Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Godt nytt år og takk for hilsner DDuck, TuttaV, cypress, MaiL, Mazilla, Muffin! og Androide!!

Jeg har hatt fri hele romjula, pluss de to ekstra dagene da jeg var syk før jul, så det har virkelig vært langfri for meg. Julaften var jeg hjemme hos mamma, og så dro jeg oppover til svigers og kjære førstedag (jeg og Martin var på langtur alene). Jula har vært innholdsrik, så dagene har bare rast avgårde. Familieselskap både her og der, besøk hos min kusine, bursdag for min svigermor, babybesøk hos venninne som fikk sin første 18.desember, tre skiturer, trening i kjelleren hos kjære, filmer på kvelden, nesten hele sesong 1 av Deadwood og litt rydding av jul i huset i går kveld før en pole-økt for å avslutte ferien. Begynte å øve på knee-hold, AU!!

Må innrømme det er litt rart og vanskelig å komme inn i jobbmodus i dag må jeg innrømme... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hvor misunnelig blir du hvis jeg sier at vi så to stykker? :nigo:

Hrmf.... :kjefte::fnise:

Hvilke stykker var det da, kan du opplyse om det? :sjenert: Dere så vel ikke Zumanity? :dåne:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei, sånn sexsnusk er ikke noe for oss ;) Er det den du drømmer om? :lur:

Vi valgte en hver, og da ble det Mystere og Love :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Haha, nei, sånn sexsnusk er ikke noe for oss ;) Er det den du drømmer om? :lur:

Vi valgte en hver, og da ble det Mystere og Love :hjerte:

:ler: Jeg vet egentlig ikke om den er noe for meg heller, eller om jeg hadde visst hva jeg hadde gått til, og i så fall måtte jeg sett den alene, kjære er vel den blygeste personen jeg noensinne har møtt. Men Felix er med i den, så jeg tror det hadde vært verdt det bare for å se henne live. Den hadde nok ikke vært førstevalget likevel, men hadde jeg hatt den muligheten dere hadde og sett to stykker, ville jeg kanskje vurdert det... :sjenert:

Jeg sjekket hjemmesiden til Oslo Spektrum igjen i går, som jeg gjør med jevne mellomrom. Fortsatt ikke noen nyheter om Cirque... :sukk: Jeg prøver å smøre meg med tålmodighet så godt jeg kan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du på kurs igjen? Så gøy! Jeg trodde du bare skulle trene hjemme en stund jeg? :klø:

Kos deg på kurs! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Skal du på kurs igjen? Så gøy! Jeg trodde du bare skulle trene hjemme en stund jeg? :klø:

Kos deg på kurs! :hoppe:

:sjenert: Det var egentlig meninga, men så fikk jeg litt penger til jul, og så hadde jeg allerede tøyset litt med ideen om å dra på masterclass med Pantera som kommer 8 februar. I og med jeg fikk penger, ble det masterclass og klippekort med 5 klipp, sånn at jeg får tatt noen timer før Pantera dukker opp. Så det er litt begge deler egentlig, jeg får noen bonusuker nå, og så blir det hjemmetrening igjen... :jepp: Har tenkt jeg skal ta litt på det nivået jeg sluttet på sist, og kanskje prøve meg på et hakk opp i løpet av klippekortet. Veldig usikker på hvor jeg står nå i forhold til hjemmetrening og hva de lærer bort på de ulike kursene. Instruktøren jeg hadde før har sluttet, så helt nye folk å forholde seg til! :bond:

Det eneste er at jeg er veldig veldig trøtt i dag! :Gjesp: Får riste det av meg før det er tid for kurs! 4,5 timer igjen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du hadde en herlig ferie. :jepp: Og man blir fort vant til å ha fri. ;)

Kos deg med polekurs i dag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Høres ut som du hadde en herlig ferie. :jepp: Og man blir fort vant til å ha fri. ;)

Kos deg med polekurs i dag! :hoppe:

Deilig med ferie ja! :nigo: Skulle hatt mer av den! Og det blir det jo, om en stund! Kjære og jeg skal sannsynligvis bestille ny Manchester-tur i dag, siste kamp for sesongen mot Blackpool. Dere skulle ikke slengt dere med da? :lur:

Nå, hvordan var det å være på kurs igjen?! :popcorn:

Hmm, det var uvant! :ler: Sånn bortsett fra at jeg hadde en kjip hodepine som jeg ignorerte etter beste evne, fikk jeg to åpenbaringer:

1. Da jeg kjøpte stang til å ha i heimen, fant jeg ut at de kommer i to størrelser, 45 og 50mm. Studioet har 50mm, men jeg valgte 45 med tanke på mine små lanker. Det betyr jo nå at jeg er vant til å trene på en smalere stang enn hva jeg gjorde i går på kurs, og at en halv cm skal ha så mye å si var jeg ikke forberedt på... Følte at jeg hadde dårligere grep enn jeg egentlig ville, og er veldig glad jeg har den smale hjemme siden den blir mest brukt! :jepp:

2. Jeg er en hybrid :ler: Jeg har jo gått det nivået jeg var på i går før, for lenge siden, og har jo også begynt å lære litt triks. Ergo er jeg veldig klar for å lære flere kule triks. Koreografi, overganger og ikke minst floorwork har jeg imidlertid mye å gå på, og det må jo også med. Så på en måte skulle jeg ønske at jeg hadde vært på et nivå over, samtidig fikk jeg mye å øve på og pirk på ting jeg bør gjøre riktig (istedenfor å jukse som jeg for eksempel gjør med stil hva gjelder klatring...), så jeg har kommet fram til at jeg skal holde meg på dette nivået her noen uker til.

Sånn ellers var den nye instruktøren veldig flink og hyggelig, godt med litt avveksling! Og hun lærte oss en festlig rulle som jeg ikke kunne forstå hvordan ble utført, men som etter litt kløning ble morsom! Den skal øves mer på i morgen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Så gøy å høre! :hoppe:

Du gir meg stadige åpenbaringer innenfor pole :tommelsmil:

:klem:

:rødme: Tusen takk! :) Det er stas å vite at jeg kan gjøre det, selv om jeg ikke er på noe viderekomment nivå enda! Kanskje du må komme og prøve hos meg en gang? :lur: Jeg trodde virkelig ikke det fantes en treningsform som jeg kunne bli så opptatt av, lat av natur som jeg er har jeg stort sett sett på trening som et nødvendig onde. Så feil kan man altså ta, det betyr vel at det finnes håp for alle :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

I går var det tid for første trening med Elen på en evighet! Før jul var jeg jo syk fram til hun tok ferie, så det må jo minst være tidlig november forrige gang jeg danset?? Uansett, det var litt av en opplevelse, ny musikk, ny koreografi, jeg sto og så forvirret rundt meg opptil flere ganger, men fikk en vanvittig bra treningsøkt av det! :hoppe: Det eneste jeg kan innvende er at jeg har vondt under føttene i dag, spesielt den høyre som fikk en lekker blodblemme. Går litt rart i dag... :ler: Etter dansetimen var det på tide å komme i gang igjen med yogaen, også lenge siden sist. Utrolig deilig, jeg kunne flere ganger underveis i timen kjenne hvordan de gode strekkene kom i kroppen, og med en økende bevissthet om at jeg kommer til å bli utrolig støl!! Har såvidt begynt å få det i mage og skuldre nå, og verre blir det nok! Det var imidlertid stas å slite som en gal i sideplanken, for å skulle komme ned i høy planke og videre i chaturanga, og så høre over seg "Kraftdemonstrasjon, Neferet!!" av Elen. Det føltes på ingen måte sånn, men jeg må jo tydeligvis ha gjort noe riktig! :nigo:

På vei hjem var jeg helt salig og utslitt, og må nesten dele en sms jeg sendte til ei venninne: "Første Elen-trening på minst halvannen måned, dans etterfulgt av flow. Fullstendig utslitt og skjelven i hele kroppen, blodblemme under begge bena, og totalt og fullkomment lykkelig!!" Jeg kan jo ikke være helt normal... :fnise:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med ferie ja! :nigo: Skulle hatt mer av den! Og det blir det jo, om en stund! Kjære og jeg skal sannsynligvis bestille ny Manchester-tur i dag, siste kamp for sesongen mot Blackpool. Dere skulle ikke slengt dere med da? :lur:

Det hadde vært moro! Vi har så lyst til å ta en tur til Old Trafford :jepp: Jeg har kikket litt på fotballpakketurer og flybilletter. Har du noen tips der? :) Jeg drømmer om ferie igjen allerede. :fnise:

Så bra at du har det så gøy med treningen! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Det hadde vært moro! Vi har så lyst til å ta en tur til Old Trafford :jepp: Jeg har kikket litt på fotballpakketurer og flybilletter. Har du noen tips der? :) Jeg drømmer om ferie igjen allerede. :fnise:

Så bra at du har det så gøy med treningen! :tommelopp:

Kjære er medlem i supporterklubben, så vi reiser med Indre Østfold reisebyrå Jeg regner med de sikkert har tilbud til de som ikke er medlemmer også?!? Vi har vært på tre turer hittil, det har vært stor stas alle gangene. Manchester har liksom alt! Vi hadde ikke tenkt til å reise i år egentlig, men så fikk vi se og høre

og da ble vi reiseklare begge to! :fnise: Sjekk det ut da vel! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Så flink du er med både trening og pole kurs! Skulle likt å sett deg danse pole forresten, det er nok litt av ett syn! (positivt ment altså :sjenert: ) :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Wow! Så flink du er med både trening og pole kurs! Skulle likt å sett deg danse pole forresten, det er nok litt av ett syn! (positivt ment altså :sjenert: ) :klemmer:

Send meg mailadressen din på PM, så kan jeg invitere deg til bloggen, da får du se! :jepp:

hei vennen :klemmer:

godt nytt år :klemmer:

lenge siden jeg har vært innom deg nå, men sniker meg inn å legger igjen en :hug:

Hei vennen! :nigo:

Hyggelig å se deg innom! :klemmer: Håper dagene er snille med deg for tida, tenker mye på deg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...