Fantorangen Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #281 Del Skrevet 18. januar 2010 Hei hei Så flinke dere jenter har vært å dratt på svømming, det synes jeg forresten er den deiligste form for trening! Når skal du neste gang på UL da? Har du forresten noen følelse for om det er gutt eller jente?? Neytiri=tidligere icechick Hei Neytiri (Icechick) Skal ikke på UL før i uke 19 om jeg ikke faller for fristelsen og bestiller en privat til da... Er jo helt herlig å se lille nurket der på skjermen :rødme: Vi har vært på svømming en gang og skal vel prøve å få det til en gang i uka om vi er flinke. I morgen blir det lege kl.9, har fått utrolig vondt i korsrygg/bekken. Våknet hver gang jeg skulle snu meg natt til i går og det verste jeg gjør er å sitte. Ikke akkurat enkelt med en jobb som stort sett innebærer sitting... Håper virkelig ikke at det er bekkenløsning på gang... Men om det er det, skal vi klare det å. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. januar 2010 #282 Del Skrevet 18. januar 2010 Hei Neytiri (Icechick) Skal ikke på UL før i uke 19 om jeg ikke faller for fristelsen og bestiller en privat til da... Er jo helt herlig å se lille nurket der på skjermen :rødme: Vi har vært på svømming en gang og skal vel prøve å få det til en gang i uka om vi er flinke. I morgen blir det lege kl.9, har fått utrolig vondt i korsrygg/bekken. Våknet hver gang jeg skulle snu meg natt til i går og det verste jeg gjør er å sitte. Ikke akkurat enkelt med en jobb som stort sett innebærer sitting... Håper virkelig ikke at det er bekkenløsning på gang... Men om det er det, skal vi klare det å. Ha en fin kveld Ja jeg har ikke engang fått bestillt ordinær UL siden jeg skal flytte, men kan jo hende jeg bestiller privat for jeg synes det var så kos med tidlig UL å se lille hjertelyden Jeg var hos manual terapaut her om dagen, og det første han spurte når jeg sa jeg var gravid var om moren min opplevde bekkenløsning. Han mente dette er arvelig så siden min mor ikke har slitt med bekkenløsning får jeg håpe jeg er også sånn(har en stå jobb da) Må si jeg var veldig stiv nederst i korsryggen og han masserte det ut som bare det(myk som pasta nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #283 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Da var dagens treningsøkt gjennomført En hyggelig tur til svømmehallen med Rosa76, og som vanlig går praten lett men som hun selv skrev. Ufattelig mange fjortiser der, så det blir nok en annen dag neste uke... Ellers blåser Fantorangen nå i gang tippeliste, hva tror dere at det blir? Har vel selv en følelse på Ha en fin kveld alle sammen Endret 19. januar 2010 av Fantorangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. januar 2010 #284 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg gjetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 19. januar 2010 #285 Del Skrevet 19. januar 2010 Takk for i kveld ja, var veldig koselig og jeg gleder meg allerede til neste uke Jeg trur du får Har du tatt ringtesten foressten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #286 Del Skrevet 19. januar 2010 Takk for i kveld ja, var veldig koselig og jeg gleder meg allerede til neste uke Jeg trur du får Har du tatt ringtesten foressten? Nei, det har jeg glemt, skal gjøre det nå. Må jeg ligge eller kan jeg sitte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 19. januar 2010 #287 Del Skrevet 19. januar 2010 Nei, det har jeg glemt, skal gjøre det nå. Må jeg ligge eller kan jeg sitte? Godt spørsmål, som jeg egentlig ikke vet noe om :gjeiper: Jeg lå på sofaen mens jeg gjorde det! Venter spent på resultatet jeg nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. januar 2010 #288 Del Skrevet 19. januar 2010 tipper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #289 Del Skrevet 19. januar 2010 Ringtestsvar Først svingte den litt frem og tilbake, før den bestemte seg for å svinge i ring. (Både når jeg holdt med en og to hender) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. januar 2010 #290 Del Skrevet 19. januar 2010 Tvillinger :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 19. januar 2010 #291 Del Skrevet 19. januar 2010 Haha, tvekjønnet??? Neida, da er det nok en jente :gjeiper: den trengte bare litt tid på å bestemme seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #292 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) TIPPELISTE Rosa76 Devilina Pupsi Dinedama Neytiri Endret 21. januar 2010 av Fantorangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #293 Del Skrevet 19. januar 2010 Tvillinger :strix: Tror ikke det, da må i så fall UL maskinen på legekontoret der jeg var til UL byttes ut Helt sikkert kun en der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #294 Del Skrevet 19. januar 2010 Haha, tvekjønnet??? Neida, da er det nok en jente :gjeiper: den trengte bare litt tid på å bestemme seg He, he, he Godt du kunne bekrefte at den bruker litt tid på å bestemme seg da i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #295 Del Skrevet 19. januar 2010 Oppdattert liste :rødme: Unnfangelsen finner sted omkring: 5. november 2009 Hjertet begynner å slå: 30. november 2009 Embryoet beveger seg: 24. desember 2009 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 31. desember 2009 Alle indre organer er ferdig formet: 31. desember 2009 Risikoen for spontanabort avtar: 14. januar 2010 Kvalmen avtar for de fleste: 21. januar 2010 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 28. januar 2010 Fosteret svelger og tisser: 11. februar 2010 Tid for ultralyd: 18. februar 2010 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 25. februar 2010 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 11. mars 2010 Fosteret begynner å høre: 1. april 2010 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 29. april 2010 Mange fostre legger seg med hodet ned: 3. juni 2010 Svangerskapspermisjonen begynner: 10. juli 2010 Antatt termindato: 31. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 19. januar 2010 #296 Del Skrevet 19. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. januar 2010 #297 Del Skrevet 21. januar 2010 Fikk samme svar som deg på ringtesten, så er jo bare å velge da Men jeg tipper for øvrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #298 Del Skrevet 21. januar 2010 Fikk samme svar som deg på ringtesten, så er jo bare å velge da Men jeg tipper for øvrig Tippinga er registrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #299 Del Skrevet 21. januar 2010 Oppdattert liste :rødme: Unnfangelsen finner sted omkring: 5. november 2009 Hjertet begynner å slå: 30. november 2009 Embryoet beveger seg: 24. desember 2009 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 31. desember 2009 Alle indre organer er ferdig formet: 31. desember 2009 Risikoen for spontanabort avtar: 14. januar 2010 Kvalmen avtar for de fleste: 21. januar 2010 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 28. januar 2010 Fosteret svelger og tisser: 11. februar 2010 Tid for ultralyd: 18. februar 2010 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 25. februar 2010 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 11. mars 2010 Fosteret begynner å høre: 1. april 2010 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 29. april 2010 Mange fostre legger seg med hodet ned: 3. juni 2010 Svangerskapspermisjonen begynner: 10. juli 2010 Antatt termindato: 31. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #300 Del Skrevet 23. januar 2010 Godt med helg, men har en rygg som ikke er veldig medgjørlig om dagen. Håper det roer seg med fysio og svømming, men i dag har det vært tragisk å bevege seg... Mannen sier at jeg vagger bortover, litt startproblemer med en gang jeg reiser meg opp I tillegg la han plutselig merke til at puppa hadde blitt større når vi stod på badet i morges og jeg kom ut av dusjen... For en reaksjon Ha en fortsatt fin lørdagskveld og helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå