Mazilla Skrevet 29. april 2010 #1121 Skrevet 29. april 2010 Kan jeg også få se..? Blir jo litt nysgjerrig av dette!
Gjest Neferet Skrevet 29. april 2010 #1122 Skrevet 29. april 2010 Kan jeg også få se..? Blir jo litt nysgjerrig av dette! Klart du kan!
Gjest Neferet Skrevet 29. april 2010 #1123 Skrevet 29. april 2010 Lang dag i dag! Vi hadde første referansegruppemøte, og presset lå på oss etter at vi fikk dårlige tilbakemeldinger på kick-off dagen. Jeg skulle egentlig lede møtet fra 12.15 til 15.00. På grunn av at vi hadde gjort noen last minute changes, ble det plutselig til at jeg måtte lede nesten hele greia, fra 10 og ut dagen. Heldigvis gikk det greit, det var en snill gruppe og stemningen var god. Og ikke minst, mine kolleger mener tydeligvis jeg er et naturtalent, det er ekstra moro med sånne tilbakemeldinger! Så var det å skynde seg hjem, få venninne og kjære i hus, lage mat, spise mat og skynde seg ned til Operaen for å se Ballettskolens elevforestilling. Veldig mange flinke og søte små! Hjemme igjen nå, og veldig glad for at det er fredag i morra! Selv om det betyr vasking av hus før visning på lørdag og søndag, så skal jeg jammen klare å litt i morra kveld også!!
Gjest Neferet Skrevet 1. mai 2010 #1124 Skrevet 1. mai 2010 Her sitter jeg da, mutters alene selv om det er visningstid. Første visningen etter vårt risikospill ser ikke ut til å fostre en eneste besøkende... Det blir i tilfelle dårligste utbytte siden før påske Nå skal det sies at jeg innerst inne har mer tro på morgendagens visning, og det inntrykket forsterket seg veldig da jeg våkna i dag og hørte hvor sinnssykt mye det regner. Visstnok skal været bli bedre i morra, og kanskje fler bruker søndagen til visning selv om det er første mai og alt er stengt i dag... Når skiltene er hentet inn om en snau halvtime har jeg planer om litt og bare slappe av i et par timer. Så skal jeg bake foccaccia for første gang, og servere sammen med kyllingvinger og pastasalat til ei venninne. Vi skal spise, skravle og fjase før det er tid for å dolle seg opp til Sexy legs party på Bølgen&Moi i samarbeid med Sometimes Pole Studio. Hege og Malin skal ha show, og ellers er det open pole hele kvelden. Jeg vet ikke enda om jeg tør å prøve meg, tiden vil vise.... En strålende kveld blir det nok uansett!
DDuck Skrevet 1. mai 2010 #1125 Skrevet 1. mai 2010 Høres ut som du har en bedre kveld i vente iallefall DU får kose deg så masse
Devilina Skrevet 1. mai 2010 #1126 Skrevet 1. mai 2010 Sexy legs party og pole hørtes jo knakende festlig ut klart du må prøve deg på stanga
Gjest Neferet Skrevet 2. mai 2010 #1127 Skrevet 2. mai 2010 Høres ut som du har en bedre kveld i vente iallefall DU får kose deg så masse Det ble en bra kveld ja!! Og i tillegg har jeg hatt besøk på visning i dag, så da var ikke alt husarbeidet på fredag forgjeves Så gjenstår det å se om vi er noe nærmere et salg da! Sexy legs party og pole hørtes jo knakende festlig ut klart du må prøve deg på stanga Jeg prøvde meg! Riktignok ikke med full opptreden, men fikk vist fram noen triks for min venninne. Det var kjempestas, og nå vil jeg bare øve mer og lære mer og danse mer!! De fire showene var også bra, Hege og Malin (de som er med i norske talenter) hadde hver sin opptreden. De er helt sykt flinke!!! :dåne:
Muffin! Skrevet 2. mai 2010 #1128 Skrevet 2. mai 2010 Sexy legs party hørtes gøy ut. Moro at du fikk vist fram noen triks da.
Gjest Neferet Skrevet 3. mai 2010 #1129 Skrevet 3. mai 2010 Sexy legs party hørtes gøy ut. Moro at du fikk vist fram noen triks da. Veldig fornøyd med meg selv!
cypress Skrevet 5. mai 2010 #1130 Skrevet 5. mai 2010 Burned (House of Night) er til salgs på Ark (og sikkert andre steder og, men jeg kjøpte min der) nå!!
Gjest Neferet Skrevet 6. mai 2010 #1131 Skrevet 6. mai 2010 Burned (House of Night) er til salgs på Ark (og sikkert andre steder og, men jeg kjøpte min der) nå!! På innkjøpslista når vi kommer fra Manchester!
Gjest Neferet Skrevet 6. mai 2010 #1133 Skrevet 6. mai 2010 Når drar dere til Manchester? I morgen! Flyet går kl 06.30, vi skal via Amsterdam. Så vulkanstyret kan bare roe seg ned igjen!!! Hvis ikke kan det bli veldig lenge til jeg kommer hjem!
Muffin! Skrevet 6. mai 2010 #1134 Skrevet 6. mai 2010 God tur! Håper på et mirakel eller to så det riktige laget vinner serien.
Gjest Neferet Skrevet 11. mai 2010 #1136 Skrevet 11. mai 2010 God tur! Håper på et mirakel eller to så det riktige laget vinner serien. Miraklet kom jo ikke akkurat da, men det var vi forberedt på! Uansett var det veldig stas å være på kamp! Det er mulig jeg har spurt om dette tidligere, men har dere vært på tur? God tur, håper dere koser dere masse! Det gjorde vi!
Gjest Neferet Skrevet 11. mai 2010 #1137 Skrevet 11. mai 2010 Om 1 time og 37 minutter blir det klart om noen tar huset vårt på forkjøp!!
Store My Skrevet 11. mai 2010 #1138 Skrevet 11. mai 2010 (endret) Jeg gleder meg sånn til å lese her inne om 1t og 23 minutter at dere har fått huset. Endret 11. mai 2010 av Store My
Gjest Neferet Skrevet 11. mai 2010 #1139 Skrevet 11. mai 2010 Jeg gleder meg sånn til å lese her inne om 1t og 23 minutter at dere har fått huset. Deg om det! Her tas ingenting for gitt...
Anbefalte innlegg