Gjest Neferet Skrevet 5. november 2010 #1881 Del Skrevet 5. november 2010 Formen er fortsatt diffus, det er ikke godt å si hva som egentlig er feil med meg, men noe er ihvertfall ikke bra. Jeg har fortsatt feber og er tungpustet hvis jeg gjør noe særlig, men jeg slår ikke ut på blod- eller pusteprøver. Var på røntgen på onsdag og fikk tatt bilder av lungene, men det er nok neppe noe der, og det er jo egentlig en god ting. Onsdag sov jeg tre ganger på dagen, det har jeg sluppet disse to neste dagene. Så jeg håper det går i riktig retning, jeg vil trene!!!!! I dag tidlig (eller mer natt egentlig) kjørte jeg og kona svigers til Gardermoen, de skal 14 dager til Filippinene. Broren til min svigermor har filippinsk kone (på sin egen alder vel å merke...) og de skal vise frem hjemlandet hennes til slekt og venner.Vi var egentlig også inviterte, men etter å ha tapt 250.000 på boligmarkedet, var ikke mer ferie det første som kunne stå på prioriteringslista. Vi måtte le litt på Gardermoen, det er et stort reisefølge som skal avgårde, den ene mer stressa enn den andre. På en måte var vi glade vi kunne kjøre tilbake hjem igjen også.. Men det blir veldig spennende å høre hvordan de har det, og hvordan Filippinene er!! I går kveld ringte det plutselig på, og da kom endelig naboen som kjørte ned gjerdet for å gjøre opp for seg. Vi har jo prøvd å komme i kontakt med ham, i og med at vi hadde et gigantisk hull i gjerdet, og han ikke hadde dukket opp etter første uka. Vi var oppe hos han forrige fredag, men ingen åpnet, så vi la igjen en lapp. Og så var vi oppe igjen på tirsdag, da snakket vi med en av de andre som bor der, og han skulle gi beskjed. Men så hørte vi ikke noe mer, og begynte å bli litt lei av å ha et stort hull i gjerdet, og å måtte mase på gjerningsmannen. Men da sto han plutselig på trappa, med et sjenert smil, en hjemmelaget sjokoladekake i den ene hånda og en hammer i den andre. Han var jo så søt! :dåne: Så han og kompisene satte i stand gjerdet vårt, og vi fikk kake! Greit å slippe å tenke på det noe mer! Nå blir det mer sofa og mer Carnivale på meg. Det er da greit å ha noe å underholde seg med ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. november 2010 #1882 Del Skrevet 5. november 2010 Veldig greit at naboen er så snill når han er så treig Håper du føler deg bedre snart og får en fin fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. november 2010 #1883 Del Skrevet 6. november 2010 Huff, så slitsomt med formen din. Håper du blir bedre snart. Lurt av han å ta med sjokoladekake. God helg, Nef! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 6. november 2010 #1884 Del Skrevet 6. november 2010 Så søt naboen din var da! Selv om det riktignok tok litt lang tid før han fikk ordnet opp.. Han håpet vel at dere skulle glemme at gjerdet var ødelagt, hehe. Litt vanskelig kanskje, meneh Håper formen din blir bedre snart- du får ha masse god bedring iallefall! :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. november 2010 #1885 Del Skrevet 8. november 2010 Veldig greit at naboen er så snill når han er så treig Håper du føler deg bedre snart og får en fin fin helg Veldig greit! Formen har heldigvis kommet seg, så helga kan jeg ikke klage på! Men fortsatt kald og trøtt en mandag morgen... Huff, så slitsomt med formen din. Håper du blir bedre snart. Lurt av han å ta med sjokoladekake. God helg, Nef! Takk takk! Jeg håper du også fikk en fin helg, og at dere var et vakkert par på lørdag!! Vi var i 30-års bursdag til ei venninne, riktignok på ettermiddagen og ikke på kvelden, og så fikk vi presset inn en tur innom Ikea på vei hjem Så søt naboen din var da! Selv om det riktignok tok litt lang tid før han fikk ordnet opp.. Han håpet vel at dere skulle glemme at gjerdet var ødelagt, hehe. Litt vanskelig kanskje, meneh Håper formen din blir bedre snart- du får ha masse god bedring iallefall! :klemme: Han var faktisk kjempesøt!! Her hadde man irritert seg over ham i nesten to uker, og så gikk det jo ikke an å være gretten når han først dukket opp! Kaka var veldig god også, så han kunne sine saker! Så nå har vi kake i fryseren til senere anledninger, det er alltid deilig! Formen er som sagt bedre, er tilbake på jobb igjen i dag. Ingen gode forklaringer på hva som har vært feil, sannsynligvis kanskje et virus av noe slag som førte til at jeg fikk feber i lange tider, og puls og svimmelhet kan i følge legen være overmedisinering. Jeg fikk jo beskjed om å øke astmamedisinene mine da jeg var hos legen og klagde på at jeg var tungpustet sist, men pusteprøvene tilsier at lungene mine fungerer fint. Overdose astmamedisin kan dermed ha hatt motsatt effekt! Fikk ihvertfall testet ut kroppen i går ettermiddag på jogge/gåtur i skogen alt etter terrenget, og en time pole etterpå. Utrolig irriterende, kroppen min hadde nå funnet ut at den ikke var interessert i å få til det den fikk til sist helg, tålmodighetsprøve denne pole-treninga altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 8. november 2010 #1886 Del Skrevet 8. november 2010 Hehe, overdose astmamedisiner, det var da også noe å ta overdose med. Hva er galt med a- preparater liksom? :gjeiper: Bra med både jogging og pole igår, må jo bety at du er på bedringens vei! Jeg har begynt mitt "nye og bedre liv" i dag. Blitt tilbudt kake på jobb to ganger allerede, og sagt pent nei takk. *stolt* Bare synd jeg ikke rekker å trene i dag fordi jeg har så mye å forberede hjemme til en stor begivenhet i morgen. Trening i morgen går altså også bort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 8. november 2010 #1887 Del Skrevet 8. november 2010 Får man ingen fordeler av ekstra astmamedisin altså, det skulle Justyna Kowalczyk ha visst :gjeiper: Godt å høre at du har blitt bedre! Fortsett slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. november 2010 #1888 Del Skrevet 8. november 2010 Hehe, overdose astmamedisiner, det var da også noe å ta overdose med. Hva er galt med a- preparater liksom? :gjeiper: Bra med både jogging og pole igår, må jo bety at du er på bedringens vei! Jeg har begynt mitt "nye og bedre liv" i dag. Blitt tilbudt kake på jobb to ganger allerede, og sagt pent nei takk. *stolt* Bare synd jeg ikke rekker å trene i dag fordi jeg har så mye å forberede hjemme til en stor begivenhet i morgen. Trening i morgen går altså også bort... Kanskje jeg skal prøve noen a-preparater neste gang.... Det eneste er vel at jeg bare sovner, er ikke så hardfør på sånt jeg... Kroppen lider etter pole og joggetur i går, men jeg er enig med deg i at det betyr at formen blir bedre. Lett trening i dag, 15 min ellipse og 45 min Ball (time), men det holdt for kroppen min. Ikke fullt så fornøyd med at jeg har gaflet i meg tre store håndfuller av Salt og søtt men var så sulten!! Jaja, bedre enn potetgull og sjokolade kanskje? :klø: Høres ut som du er godt igang med ditt nye og bedre liv. To dagers manglende trening tar du nok lett igjen, og det høres ut som du har noe viktigere å tenke på akkurat nå! Hva slags begivenhet er det snakk om? Får man ingen fordeler av ekstra astmamedisin altså, det skulle Justyna Kowalczyk ha visst :gjeiper: Godt å høre at du har blitt bedre! Fortsett slik Kanskje jeg skal skrive et lite brev til godeste Justyna jeg!! Og si at man bare blir svimmel og får slitsomt høy puls hvis man super i seg mye asmtamedisin.... Så kanskje det hadde blitt stille fra den kanten. Er det forresten rart at skisesongen blåses i gang til helga, mens du er i sommer og sol fremdeles? Jeg satser på å fortsette fremgangen helsemessig, og holder meg langt unna ekstra astmamedisiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. november 2010 #1889 Del Skrevet 9. november 2010 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. november 2010 #1890 Del Skrevet 9. november 2010 Godt og lese at du har blitt piggere nå Åh.. Filippinene! Der var jo jeg i sommer Får håpe de synes det er like kjekt som vi gjorde (Med unntak av Manila da, det kunne jeg godt vært for uten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. november 2010 #1891 Del Skrevet 10. november 2010 Innom med en Tusen takk!! Masse og til deg også! Godt og lese at du har blitt piggere nå Åh.. Filippinene! Der var jo jeg i sommer Får håpe de synes det er like kjekt som vi gjorde (Med unntak av Manila da, det kunne jeg godt vært for uten) Så hyggelig å ha deg innom MaiL! I henhold til rapportene vi har fått, så har de det veldig bra! Regner med vi kommer til å få se og høre masse når de er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. november 2010 #1892 Del Skrevet 10. november 2010 Hmm, fikk en mail om en stillingsannonse i dag tidlig, og lurer veldig på om jeg skal prøve meg. :klø: Hadde vært moro å se hvor jeg står i mitt egentlige fagfelt (i og med at jeg er litt på siden nå)... Men så er det litt farlig også, for jeg har jo erfart før at når jeg søker bare for å prøve, så kan det plutselig ende opp som et godt alternativ... Og jeg bør jo strengt tatt holde meg i den jobben jeg er i nå til prosjektet er ferdig... Vanskelig vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 10. november 2010 #1893 Del Skrevet 10. november 2010 Tusen takk!! Masse og til deg også! Så hyggelig å ha deg innom MaiL! I henhold til rapportene vi har fått, så har de det veldig bra! Regner med vi kommer til å få se og høre masse når de er tilbake! Det tror jeg nok dere vil Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. november 2010 #1894 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Jeg holder på å lese meg opp i boka di, var en del som har skjedd på den måneden (!) jeg ikke har vært i andres bøker. Har ikke helt kommet helt til den siste siden, men tenkte å legge igjen en godbedringsklem likevel. Gratulerer med Martin, forresten. Mujaffas (min bil) har forelska seg i en boble, han. Skjønner jeg godt, for det er en fin boble. Og nå kan jeg være Proud mother of a gay. Men bobla synes at Mujaffas er for ung. Ehm.. Man har ikke mer moro enn man lager selv. Kan hende jeg har blitt en smule gal i løpet av disse to månedene med praksis og isolasjon. Endret 10. november 2010 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. november 2010 #1895 Del Skrevet 10. november 2010 Gratulerer med Martin, forresten. Mujaffas (min bil) har forelska seg i en boble, han. Skjønner jeg godt, for det er en fin boble. Og nå kan jeg være Proud mother of a gay. Men bobla synes at Mujaffas er for ung. Ehm.. Man har ikke mer moro enn man lager selv. Kan hende jeg har blitt en smule gal i løpet av disse to månedene med praksis og isolasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. november 2010 #1896 Del Skrevet 10. november 2010 Spennende med stillingsutlysning da! Du har jo ikke noe å tape på å sende inn en søknad? Selv om det kanskje ender med at du må ta en vanskelig avgjørelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. november 2010 #1897 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg holder på å lese meg opp i boka di, var en del som har skjedd på den måneden (!) jeg ikke har vært i andres bøker. Har ikke helt kommet helt til den siste siden, men tenkte å legge igjen en godbedringsklem likevel. Gratulerer med Martin, forresten. Mujaffas (min bil) har forelska seg i en boble, han. Skjønner jeg godt, for det er en fin boble. Og nå kan jeg være Proud mother of a gay. Men bobla synes at Mujaffas er for ung. Ehm.. Man har ikke mer moro enn man lager selv. Kan hende jeg har blitt en smule gal i løpet av disse to månedene med praksis og isolasjon. Takk takk! Hyggelig å se deg innom igjen, selv om du strengt tatt er litt bissi enda! Men nå er det snart bare to dager igjen før du kan sette et stort kryss over praksis! Jeg tror ikke du er gal selv om Mujaffas er forelska i en boble... Kjære snakker ofte om hvem Martin har stått ved siden av på parkeringsplassen, og hvordan han har hatt det! Spennende med stillingsutlysning da! Du har jo ikke noe å tape på å sende inn en søknad? Selv om det kanskje ender med at du må ta en vanskelig avgjørelse... Tja, jeg har vel egentlig lagt det fra meg igjen før jeg fikk begynt. Jeg tror jeg for en gangs skyld skal holde meg til langtidsplanen, og ikke hoppe på det første og beste som dukker opp. Langtidsplanen er å gjennomføre hele dette prosjektet, og kunne dra fordel av det i min videre karriere. En tredjedel av et prosjekt er liksom ikke det samme på cv'en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. november 2010 #1898 Del Skrevet 10. november 2010 Takk takk! Hyggelig å se deg innom igjen, selv om du strengt tatt er litt bissi enda! Men nå er det snart bare to dager igjen før du kan sette et stort kryss over praksis! Jeg tror ikke du er gal selv om Mujaffas er forelska i en boble... Kjære snakker ofte om hvem Martin har stått ved siden av på parkeringsplassen, og hvordan han har hatt det! Jeg gleder meg veldig veldig til om to dager. Joda. Litt gal er jeg, for jeg lurer så veldig på hva bobla heter. Kanskje jeg skal sende ut fellesmail til alle i borettslaget og spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. november 2010 #1899 Del Skrevet 10. november 2010 Nå har jeg kost meg med rester fra søndagens elghakk til middag, før det er på tide å trene litt fra 17. Etter trening (danseaerobic og yoga) skal jeg og en gjeng av jentene jeg trener sammen med hjem til en av dem for kveldmat, skravling og feiring av bursdag for en av de andre. Vi skal spise grønnsakssuppe, jeg har med hjemmebakt foccaccia, og så ryktes det at det blir gulrotkake og brownies i tillegg. Skikkelig luksuskveld med andre ord! Vi er til sammen 9 stykker som har trent sammen lenge (mange av oss veldig lenge) og nå har det begynt å bli litt sosiale ting utenom trening også, for ikke å snakke om en egen FB-gruppe der det skravles i tide og utide. Kjempehyggelig, og noe helt annet enn vanlig, vi er nemlig forskjellige i alder, utdannings- og fagbakgrunn, og ikke minst arbeidserfaring. Jeg gleder meg veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. november 2010 #1900 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg gleder meg veldig veldig til om to dager. Joda. Litt gal er jeg, for jeg lurer så veldig på hva bobla heter. Kanskje jeg skal sende ut fellesmail til alle i borettslaget og spørre? Det spørs jo litt hvem som eier den da... Er det en mann er det relativt liten sannsynlighet for at den heter noe. Er det en dame derimot, er det stor sannsynlighet for at den har et passende navn! Jeg har fortsatt til gode å møte en mann med navn på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg