Gå til innhold

Engangshansker til frukt


stjernekyss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt poeng ;) men en gang fant jeg en halv tomat med tannmerker. Snakk om å sjekke da.. men da hjelper det ikke med engangshansker uansett nei.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det ikke er hansker i 100 % nitril er det ikke noe vits i. Andre plasthansker (lateks, gummi) er mer for "syns skyld", de er full av mikroskopiske hull og virus (som er på str med disse hullene) slipper igjennom uten problemer.

Jeg er udelt positiv til tanken om å bruke desinfiserende sprit før man går inn i matvarebutikker, men jeg syns det blir tungvindt å bare ha det rundt frukten. Det har ikke noe med svineinfluensaen å gjøre, jeg er mer redd for e. colibakteriene folk som ikke vasker seg på hendene etter dobesøk drar med seg og fester på rundstykkene i brødavdelingen. Og det er med dem som med influensavirus - de slipper igjennom plasthansker OG plastposene vi får til å ha rundstykkene oppi.

Jeg tar ikke i noe før jeg har bestemt meg for at jeg vil ha det, med to unntak: bananer og tomater. Tomater må jeg kjenne på fordi jeg hater bløte tomater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...