Gå til innhold

Invialign tannregulering


KatteLatte

Anbefalte innlegg

Gjest Enitsirk

Heii. Det skal jo være sånn at strengen skal stikke litt ut fra hver side av den bakerste klossen (om dere skjønner). Og på den ene siden stakk den så ut at den hengte seg fast i skinnet i innsiden av munnen, enn det gjorde den ikke på den andre siden. Så jeg bestemte meg for å klippe av 2 mm på den siden der strengen stakk meg i på innsiden av kinnet. Var litt dumt av meg. Pluttselig kjentes det ut som at alt ble litt slakkere, (det kan hende det er bare jeg som inbiller meg det) og jeg fikk jo regulering idag, ska det skal jo være litt vondt, eller? Iallefall så var det vondere før idag, før jeg gjore den tappen. Strengen stikker fortsatt ut på den siden det gjorde vondt, men det gjør den ikke på den andre?

Hilsen jente 15 med panikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

Noen flere erfaringer?

jeg vurderer invisalign. Har vært på konsultasjon, og er kandidat i følge tannlegen min. Men det er jo fryktelig dyrt da! 

Anonymkode: 63d16...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere erfaringer?

jeg vurderer invisalign. Har vært på konsultasjon, og er kandidat i følge tannlegen min. Men det er jo fryktelig dyrt da! 

Anonymkode: 63d16...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte gom i stedet for tannregulering, og det kostet meg 8000 kr i stedet for 75 000 kr (om jeg skulle hatt innvendig regulering). Gommen har fjærer og regulerer fortennene øverst. Det var kun det jeg trengte, egentlig. Jeg er veldig fornøyd med gommen, jeg ser tydelige resultater allerede etter tre uker :) Ofte må man jo uansett ha gom når man er ferdig med å ha regulering. Bare et tips, om man synes regulering blir veldig dyrt og et veldig stort inngrep. 

Anonymkode: ff9ea...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...