Gå til innhold

Kykkelikokos nye prøverdagbok

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hehe. Vel, vi gjør vel forsåvidt ikke det. Mannen er skeptisk til :humpe: med andre folk i hus :fnise:

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme gjelder angelou-mannen :ler: Har gått glipp av MINST to PP på grunn av det ;) Men akkurat slik må han få lov å være altså, får nå være måte på hvor sjuke vi skal være etter å lage barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en helt super jul. Vi har kommet oss hjem, og har kost oss ute i snøen tidligere i dag. Har rullet ut kransekakestenger sammen med Live i sted :) Det er så deilig med ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er usikker på når IKM er med tanke på hvor sen EL jeg hadde, men tenkte at jeg skulle ta en graviditetstest 1. eller 2. januar hvis ikke mensen har kommet innen da. Har murret litt i magen i dag, men har ikke noe spesiell formening om hva det egentlig kommer av. Med 28 dagers syklus og SA'en som siste mens, er IKM 30. desember. Forrige gang testet jeg positivt på dag 11 etter positiv EL-test og :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken DPO blir det da? Jeg testet også ganske tidlig, til meg og være, denne gangen, 12 og 13 dager etter positiv EL-test, men den avr så positiv at jeg sikkert kunne testet et par dager før egentlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...