Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Skjønner ;) Vi skulle egentlig dra enten i dag eller i morra, men det ble i morra siden jeg må få unnagjort endel skolearbeid i dag. Men neste gang, da er jeg med! :ler:

Neste gang! :jepp:

Nå skjønner ikke jeg så mye.. Var det ikke tirsdag vi snakket om hele tiden? :vetikke: Men da kan ikke du Neferet? Skal vi ikke treffes allikevel? :klø:

PS. To uker og en dag til neste House of Night!! :strix:

Neferet kan i dag, jeg kan i morgen. Det er vårt surr som er roten til all forvirring! :ler:

Det ble litt mye tull, mulig det bare var jeg som snakket om mandag. Kan ikke i morgen, men det er jo ikke noe i veien for at dere møtes i morgen, cypress og Mazilla?? :)

Jippi :hoppe: Ny HoN! Mye ubesvarte spørsmål!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang, før eller senere, vil jeg også gjerne være med på treff igjen! :jepp:

Håper du koste deg masse på Metallica!! \m/

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

En gang, før eller senere, vil jeg også gjerne være med på treff igjen! :jepp:

Håper du koste deg masse på Metallica!! \m/

:strix:

Velkommen skal du være, anytime!! Synes rett og slett det bør være på sin plass at vi allerede begynner å planlegge dette når du vet når du tar turen innom gamlelandet og hovedstaden! :nigo:

Jeg koste meg :jepp: \m/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Stiiilig :nigo: Også på bursdagen min da :fnise:

Ha en finfin dag snups :kline:

Ooooo, da må jeg jo virkelig prøve å huske det da!! :jepp:

Dagen har vært bra den, det har visst din også har jeg sett? :hug:

innom med en :hug:

Tusen takk, du får et par tilbake!! :klemmer::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Vi driver forresten fortsatt og styrer med dette leilighetsrælet vårt. Orker ikke å gå i noen lange forklaringer, blir bare deprimert av sånt. Så neste oppdatering på det feltet tror jeg rett og slett kommer når den til slutt er solgt! Ergo, ikke vent på det :tunge1:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:opplyser: Hvis jeg vinner masse i lotto skal jeg kjøpe den på flekken!

Meget snilt av deg Mazilla! :klemmer:

------------------------------------------------------------

Hvorfor er det ikke noen som har fortalt meg at denne finnes før nå???

Vil ha vil ha vil ha vil ha vil ha vil ha vil ha vil ha!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ikke noen som har fortalt meg at denne finnes før nå???

Vil ha vil ha vil ha vil ha vil ha vil ha vil ha vil ha!!!!!

Litt upraktisk å kjøpe fra isbilen, er det ikke? Da er det vel bedre å gå i isdisken og finne nr tre på denne sida? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt med Stockholmstur da! Du er hekta, ja. :lol:

Lakrisis er godt. :sikle: Herlig at is-sesongen er igang igjen. Selv om jeg spiser masse is hele året. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Litt upraktisk å kjøpe fra isbilen, er det ikke? Da er det vel bedre å gå i isdisken og finne nr tre på denne sida? :lur:

Det er isdisken som er grunn til at jeg har funnet igjen denne fantastiske isen! :jepp: Men det er ikke alle Hennig Olsen isdisker som er veluystyrt nok til at de har den! Så da tenkte jeg det var greit å få et eget lite lager!! :nigo:

Så morsomt med Stockholmstur da! Du er hekta, ja. :lol:

Lakrisis er godt. :sikle: Herlig at is-sesongen er igang igjen. Selv om jeg spiser masse is hele året. :fnise:

Kjempehekta! Men det er jo så utrolig morro også! At ingen fortalte meg om dette for noen år siden, da hadde jeg sikkert vært kjempeflink nå! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

:klø: Hvordan er det egentlig mulig å både være helt utslitt og ekstremt rastløs, først når man legger seg, og så igjen når man våkner?? :bond: I dag er det tid for trening og ny runde med husvask. Heldigvis måtte jeg gjøre mye av vaskejobben på torsdag i og med vi hadde privatvisning i går ettermiddag, så da blir det mindre i dag. Ellers har jeg lyst til å trene pole (næh!), men det må jeg pent vente med til mandag. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Du må kjøpe deg en pole som du kan ha i huset :ler:

:jepp: Får vi solgt så blir det pole i nytt hus umiddelbart! :nigo: Det tok ikke mange kurskvelder før jeg var klar for det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:bond: Ny skjebnedag... :sukk:

Denne gangen er den enda verre en den forrige, for vi så på en leilighet i går som bare er helt perfekt, men får jo ikke gjort noe med det før vi har solgt vår egen. Privatvisning fredag og vanlig visning i går, hadde vi hatt noen gode krefter med oss kunne vi kanskje kjøpt og solgt på samme dag?? Yeah right.... :sukk::trist::bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...