Gjest Neferet Skrevet 30. juni 2010 #1341 Del Skrevet 30. juni 2010 Nais, nais Gøy med konsert. Tror faktisk ikke jeg kan nevne en eneste låt når det kommer til NOFX, men jeg har hørt om dem iallefall, det er da noe?! Jeg lastet ned noen gode gamle 80tallsslagere her om dagen, men det var mer sånn Billy Idol og Twisted Sister Det er absolutt noe! Blir litt festlig, dette er et band der jeg ikke vet hvordan noen av medlemmene ser ut, jeg vil derfor ikke være i stand til å vite om det faktisk er de som har gått på scenen... Billy Idol tror jeg faktisk jeg kunne kjent igjen, ihvertfall hvis han fortsatt er platinablond... Men moro blir det nok likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. juni 2010 #1342 Del Skrevet 30. juni 2010 Så hyggelig at hun ble overrasket og glad!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. juni 2010 #1343 Del Skrevet 30. juni 2010 Så hyggelig at hun ble overrasket og glad!!! Ja! All according to plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. juni 2010 #1344 Del Skrevet 30. juni 2010 Så gøy at alt ble så gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. juni 2010 #1345 Del Skrevet 30. juni 2010 Så gøy at alt ble så gøy Ja! Og ikke minst så deilig å ikke måtte holde på hemmeligheter lenger! Jeg er så dårlig på sånt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. juni 2010 #1346 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg ringte til tatoveringssjappa der han som jeg og kjære har lyst til å snakke med jobber. Det viser seg at han skal slutte der 13.07 :dåne: Heldigvis fikk jeg summet meg og spurt hvor han skal, så han skal åpne studio i Oslo. Det kan vi jo leve med. Poenget er jo at det er vel ikke helt sikkert hvor lang tid det vil ta, så damen jeg snakket med sa det var mulig å komme innom og prate med ham før han slutter der. Jeg og kjære hadde tenkt å ta turen 15.07, det blir jo noe sent. Så nå lurer jeg fælt på om jeg skal ta turen innom på lørdag, bare for å høre hvor lang venteliste han har og om han kan ta på seg oppdraget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 30. juni 2010 #1347 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg kjøpte billett til noen andre store 80-tallshelter i går, nemlig Aerosmith! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. juni 2010 #1348 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg kjøpte billett til noen andre store 80-tallshelter i går, nemlig Aerosmith! Er du stor fan? Jeg forbinder dem bare med Livin' on the edge (?) og den store munnen til Steven Tyler Når skal du på konsert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 30. juni 2010 #1349 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Jeg var stor fan for det som nå begynner å bli over 15(:dåne:) år siden Aldri sett de live før, så jeg ble i fyr og flamme da jeg så de skulle spille, i slutten av juli Får heller glede meg over det, enn å gråte over at jeg går glipp av intet mindre enn 3 favoritter som spiller her i distriktet i løpet av de de to ukene jeg er i Norge Endret 30. juni 2010 av Androide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. juli 2010 #1350 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg var stor fan for det som nå begynner å bli over 15(:dåne:) år siden Aldri sett de live før, så jeg ble i fyr og flamme da jeg så de skulle spille, i slutten av juli Får heller glede meg over det, enn å gråte over at jeg går glipp av intet mindre enn 3 favoritter som spiller her i distriktet i løpet av de de to ukene jeg er i Norge Oj, det var mange! Hvilke er de da (hvis du orker å tenke på det.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. juli 2010 #1351 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Endret 1. juli 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. juli 2010 #1352 Del Skrevet 1. juli 2010 Ble sent i går skjønner jeg. Var det gøy? Vi lurte faktisk på å gå på den NOFX-konserten, for kjære var superfan av dem i sine yngre dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. juli 2010 #1353 Del Skrevet 1. juli 2010 Ble sent i går skjønner jeg. Var det gøy? Vi lurte faktisk på å gå på den NOFX-konserten, for kjære var superfan av dem i sine yngre dager. Det blir jo alltid sent på konsert, så hverdagskonserter har sin pris... Det var helt ok, men jeg var minst like trøtt da som jeg er nå, så det ødela litt for meg. Moro med de sangene jeg kjenner, men litt mye fjas og tøys underveis. Sammenfattet kan det vel egentlig sies som at vi var vitne til rølpefest for guttunger (også når disse guttungene står på scenen og godt og vel har passert 40 ) Men bedre i retrospekt enn det jeg syntes underveis, så alt i alt greit å ha fått med seg. Den ene drakk vodka og skummetmelk hele konserten (iiisj!), en annen prøvde å sniffe snus (skjønte ikke hvordan den skulle brukes), mens den tredje prøvde å imponere stort med å spille valsetakt på trekkspill lenge etter at resten av bandet var klare for å gå av scenen... Var det et passe ambialent svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. juli 2010 #1354 Del Skrevet 1. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. juli 2010 #1355 Del Skrevet 1. juli 2010 Vi dro på Åpent bakeri og spiste med jobben til lunch i dag, et velkomment avbrekk i en trøtt dag! Hadde egentlig begynt å våkne til litt før lunch, men lurer på om anacondatimen nå har begynt å innhente meg igjen... Jeg gleder meg til å spise middag og med kjære i ettermiddag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juli 2010 #1356 Del Skrevet 1. juli 2010 Høres ut som en fin plan det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. juli 2010 #1357 Del Skrevet 1. juli 2010 Det blir jo alltid sent på konsert, så hverdagskonserter har sin pris... Det var helt ok, men jeg var minst like trøtt da som jeg er nå, så det ødela litt for meg. Moro med de sangene jeg kjenner, men litt mye fjas og tøys underveis. Sammenfattet kan det vel egentlig sies som at vi var vitne til rølpefest for guttunger (også når disse guttungene står på scenen og godt og vel har passert 40 ) Men bedre i retrospekt enn det jeg syntes underveis, så alt i alt greit å ha fått med seg. Den ene drakk vodka og skummetmelk hele konserten (iiisj!), en annen prøvde å sniffe snus (skjønte ikke hvordan den skulle brukes), mens den tredje prøvde å imponere stort med å spille valsetakt på trekkspill lenge etter at resten av bandet var klare for å gå av scenen... Var det et passe ambialent svar? Hørtes ut som gutta hadde startet midtlivskrisa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. juli 2010 #1358 Del Skrevet 1. juli 2010 Så artig at bursdagsfeiringa ble en suksess. Ingen dum plassering det!! Når tenker du at den skal på kroppen? Jeg vet ikke helt. Jeg tenker i løpet av september, kanskje.. Må vente til etter alle utenlandsturene. Og så må jeg ned 4,5 kilo først. Bare fordi det har jeg bestemt. Hehe. Så da kan det hende at det ikke blir før oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. juli 2010 #1359 Del Skrevet 2. juli 2010 Høres ut som en fin plan det Det var en bra plan! Men den ble litt kortvarig før kjære måtte reise. Så da var jeg flink husmor istedenfor å sove bort resten av kvelden, så la jeg meg heller (relativt) tidlig i går. Hørtes ut som gutta hadde startet midtlivskrisa Jeg tror ikke de noengang har kommet ut av ungdommen! Jeg vet ikke helt. Jeg tenker i løpet av september, kanskje.. Må vente til etter alle utenlandsturene. Og så må jeg ned 4,5 kilo først. Bare fordi det har jeg bestemt. Hehe. Så da kan det hende at det ikke blir før oktober. Høsten er jo en veldig fin tid å tatovere seg da, ikke noe problem å skjerme kunstverket fra sola og sånne ting. Blir spennende for oss begge i høst da! Jeg er litt bekymra for at jeg tikker oppover i vekt, og da må det innstramming til for at det i det hele tatt skal bli noen tatovering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. juli 2010 #1360 Del Skrevet 2. juli 2010 Arbeidssky!!!!!!!!!!!!!!! Jeg vil ikke være på jobb, jeg vil hjem og ha helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg