyldning for jeg...Nei, nei, nei....De er jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #538 Del Skrevet 3. oktober 2003 :D :o :-? 8) :x :oops: :cry: :evil: :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #539 Del Skrevet 3. oktober 2003 I morgen er det ball på Godset. Jeg har notert meg at det også kommer såkalte kjendiser. I anledning morgendagen, skal jeg i eftermiddag ta pedikyr og manikyr. Jeg blir så irritert over enkelte brukere her inne. Syter og klager over enhver antydning til kritikk. Jeg er bare glad, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 3. oktober 2003 #540 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hørte jeg dry martini?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå