Gå til innhold

Twisted days and nights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du din globetrottelotte! Kjenner til det med å ha en yndlingsby i denne vide verden : :rodmer:

Gratulerer med 12 år som kjærester! :hjerte: Så bra gaven ble godt mottatt :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet

Ja, blir spennende å se hvordan det går med dansingen med magen. Tenker spesielt på piruettene. Har ikke akkurat øvd inn kroppen på det i sommer, så kanskje jeg blir helt ute av balanse?! :fnise:

Ang. Gjenferd...

Jeg syntes slutten var forferdelig trist. Det med Cato ble jeg ikke kjempe overrasket over, men jeg stusset hele tiden over hele karakteren Cato, så syntes det var noe muffins med han... Jeg likte ikke at slutten var såpass åpen, jeg mener... Harry døde jo faktisk ikke. Det sto ikke det. Men en skulle jo tro at han gjør det pga hvor han er blitt skutt + de kapitlene hvor man leser fra rottas ståsted om at pulsen blir svakere, og at korteste vei å jobbe seg gjennom er hjertet (eller hva det var). Jeg skulle ønske det sto i klartekst. Jeg trenger litt sånt. Hvertfall når det gjelder Hole. For han har vært borti så utrolig mye dritt før som han har kommet seg unna

;) Mitt hjerte blør for Oleg. Forferdelig å tenke på at han faktisk skjøt Harry. På slutten virket det jo som om alt skulle bli så fantastisk, alt oppklart osv. Også gikk bare alt til helvete fordi Oleg var hekta allikevel. Trist. Så den slutten hadde en litt bitter ettersmak for meg... Men samtidig er det vel som du sier, det kunne vel ikke endt på noe annet vis. Det ender jo aldri godt for Harry, stakkars...

:fnise: Synes jeg ser deg med et helt annet balansepunkt! Men det er faktisk sånn at de som trener mye pole, og som derfor trener i begynnelsen av svangerskapet, gir seg når magen blir stor nok til at balansepunktet skifter :opplyser: Det blir stas å se deg uansett!! :jepp:

Litt mer Gjenferd:

Jeg er enig med deg, at det står jo faktisk ikke at Harry dør, og sånn sett åpner det jo for noe mer. Men samtidig er det jo litt vanskelig å komme videre også, etter gaffateiping av hals og infeksjon i såret og skuddskade og alt annet han egentlig har vært gjennom. Så å overleve noe sånt blir litt out there kanskje? Og ja, hjertet blør for Oleg. Alt kunne jo vært så bra! De kunne kommet seg unna og ordnet opp, men sånn er det jo ofte. Husker da jeg hadde min første praksis på sosionomstudiet, på en akutt avrusningsklinikk for heroinmisbrukere. Jeg var 22 og hadde ingen insikt i hvordan heroinlivet var. Vi hadde en gutt der, året eldre enn meg, som allerede var full av abcesser og annen dritt. Han hadde fått plass på langtidsbehandlingsopphold, og skulle avruses først. Han skrev seg ut kvelden før han skulle dra dit, og jeg var den siste som snakket med ham. Jeg kom hjem til kjære og gråt over denne forferdelige verdenen. Så tankene går jo lett dit når man leser sånne triste ting.

Du din globetrottelotte! Kjenner til det med å ha en yndlingsby i denne vide verden : :rodmer:

Gratulerer med 12 år som kjærester! :hjerte: Så bra gaven ble godt mottatt :)

Hehe, ja det blir litt reising framover, mye å glede seg til! :nigo: Og det er stas med yndlingsby, jeg har fortsatt ikke prøvd noen byer over dammen, så kanskje jeg tar feil? Foreløpig er ihvertfall Manchester i mitt :hjerte:

Tusen takk! 12 år er 40% av livet mitt så langt! :daane:

Gjest Neferet
Skrevet
:hoppe: I dag har jeg vært skikkelig vill og gal! :ler: En av mine treningsvenninner er helt fersk instruktør i Studentidretten, og jeg har ikke fått vært med på noen av timene hennes. Jeg så at hun skulle ha time i dag fra 10-11, og treningssenteret er jo rett over veien for jobben. Så i går spurte jeg sjefen om det er lov å ha trening i arbeidstida i den perioden (vi har 1 time i uka, vanligvis før eller etter jobb) i og med at det er stille her. Det fikk jeg beskjed om at var helt ok, så da har jeg vært på Aerobic 1 i formiddag, og det var kjempegøy!! Hun er så flink, og hadde et bra program. Hun har helt klart både gått en god skole, og et godt talent i bakgrunnen! Et strålende inhopp i en ellers litt stille fredag :nigo: Og så blir det jo bonustrening, for jeg skulle egentlig ikke trene i dag. Lårene kjente godt sykkelturen fra i går kveld, men ellers gikk det overraskende bra. Spørs hva kroppen sier på dansetimen i morgen formiddag... :daane: Da blir det fjerde dagen på rad, og tre er vanligvis absolutt maks av hva jeg tåler! Men, må benytte anledningen, på mandag er treningskortet mitt utgått, og da er det første gang siden høsten 2000 at jeg ikke har treningskort der! Separasjonsangst!!! :bond:
Skrevet

Det er helt fælt å være uten treningskort, man kan ikke lenger komme og gå!... men det skal vel gå bra når man har gjort en gjennomtenkt beslutning :klem:

Hvordan gikk dansetimen?

Skrevet

Machester. :hjerte: Jeg vil også! Nå er hvertfall PL endelig igang igjen! :hoppe:

Bra dere ikke avslører for meg hvordan "Gjenferd" er. ;) Jeg har såvidt begynt på den nå. :jepp:

Håper helgen din var fin, TreningsNeferet. :klemmer: (Skrev først det forrige nicket ditt, det passet litt bedre. ;))

Gjest Neferet
Skrevet

Det er helt fælt å være uten treningskort, man kan ikke lenger komme og gå!... men det skal vel gå bra når man har gjort en gjennomtenkt beslutning :klem:

Hvordan gikk dansetimen?

Det går nok bra når det er et begrenset tidsrom... Men enig med deg, rart å ikke kunne komme og gå som man vil!

Dansetimen gikk fint, men kroppen var ganske utslitt da jeg sto opp for å dra på trening lørdag. Magen var litt kranglete, så jeg tror den prøvde å si "stopp opp og trekk pusten litt vær så snill!" Den ble kaldt ignorert, siste mulige lørdagstrening måtte prioriteres! :ler:

Machester. :hjerte: Jeg vil også! Nå er hvertfall PL endelig igang igjen! :hoppe:

Bra dere ikke avslører for meg hvordan "Gjenferd" er. ;) Jeg har såvidt begynt på den nå. :jepp:

Håper helgen din var fin, TreningsNeferet. :klemmer: (Skrev først det forrige nicket ditt, det passet litt bedre. ;))

Ja, nå er det PL på tv igjen! :hoppe: Og det gikk jo heldigvis bra i går også! Vi hadde besøk i går, hun dro i pausen, og det var utrolig deilig å ligge på sofaen og se på kampen med kjære etter en hektisk helg! :hjerte:

Helga har vært fin, men hektisk. Fredag var det faktisk litt avslapping, før det var trening lørdag formiddag. Kjære skulle til Symbolic Ink for å møte Bjørn, så etter trening dro jeg ned til byen for å fikse litt praktiske ting som måtte på plass før vi skal på tur. Var innom kjære med litt proviant, før jeg møtte ei venninne og gikk på Åpent Bakeri. :sikle: Vi skravlet lenge og vel, før vi var innom kjære igjen (som nå plutselig hadde en helt ny arm!). Venninna mi er høygravid, så jeg fulgte henne til t-banen, og dinglet litt rundt på Oslo City for å vente på kjære. Så dro vi hjem, fikk i oss litt mat og kunne slappe av litt. I går startet dagen med husvask, før vi fikk besøk av ei venninne av kjære. Jeg var opptatt med alvorlig multitasking da hun kom, hadde appelsinsjokolademuffins i ovnen, drev og bakte blåbærmuffins med selvplukkede blåbær og hadde pizzadeig til gjæring! :bond: Etterhvert hadde jeg fått funnet igjen kjøkkenbenken, og det var hyggelig å sitte ned og skravle litt. Både pizzaen og muffinsene ble tatt godt imot, så da er det moro å ha stelt i stand. :nigo: Etter å ha sett United starte sesongen bra, slappet vi av, jeg fikk redigert pole-videoer fra kameraet så det skal være klart til ferien, og vi fant senga etter at vi hadde sett på slutten av cupkampen mellom Brann og Viking. Da vi skulle legge oss i går kveld var jeg så sliten at vi spøkte med at vi måtte være hjemme og sove i dag. I natt drømte jeg da at jeg var så sliten at jeg bare gråt, og at jeg og kjære begge sendte meldinger til våre sjefer om at vi måtte være hjemme. Når vi skulle stå opp (i drømmen) viste det seg at det bare var jeg som hadde sendt melding, og at kjære tydelig ga beskjed om at hun skulle på jobb, for hun var ikke et sånt dårlig menneske som meg... :sjenert: Hva hodet klarer å koke sammen sier jeg bare... :ler: Jeg er nå ihvertfall på jobb, så sånn sett fungerte det!

Skrevet

Høres ut som en strålende helg, og duverden for en multitasker du er, bøyer meg i støvet!

:ler: Drømmer er rare ting altså, alt man kan finne på og innbille seg og ha liggende i underbevisstheten har alltid fasinert meg!

Ha en fin dag Neferet! :klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet

Høres ut som en strålende helg, og duverden for en multitasker du er, bøyer meg i støvet!

:ler: Drømmer er rare ting altså, alt man kan finne på og innbille seg og ha liggende i underbevisstheten har alltid fasinert meg!

Ha en fin dag Neferet! :klemmer:

:ler: Tusen takk! Det er ikke ofte jeg har så mye multitasking altså. Men godt å vite at evnen er der om det skulle være nødvendig innimellom! :jepp:

Håper du har en fin dag også, leste noe om skolebrød i boka di og ble veldig misunnelig! Ferske skolebrød er jo helt fantastisk!! :sikle:

:hug:

Gjest Neferet
Skrevet

Jeg husker ikke hvem som en gang spurte om avataren min er bilde av meg. Jeg vet ihvertfall at jeg svarte at jeg ikke var i nærheten enda. Men, verden går framover, og avataren kan faktisk nå representere meg på ordentlig! :nigo: For de nysgjerrige finnes dokumentasjon i bloggen! :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet
:bond: Jeg skal på workshop med
i Helsinki i Oktober!! :bolledeig:
Skrevet

Hørtes ut som en bra helg, selv om det ble litt vel mange gjøremål ;)

Likte you-tube klippet! Lucky you... Blir bare steinimponert hver gang jeg ser sånn :daane: Jeg synes det er vanskelig nok å holde meg oppe på stanga når jeg får holde meg fast med både armer og bein...

Gjest Neferet
Skrevet

Hørtes ut som en bra helg, selv om det ble litt vel mange gjøremål ;)

Likte you-tube klippet! Lucky you... Blir bare steinimponert hver gang jeg ser sånn :daane: Jeg synes det er vanskelig nok å holde meg oppe på stanga når jeg får holde meg fast med både armer og bein...

Det var det absolutt!

Jeg synes det er vanskelig nok å ha feste innimellom jeg også, og er jo ikke i nærheten av å gjøre det blant andre Oona gjør. Det er utrolig hvor mye små justeringer har å si, og så plutselig kan man være i fare for å rase i gulvet :ler: Heldigvis trener jeg med kontroll, altså ingen overilte sjanser :)

Skrevet

Så mye imponerende det var i bloggen din nå! :jepp: Og jeg kan tenke meg du gleder deg vilt til oktober! :hoppe:

Godt å lese at helgen var fin, og at du kom deg på jobb i går. ;)

Skrevet

Jeg husker ikke hvem som en gang spurte om avataren min er bilde av meg. Jeg vet ihvertfall at jeg svarte at jeg ikke var i nærheten enda. Men, verden går framover, og avataren kan faktisk nå representere meg på ordentlig! :nigo: For de nysgjerrige finnes dokumentasjon i bloggen! :jepp:

Jeg tror det var meg :) Hurra for at du ikke lenger trenger å snakke i bilder! :strix:

Gjest Neferet
Skrevet

Så mye imponerende det var i bloggen din nå! :jepp: Og jeg kan tenke meg du gleder deg vilt til oktober! :hoppe:

Godt å lese at helgen var fin, og at du kom deg på jobb i går. ;)

Åh, så stas at du synes det! :strix: Det er så moro når jeg får til ting, inkludert å imponere andre! :jepp: Oktober tror jeg blir knallbra, ikke bare skal jeg få se vakre pole-numre fra rad 3, jeg skal få prøve meg på nye utfordringer selv også! Og når det i tillegg er en jentetur, så må det jo bare bli bra!!

:ler: Jeg kom meg på jobb ja, utrolig hva hjernen klarer å koke opp på egenhånd! Det har jo nesten gått litt troll i ord nå, ihvertfall for kjære, men vi håper det går bra!

Jeg tror det var meg :) Hurra for at du ikke lenger trenger å snakke i bilder! :strix:

:opplyser: Det er bedre å ta kule bilder enn å snakke i bilder! :nigo: Yay!!

:daane:

:rodmer:

---------------------------------------------------------------------------------------

:Gjesp: Jeg er trøtt etter en slitsom natt. I løpet av gårsdagen fikk jeg høre fra kjære at hun slet med bihulene sine og hadde kraftig hodepine. Hun har en historikk med bihulebetennelse for å si det sånn, så det er på ingen måte godt nytt. Etter jobb i går var vi for å kjøpe nye sommerdekk og kule felger til Martin, og det gikk heldigvis over all forventning, vi skal få dem montert i dag, og det ble billigere enn vi hadde stipulert :hoppe: Men kjæres tilstand ble bare verre og verre utover kvelden, til tross for at hun prøvde alle triksene i boka. I natt har hun (og dermed jeg) sovet ganske dårlig, og det var ganske klart klokka halv to i natt at det eneste som var aktuelt var å ringe legen i dag morges. Så jeg har tatt bilen på jobb (til en forandring), og skal få kjørt henne hjem etter legetimen. Forhåpentligvis er hun oppegående nok til å kunne ta bussen dit, men jeg har sagt at hvis det blir så ille som i går kveld må hun si fra, så jeg både kan hente og bringe. Stakkars konen min! :sukk: Og det passer jo ikke akkurat bra med at vi skal ut og fly fredag morgen heller... Konfererte litt med ei venninne som er lege, og hun kunne (heldigvis) informere om at det "bare" er veldig ubehagelig, men helt ufarlig å fly. Så mitt stabeist av en kone vil trolig helt greit komme seg avgårde på ferie i overimorgen. Håper det ikke kommer flere overraskelser nå!

Skrevet

Var innom i bloggen din isted..........

:hakeslepp::daane::pls::hoppendeglad: - du er dritflink!!!

Skrevet

God bedring til din kjære :kose:

....jeg kan bekrefte at å fly med bihulebetennelse er ubehagelig.......mildt sagt :grine: Men hvis hun får penicilin nå så er hun bedre til overimorgen :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet

Var innom i bloggen din isted..........

:hakeslepp::daane::pls::hoppendeglad: - du er dritflink!!!

:hjerte: Tusen takk søte! :hoppendeglad:

God bedring til din kjære :kose:

....jeg kan bekrefte at å fly med bihulebetennelse er ubehagelig.......mildt sagt :grine: Men hvis hun får penicilin nå så er hun bedre til overimorgen :jepp:

Hun har fått legetime kl 13, så da blir det nok penicillin tenker jeg. Og så har hun tvungen hvile, så jeg skal passe på at hun overholder det i ettermiddag og kveld! :Nikke:

Skrevet

:opplyser: Det er bedre å ta kule bilder enn å snakke i bilder! :nigo: Yay!!

Jeg er nå ganske glad i å snakke i bilder også jeg da... ;)

God bedring til kona! Jeg fløy med influensa tidligere i år, det var ikke godt :syk:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...