Gå til innhold

Engangshansker til frukt


stjernekyss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, dette er jo et flott og miljøvennlig tiltak :roll:

Ber fruktkundene bruke engangshansker

Nok et teit tiltak mot svineinfluensa. "Alle" går jo bananas for å unngå dette, selv når det viser seg å ikke være verre enn vanlig influensa. Dessuten kreves det kun et lite nys eller host fra med svineinfluensa like ved fruktdisken til at hele smittevernsopplegget er ødelagt uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som inx skriver, så er det verre med de som står og hoster og nyser.

Brødvarer er jo greit nok, men frukt vaskes da vel uansett godt før man spiser det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chiffon

Det er det dummeste jeg har sett på lenge. Hva hjelper det om jeg bruker hansker så lenge naboen min står å nyser på eplene. Hysteriet har tatt totalt overhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an. Det er ille nok med alle plastposene som går med til frukt og grønt hver dag, og nå skal det brukes hundrevis av par med engangshansker i hver eneste butikk?

Utrolig idiotisk og lite miljøvennlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppfordrer alle til å boikotte dette forslaget! Jeg kommer ikke til å ta på meg hanskene hvis jeg handler i en av disse butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del vasker brødet også i disse pandemi-tider!

Vasker melka også jeg. Er viktig å passe skikkelig på her ja. :jepp:

Brus må også vaskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker melka også jeg. Er viktig å passe skikkelig på her ja. :jepp:

Brus må også vaskes.

Jeg tar med meg handleposen i dusjen jeg, så jeg er best. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar med meg handleposen i dusjen jeg, så jeg er best. ;)

Men det er jo farlig da!!

Da får du ikke vasket det som er pakket vanntett, sånn som f.eks. melk, brus, hermetikk, syltetøy...osv. jeg kunne ramsa opp masse, men du skjønner tegninga sant? Du skjønner hvor falsk trygghet du får?

Jeg skal søren med helle alt i badekaret og vaske skikkelig. Holder det med å bruke salmiakk tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du ikke vasket det som er pakket vanntett, sånn som f.eks. melk, brus, hermetikk, syltetøy...osv. jeg kunne ramsa opp masse, men du skjønner tegninga sant? Du skjønner hvor falsk trygghet du får?

Uff, ja.. dumt at du måtte desillusjonere meg, jeg følte meg så trygg på å unngå smitte jeg nå.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja.. dumt at du måtte desillusjonere meg, jeg følte meg så trygg på å unngå smitte jeg nå.... ;)

Jeg advarer deg bare fordi jeg føler så stort ansvar for at ikke alle skal dø.

Er helt grusomt å tenke på at nesten alle kommer til å dø før jul.

Men hvis du vasker maten din skikkelig, og surrer hodet inn med gaffatape - så vil du muligens være en av de få som kommer til å overleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg advarer deg bare fordi jeg føler så stort ansvar for at ikke alle skal dø.

Er helt grusomt å tenke på at nesten alle kommer til å dø før jul.

Men hvis du vasker maten din skikkelig, og surrer hodet inn med gaffatape - så vil du muligens være en av de få som kommer til å overleve.

Holder det ikke med truse på huet og store solbriller ala profilbildet mitt ;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, nok off topic nå? :)

Høyst relevante utradisjonelle tiltak mot svineinfluensasmitte hehe .. desverre blir de nok ikke nevnt på pandemi.no ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder det ikke med truse på huet og store solbriller ala profilbildet mitt ;)?

Tror nok du lever litt farlig hvis du ikke tar flere forholdsregler enn det altså. :sjokk:

Ok, nok off topic nå? :)

Off topic?

Her gjør vi det beste vi kan for å hindre at folk skal dø av svineinfluensa. Snakk om å være utakknemlig. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det som har begynt å skremme meg, er hvordan skal man vaske vannet! :sjokkert:

Har det virkelig kommet til det punktet at alt må renses med desinfiserende, også vannet? :omg::sjokk:

Hva skal vi da gjøre med den litt emne smaken antibac gir i maten? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det som har begynt å skremme meg, er hvordan skal man vaske vannet! :sjokkert:

*HYL!!*

Det har jeg virkelig ikke tenkt på. Tror du klorin vil duge?

Har det virkelig kommet til det punktet at alt må renses med desinfiserende, også vannet? :omg::sjokk:

Ja, skal vi overleve dette, så må vi nok gå så drastisk til verks!!

Hva skal vi da gjøre med den litt emne smaken antibac gir i maten? :jepp:

Strør på sukker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal vi da gjøre med den litt emne smaken antibac gir i maten? :jepp:

Ta en dæsj anti-bac i munnen før du spiser, det bedøver smaksløkene såpass. Når alt smaker likt er det ikke så ille å spise veldig sunt heller ikke sant ;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...