Muffin! Skrevet 18. august 2011 #2622 Skrevet 18. august 2011 Stakkars din kjære. Håper hun blir bedre veldig snart, og at dere får en fin ferie! Heldige Martin!
Disco Biscuit Skrevet 18. august 2011 #2623 Skrevet 18. august 2011 Skal si du er flink med polingen om dagen Riktig god tur forresten, og god bedring til kona Får håpe flyreisen går sånn passe bra selvom hun sliter med bihulene. btw, skolebrødene var veldig gode Måtte nesten prøvesmake litt før jeg frøs ned resten God helg og god tur!
Muffin! Skrevet 19. august 2011 #2624 Skrevet 19. august 2011 Tenkte på deg (og fjærene) da jeg var på trening i går, for vi hadde en sang fra Burlesque. God tur!
Androide Skrevet 19. august 2011 #2625 Skrevet 19. august 2011 Håper dere koser dere masse på tur der i Sydens land og strand!
Gjest Neferet Skrevet 29. august 2011 #2626 Skrevet 29. august 2011 Jeg er nå ganske glad i å snakke i bilder også jeg da... God bedring til kona! Jeg fløy med influensa tidligere i år, det var ikke godt Kona hadde nok en litt bedre flytur enn deg, heldigvis! Husker godt hvordan du forklarte at din tur hadde vært!! RÅÅÅÅÅ som alltid Stakkars din kjære. Håper hun blir bedre veldig snart, og at dere får en fin ferie! Heldige Martin! Takk takk! Martin er veldig heldig, og nå slipper vi å bekymre oss for å kjøre på dårlige dekk. De gamle begynte nemlig å bli skikkelig slitt! Så både utseende og funksjon er forbedret nå! Skal si du er flink med polingen om dagen Riktig god tur forresten, og god bedring til kona Får håpe flyreisen går sånn passe bra selvom hun sliter med bihulene. btw, skolebrødene var veldig gode Måtte nesten prøvesmake litt før jeg frøs ned resten God helg og god tur! Tusen takk for pole-skryt! Har ikke blitt noe mer trening nå, i og med vi har vært på tur, men skal prøve å få gjort litt i kveld! Nå fikk jeg lyst på skolebrød igjen... Tror ikke vi må snakke mer om dem! Håper alt går bra med deg om dagen! Tenkte på deg (og fjærene) da jeg var på trening i går, for vi hadde en sang fra Burlesque. God tur! ooo, Burlesque! Musikk derfra gjør seg godt å danse til! Hadde dere en sånn type koreografi også eller??
Gjest Neferet Skrevet 29. august 2011 #2627 Skrevet 29. august 2011 Håper dere koser dere masse på tur der i Sydens land og strand! Mandag igjen, og tilbake på jobb... Vi hadde en veldig fin tur, til tross for litt drama på forhånd. Kjære fikk som kjent penicillin onsdag (4gram om dagen) og var i ganske dårlig form, og jeg fulgte etter med feber og dårlig form på onsdag kveld og videre på torsdag. Var hos lege på torsdag, og fikk penicillin jeg også, med beskjed om å bruke den hvis feberen ikke ga seg. Vi visste ikke torsdag kveld om vi kunne dra fredag morgen, men da morgenen kom, valgte jeg å ikke måle temperaturen, men bare å dra. Heldigvis gikk det bra, både for kjære og meg, hun hadde vondt på vei opp og ned i lufta, naturlig nok, og jeg var sliten og slapp, men ferie og ble det! Det har vært en veldig rolig ferie, men det var jo også planen i utgangspunktet, så det var deilig! Sol, lesing av bøker, bading og snorkling, god mat og masse avslapping var nok akkurat det vi trengte!! Paragliding ble også prøvd, med stor suksess, og vi har sett utrolig mye fine fisker og en magisk verden under vann, har aldri snorklet før, så jeg var helt blown away!! Gleder meg enda mer til Hawaii nå merker jeg!! Fredag var det tid for hjemreise, og etter forsinkelser på grunn av det nye innflygingssystemet på Gardermoen og lang flytid pga motvind, landet vi slitne på fredag kveld. Etter litt mat var sofaen god å ha! Helga har blitt brukt til litt ryddig og masse klesvask, i tillegg til 30-årslag for ei venninne og en veldig morsom fotballkamp i går. Virkelig ikke klar for å ta fatt på hverdagen igjen, men sånn er det vel alltid... I det minste har jeg jo en ny tur om under to måneder å glede meg til, det blir stas med Helsinki!
TuttaV Skrevet 29. august 2011 #2628 Skrevet 29. august 2011 Godt å høre at dere kom dere av gårde og hadde en trivelig ferie på tross av sykdom før avreise! Håper arbeidsdagen i dag ikke ble alt for hard
Disco Biscuit Skrevet 29. august 2011 #2629 Skrevet 29. august 2011 Godt og lese at ferien gikk bra til tross for at det var litt sykdom i begynnelsen. Høres herlig ut med lesing, bading, snorkling og avslapping Akkurat slik en ferie skal være! Har du ikke snorklet før?! Da er det godt at du endelig har fått opplevd det, for livet under vann er helt utrolig. Om du tør og har lyst anbefaler jeg virkelig dykking også Da får du en enda større opplevelse - Ihvertfall når dere skal til Hawaii! Ha en fin mandag videre
Androide Skrevet 30. august 2011 #2630 Skrevet 30. august 2011 Velkommen tilbake! Så fint at dere koste dere på ferie, til tross for en dramatisk start!
Gjest Neferet Skrevet 31. august 2011 #2631 Skrevet 31. august 2011 Godt å høre at dere kom dere av gårde og hadde en trivelig ferie på tross av sykdom før avreise! Håper arbeidsdagen i dag ikke ble alt for hard Ja, det var fint vi dro, tror det gjorde oss veldig godt!! Mandagen ble ikke for hard, men den ble veldig spennende! Vi har valgt leverandør for prosjektet nå, en stor milepæl, og det er tid for å fordele roller videre i prosjektet. Tidlig i vår hadde jeg medarbeidersamtale, og prosjektleder/min nærmeste sjef sa at hun hadde tenkt seg meg i en spesiell rolle (mye ansvar, men mye moro). Hun skulle imidlertid overlevere sjefsstolen til noen andre, så ingenting kunne loves. Så har det blitt sånn at grunnet flere forhold i avdelingen, skal hun likevel være prosjektleder ut hele prosjektperioden, så jeg har jo da håpet på å få den tiltenkte rollen. I prosjektmøtet mandag morgen, sto det plutselig et annet navn i den rollen da oversikten kom opp på skjerm, og jeg kjente at jeg ble litt skuffet, ingen hadde jo snakket med meg om dette enda?! Men plutselig var navnet borte igjen, og jeg skjønte enda mindre. Det var satt opp samtaler med den enkelte for å snakke om roller i prosjektet, og etter at en av mine kolleger hadde vært inne, var det altså min tur. Og til min store glede står tanken ved lag, jeg får den store og viktige rollen! Det er det største jeg har fått til siden jeg begynte her, og jeg er naturlig nok skikkelig gira!! Faren er at jeg nå går fra å være seminerd til å være erkenerd, men det tar jeg med glede! Sjefen kunne fortelle at hun lovet meg at dette er større enn jeg har forestilt meg, og det er jeg fullstendig klar over, jeg har fått det største fjellet å bestige av hele prosjektgruppa. Så litt skremt er jeg også, men jeg gleder meg som en liten unge! Det blir et utrolig spennende år som snart skal begynne! Jippi jippi jippi!! Godt og lese at ferien gikk bra til tross for at det var litt sykdom i begynnelsen. Høres herlig ut med lesing, bading, snorkling og avslapping Akkurat slik en ferie skal være! Har du ikke snorklet før?! Da er det godt at du endelig har fått opplevd det, for livet under vann er helt utrolig. Om du tør og har lyst anbefaler jeg virkelig dykking også Da får du en enda større opplevelse - Ihvertfall når dere skal til Hawaii! Ha en fin mandag videre Ferien var helt perfekt! Og nei, har aldri snorklet før, så det var en helt ny og magisk opplevelse. Jeg har tenkt sånn løselig på å undersøke dykkesertifikat for noen år siden, men som så mye annet, har det ikke blitt noe av. Kanskje det må vurderes på nytt før Hawaii-turen?? Håper du får en fin onsdag (siden det nå plutselig er det) og at lille frøkna har tenkt seg ut snart! Velkommen tilbake! Så fint at dere koste dere på ferie, til tross for en dramatisk start! Tusen takk! Litt lite dagbokaktivitet på meg om dagen, men jeg er nå ihvertfall på plass!
Mazilla Skrevet 31. august 2011 #2632 Skrevet 31. august 2011 Gratulerer med nye, store og spennende oppgaver!
Gjest Neferet Skrevet 31. august 2011 #2633 Skrevet 31. august 2011 Gratulerer med nye, store og spennende oppgaver! Tusen takk!!
Androide Skrevet 31. august 2011 #2634 Skrevet 31. august 2011 Tusen takk! Litt lite dagbokaktivitet på meg om dagen, men jeg er nå ihvertfall på plass! Det er det på meg også. Felles skjebne, felles trøst? Gratulerer med fremgang på jobben! Hva er det egentlig for prosjekter du driver med igjen...?
Gjest Neferet Skrevet 31. august 2011 #2635 Skrevet 31. august 2011 Det er det på meg også. Felles skjebne, felles trøst? Gratulerer med fremgang på jobben! Hva er det egentlig for prosjekter du driver med igjen...? Spørs det, innimellom er det mye lettere å bare lese litt og ikke skrive så mye Tusen takk for gratulasjon! Jeg driver med et prosjekt som skal anskaffe et nytt saksbehandlingssystem for sosialtjenesten. Så vi har skrevet kravspesifikasjon til vi ble blå, og hatt dialogmøter med aktuelle leverandører, før det nå i august er tatt en beslutning på hvem som skal få levere. Vi har endt med en leverandør som benytter fri programvare, så her skal det programmeres fra scratch. Og oppi dette er jeg utnevnt til testleder på kundesiden! Gjett om jeg skal få kjørt meg!
Muffin! Skrevet 31. august 2011 #2636 Skrevet 31. august 2011 Velkommen hjem, og gratulerer med spennende og utfordrende oppgaver på jobben!
Gjest Neferet Skrevet 1. september 2011 #2637 Skrevet 1. september 2011 Velkommen hjem, og gratulerer med spennende og utfordrende oppgaver på jobben! Tusen takk! Det blir en spennende høst dette! Gleder meg (og er veldig spent) på det møtet vi skal ha der våre roller skal presenteres for det andre firmaet. Tror ikke de har sett det komme at jeg kommer i den rollen. Men jeg og han som skal være testleder hos dem går veldig godt overens, så tror det er en hyggelig overraskelse i det minste!
TuttaV Skrevet 1. september 2011 #2638 Skrevet 1. september 2011 Stas! Grattis med nye, spennende utfordringer på jobb!
Gjest Neferet Skrevet 1. september 2011 #2639 Skrevet 1. september 2011 Stas! Grattis med nye, spennende utfordringer på jobb! Takk! Det viste seg at Adam ikke ble så lenge i paradis, og sånn er det her også. Den spennende høsten er avlyst, eller i aller beste fall utsatt. Skikkelig nedtur akkurat nå, det blir nok bedre etterhvert...
Disco Biscuit Skrevet 1. september 2011 #2640 Skrevet 1. september 2011 Åh? er prosjektet utsatt? Jeg som hadde tenkt til å gratulere deg med nye og spennende oppgaver Uansett så ser det ut til at jobben setter stor pris på abeidet du gjør, og det er et veldig godt tegn
Anbefalte innlegg