Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

:kose:

Som MaiL sier så er det jo tydelig at de syns du gjør det bra, siden du får slike utfordringer. :jepp: Håper det bare er utsatt, eller at du får andre spennende oppgaver. :)

:klemmer: med ønsker om en herlig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh? er prosjektet utsatt? Jeg som hadde tenkt til å gratulere deg med nye og spennende oppgaver :klem: Uansett så ser det ut til at jobben setter stor pris på abeidet du gjør, og det er et veldig godt tegn :jepp:

Akkurat nå er det ikke så mye jeg kan si, og ikke så mye jeg vet heller... Men vi får sannsynligvis et vakum denne høsten, som resultat av en uventet utsettelse, med en usikker utgang på situasjonen. Så da beskjeden kom i går var det et lite slag i ansiktet, jeg var jo så klar for å begynne på mine nye oppgaver! :tristbla: Jeg håper det ikke blir store endringer og at utsettelsen er det eneste problemet, men får jo bare ta det som det kommer! Som du sier er det veldig hyggelig å bli verdsatt og få tildelt viktige oppgaver, måtte suge til meg rosen da min sjef i samtalen sa at hun hadde forventet store ting da jeg ble ansatt, og at jeg overgikk forventningene hver gang hun ga meg noe, og at jeg i tillegg leverer med godt humør. Noe å ta med seg på litt tristere dager! :jepp:

Ha en fin og spennende helg MaiL! :klemmer:

:kose:

Som MaiL sier så er det jo tydelig at de syns du gjør det bra, siden du får slike utfordringer. :jepp: Håper det bare er utsatt, eller at du får andre spennende oppgaver. :)

:klemmer: med ønsker om en herlig helg!

:jepp: Jeg håper at jeg får gjort mine spennende oppgaver med tid og stunder! Skikkelig skuffa i går, litt bedre i dag. Det hjalp å dra på Sometimes og trene pole og glemme alt sammen i går kveld, tenke på noe helt annet! Det har blitt den nye løsningen det, når andre ting går mot meg, fokuserer jeg på pole, og verden blir et bedre sted :fnise: Godt å ha noe å distrahere seg med!

Ha en strålende fredag og helg du også! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det var litt av noen komplimenter fra sjefen din! :daane::hoppe:

Ja, det skal virkelig pakkes godt inn i både hjerte og hjerne! Litt rart å få så direkte ros, men veldig hyggelig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husvask før frokost er ikke akkurat en vanlig greie, men det har jeg prøvd i dag! Våknet tidlig, urolig i kroppen (tror disse greiene på jobben påvirker mer enn jeg tror, det ble enda mer drama i går...) så da var det egentlig bare å stå opp. Har fått tatt helgevasken, spiser frokost nå, og så skal jeg ut og handle en tur, før jeg skal innvilge meg selv :veslejenta::jepp: Må innom og levere kjæres reciever også, den tok kvelden helt uten varsel. Den er bare halvannet år, så det skal jo ikke være sånn! Og i kveld skal jeg servere i et selskap. Men først altså, hvile!

Håper alle dere KG-jenter får en strålende lørdag og helg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig kjedelig med utsatt prosjekt :(:kose: Men hyggelig med så mye direkte ros! Viktig å ta sånt til seg ja! Vi er altfor dårlig på å gi hverandre ros i hverdagen...

Håper du har hatt en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at det ble mer drama. Ta med deg rosen, og prøv å la det andre ligge. Men kjekt å få unna husvasken tidlig da. :)

Håper resten av helgen din har vært fin. :nigo: (Regner med det siden jeg så på fb at du var på vei til et sted du liker godt. ;))

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig med utsatt prosjekt :(:kose: Men hyggelig med så mye direkte ros! Viktig å ta sånt til seg ja! Vi er altfor dårlig på å gi hverandre ros i hverdagen...

Håper du har hatt en fin helg :klem:

Det er sant, vi burde være flinkere til sånt. Jeg har veldig forskjellige ledere opp igjennom, noen har vært flinke til å gi ros, andre gjorde det aldri. Det er litt lettere å bli motivert til å gi litt ekstra hvis man får noen rosende ord underveis! :jepp:

Helga ble fin, håper din også gjorde det! :hug:

Kjedelig at det ble mer drama. Ta med deg rosen, og prøv å la det andre ligge. Men kjekt å få unna husvasken tidlig da. :)

Håper resten av helgen din har vært fin. :nigo: (Regner med det siden jeg så på fb at du var på vei til et sted du liker godt. ;))

Det var veldig greit å få unna husvasken tidlig, og da slapp jeg å tenke på den i går! ;) Heldigvis mindre drama hittil i dag, får bare vente og se hva som skjer videre tror jeg. Klarte å legge det vekk litt både utover lørdag og i hele går, så da preget det ikke helga!

----------------------------------------------------------------------------

En godt balansert helg er overstått. :veslejenta: fredag kveld, husvask, handling og servering lørdag, og trening på Sometimes og mer :veslejenta: i går. Serveringsjobben gikk bra, det var slitsomt og morsomt, sånn som det skal være ;) Litt ekstra stas å jobbe sammen med min tante, det har vi aldri gjort før, men jeg håper vi får anledningen igjen. Min nye plan er nemlig å få jobbet litt hos mamma i høst, så kanskje tatoveringen kommer litt nærmere?! Det er ihvertfall lov å håpe! Det ble en lang økt, jeg dro 16.30 og var hjemme igjen like før 01.00. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å ta to timer på Sometimes, men avlyste den første før jeg gikk og la meg, og prioriterte litt søvn. Det var nok en god vurdering, våknet med ganske såre bein søndag etter jobbinga. Men timen jeg skulle på ble veldig bra, Magdalena (instruktøren) er en hardhaus! Veldig inspirerende å se henne danse, i går fikk jeg for første gang koblet at de langsomme, kontrollerte bevegelsene hennes egentlig er et utstillingsvindu for hvilken styrke og fleksibilitet hun har. Jeg har litt å jobbe mot for å si det sånn! :daane: Jeg er skikkelig støl i lårene i dag, så noe må jeg ha gjort riktig. Å gå nedover trapper er interessant... :rolleyes: Jeg har skjønt et par ting på min første uke av medlemsskapet, og det er bra, men ikke så morsomt:

1. Jeg må jobbe MYE mer med grunnleggende teknikk for å kunne bli bedre. En del av de mer avanserte triksene jeg har gjort hjemme er jeg egentlig ikke klar for ennå (kjedelig med teknikkterping, men begynner å skjønne at det må til)
  2. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å ikke ha medlemsskap når september er over... :sjenert:

I dag er det litt lang jobbing, før jeg skal på nye timer på Sometimes. Først Pole Stretch, så Lyrical Pole (mer danseorientert). Har aldri vært på Lyrical før, så det blir spennende. En av de store utfordringene er å legge vekk selvbevisstheten og bare danse... Vi får se hvordan det går...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje pengene fra ekstrajobbinga i høst rett og slett må gå til mer poletrening på Sometimes istedenfor tatovering? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje pengene fra ekstrajobbinga i høst rett og slett må gå til mer poletrening på Sometimes istedenfor tatovering? ;)

Hmm, litt skeptisk der altså.... ;) Denne armen har jo venta lenge nå! Og som det kvinnfolket jeg er, har jeg jo også finni ut at det er en ulempe med denne Sometimes-treninga også... Det blir utrolig lange dager i og med treningene er sene og jeg ikke lenger bor i byen! :Gjesp: I dag har jeg for eksempel vært på jobb fra 8, jeg skal være her til ca 17, trening fra 17.45 til 20.15, og da er jeg først hjemme 21.30! :daane: Jeg finner nok ut fordelingen etterhvert tenker jeg! :jepp: Det har jo ikke vært noen ulemper med å flytte ut av byen så langt, så noen måtte jo komme etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lite med pole-trening der du bor ja... ;) Skjønner godt dilemmaet ditt. Jeg har ca sånne dager selv, og synes det er utrolig slitsomt, men holder ut i.o.m. at jeg vet at det bare er for en kortere periode. Ugunstig økonomisk sett er det også, for jeg er ikke så flink til å lage mat som jeg kan ha med meg utover uka :sukk:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dumt at prosjektet ikke ser ut til å bli noe av med det første likevel. :kose: Håper det ordner seg på sikt - og så må du ta til deg alle de fine ordene og rosen du fikk, det er jo en grunn til at du får så mye skryt! :5::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi, turbodager hos deg, jo. :daane:

Men satser på at du koser deg med pole, selv om det er både slitsomt og krevende. :jepp:

Jeg koste meg masse jeg, men kroppen fant ut at det var på tide å motarbeide meg litt... :snurt:

Det er lite med pole-trening der du bor ja... ;) Skjønner godt dilemmaet ditt. Jeg har ca sånne dager selv, og synes det er utrolig slitsomt, men holder ut i.o.m. at jeg vet at det bare er for en kortere periode. Ugunstig økonomisk sett er det også, for jeg er ikke så flink til å lage mat som jeg kan ha med meg utover uka :sukk:

Jeg har funnet ut den siste uka at ikke mindre enn to steder i vårt nærområde skal starte opp med pole-trening denne høsten! :jepp: Kan jo være verdt et forsøk hvis jeg får for mye abstinenser, det ene av dem hadde relativt ok priser også. Så kanskje jeg sjekker det ut i løpet av høsten en gang?? Jeg har jo tydeligvis fått bekreftet at jeg trenger litt instruktør-pirking for å gjøre ting riktig, greit å ikke venne seg til for mange uvaner... :sjenert:

Jeg prøver å være ganske flink til å forberede mat, men det kan jo bli litt kjedelig med havregrøt og matpakke i lengden også. Annen mat får jeg nesten aldri med meg...

Så dumt at prosjektet ikke ser ut til å bli noe av med det første likevel. :kose: Håper det ordner seg på sikt - og så må du ta til deg alle de fine ordene og rosen du fikk, det er jo en grunn til at du får så mye skryt! :5::jepp:

Det blir heldigvis noe av, bare om en liten stund, og jeg suger til meg alle gode ord som kommer min vei. Veldig stas å kunne varme seg på dem i dårligere tider. Jeg har selvfølgelig klart å bli syk, og hadde ganske dårlig samvittighet for å være hjemme (selv om det ikke er så mye som skjer akkurat nå), og snakket med sjefen i sta. Sa at jeg hadde håpet å ha et klart svar til henne i ettermiddag på om jeg kommer i morgen eller ikke, men det har jeg altså ikke, for formen varierer så mye. Da kunne min sjef tøyse med at: "Nå lever du virkelig ikke opp til forventningene her altså!!" og det gjorde det mye bedre. :ler: Fikk også beskjed om å ta den tida jeg trenger, og at hvis det er en tid det er lettere å være syk på enn andre, så er det ihvertfall nå. Tok litt press av skuldrene mine må jeg innrømme! :) Så får vi se, hvis halsen er like ille i kveld/morgen som nå, så må jeg komme meg til legen, sjekke at det ikke er noe halsbetennelse som har dukket opp. :syk:

Legger igjen en god bedring- :klem:

Tusen takk Muffin! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt at det blir pole i nærmiljøet da! :jepp:

Kjedelig at kroppen motarbeider deg, men godt det er et tidspunkt som det er lettere å være hjemme fra jobben på. Fortsatt god bedring. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk DDuck og Muffin! :klemmer:

Synes formen går i riktig retning, hadde bare halsvondten gitt seg også nå, så hadde jeg vært fin som ny! :jepp: I dag har jeg brukt den siste Glee-episoden jeg hadde igjen på dvd'en som medisin, etterfulgt av Moulin Rouge. Angret litt på at jeg ikke har kjøpt Burlesque, den hadde vært enda bedre! I tillegg har jeg prøvd å bake egne grove scones, brukte en Grete Roede-oppskrift, men la til hakkede mandler, valnøtter, rosiner, tørkede tranebær og litt musli. Ganske fornøyd med resultatet, og garantert sunnere enn de som finnes på bakeriene rundt omkring.

Nå venter jeg på et livstegn fra min kjære som er på Javazone. Jeg skal hente henne etterhvert, men vet ikke helt hvor og når enda... Får satse på hun snart gir en lyd fra seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...