Muffin! Skrevet 23. mars 2010 #981 Del Skrevet 23. mars 2010 Det er jo greit at drømmeboligen ikke er noen drømmebolig likevel når man ikke er helt i kjøpsposisjon. for penger tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. mars 2010 #982 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Jeg vil ha DENNE!! Og denne og denne! (Ikke helt din stil vet jeg Diddles, men likevel! ) Endret 24. mars 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. mars 2010 #983 Del Skrevet 24. mars 2010 for penger tilbake!! Jeg fikk meg også en ganske hyggelig stund inne hos altinn i dag morges... Så bra!! Pengene får vel ben å gå på der du er også regner jeg med! Håper alt står bra til over there! Løkki ju Pole-penger dette da Jeg vil også *hulk* Det er fader meg drita lenge til oktober Best å begynne å spare nå - har en uggen følelse om restskatt Ja, pole-penger, eller klespenger eller alt mulig annetpenger.... Så mye ting jeg har lyst på for tida, så spørs det vel om jeg klarer å bruke de opp mange ganger også.... Restskatt er kjipt, jeg var kjempenervøs for å få det i år! Heldigvis gikk det bra! Det er jo greit at drømmeboligen ikke er noen drømmebolig likevel når man ikke er helt i kjøpsposisjon. for penger tilbake! Det var det vi fant ut også! Så får vi bare håpe igjen og igjen på at vi kommer i kjøpsposisjon om ikke så lenge! Etter gårsdagens husarbeidsøkt skal ihvertfall leiligheta være representabel på torsdagens visning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2010 #984 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg vil ha DENNE!! Fikk først opp "onepiece" da jeg gikk inn på linken, og tenkte jøss, det var da ikke helt din stil sånn som jeg ser for meg at du er.. Dette var jo en atskillig mer snasen onepiece enn de grusomme heldekkende joggedressene halve Norge (eller evt hele fjortisnorge) vasser rundt i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. mars 2010 #985 Del Skrevet 24. mars 2010 Er det det de kaller disse grusomme lilla joggedressene jeg ser på fjortiser i alle aldre, størrelser og av begge kjønn?? Goodness, nei, du ser meg nok ikke i en sånn noengang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mars 2010 #986 Del Skrevet 24. mars 2010 Ja det var en litt mer snasen Onepiece enn fjortiss dressene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. mars 2010 #987 Del Skrevet 24. mars 2010 Men er litt usikker på hva kjære synes, hun skrev bare "oj, den badedrakten var vågal må jeg si" :klø: Nå skal det sies at hun er svært bluferdig av seg også da, men jeg mener fortsatt at bikinier viser mye mer hud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mars 2010 #988 Del Skrevet 24. mars 2010 Bikinier er mer vågale Men jeg vil tørre å påstå at du kommer til å få et artig skille av den der da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 24. mars 2010 #989 Del Skrevet 24. mars 2010 Er det det de kaller disse grusomme lilla joggedressene jeg ser på fjortiser i alle aldre, størrelser og av begge kjønn?? Goodness, nei, du ser meg nok ikke i en sånn noengang!! Nei, ikke meg heller Da jeg var i byen i forrige uke så jeg en dame i 40 årene som hadde på seg en altfor trang lyseblå onepiece. Valkene stakk ut både her og der og det så ut som at glidelåsen var dratt opp vha. tang og muskler.. Vakkert..... Sparkebukser er for babyer, det er nå min mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 24. mars 2010 #990 Del Skrevet 24. mars 2010 Likte godt den bikinien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. mars 2010 #991 Del Skrevet 24. mars 2010 Bikinier er mer vågale Men jeg vil tørre å påstå at du kommer til å få et artig skille av den der da Det er sant! Godt jeg har har kommet over skille-hysteriet, jeg var helt håpløs med det før. Tror jeg har blitt gammel og sær! Nei, ikke meg heller Da jeg var i byen i forrige uke så jeg en dame i 40 årene som hadde på seg en altfor trang lyseblå onepiece. Valkene stakk ut både her og der og det så ut som at glidelåsen var dratt opp vha. tang og muskler.. Vakkert..... Sparkebukser er for babyer, det er nå min mening Hørtes virkelig ikke lekkert ut.... Nei, vi har nok felles mening der Såpeboble! Likte godt den bikinien. Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. mars 2010 #992 Del Skrevet 24. mars 2010 Bikinien var fin den Men jeg tror du hadde sett smæsjing ut i en av mine også jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. mars 2010 #993 Del Skrevet 24. mars 2010 Bikinien var fin den Men jeg tror du hadde sett smæsjing ut i en av mine også jeg da Det er vel der du og jeg er uenige! Og skulle jeg nå likevel sånn objektivt sett kunne pull off en sånn som du går i, så hadde det fortsatt ikke vært pent fordi det hadde syntes så tydelig hvor ukomfortabel jeg følte meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 24. mars 2010 #994 Del Skrevet 24. mars 2010 Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig på Diddles' bikinier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. mars 2010 #995 Del Skrevet 24. mars 2010 Store My: Ikke bra å gå rundt å være nysgjerrig, så klikk deg inn og velg og vrak på disse sidene For å drive litt reklame så kan jeg si at bikiniene sørger for veldig lite skiller og er ellers av god kvalitet Jeg er fornøyd og mannen er superfornøyd Sitat: "jeg har den råeste dama ever" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. mars 2010 #996 Del Skrevet 24. mars 2010 Det er vel der du og jeg er uenige! Og skulle jeg nå likevel sånn objektivt sett kunne pull off en sånn som du går i, så hadde det fortsatt ikke vært pent fordi det hadde syntes så tydelig hvor ukomfortabel jeg følte meg... Ts, du - jeg hadde aldri trodd jeg skulle tørre å ta på meg et av de frimerkene jeg faktisk har gått til innkjøp av Men rart med det, når du først har fått en på så føles det ganske så bra Med den kroppen din kan ihvertfall DU pull it off :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 24. mars 2010 #997 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Store My: Ikke bra å gå rundt å være nysgjerrig, så klikk deg inn og velg og vrak på disse sidene For å drive litt reklame så kan jeg si at bikiniene sørger for veldig lite skiller og er ellers av god kvalitet Jeg er fornøyd og mannen er superfornøyd Sitat: "jeg har den råeste dama ever" Det er bedre med string enn ingenting. (Det var russemottoet til en kamerat av meg. Personlig liker jeg det enda bedre når det er litt mer enn bare string, men jeg har noen bikinier som ikke er så alt for langt unna de der som dekker hele rumpa da.. Bare litt mer stoff både oppe og nede) Endret 24. mars 2010 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. mars 2010 #998 Del Skrevet 25. mars 2010 Ts, du - jeg hadde aldri trodd jeg skulle tørre å ta på meg et av de frimerkene jeg faktisk har gått til innkjøp av Men rart med det, når du først har fått en på så føles det ganske så bra Med den kroppen din kan ihvertfall DU pull it off :dåne: Du har jo ikke akkurat sett kroppen min da, men takk for tiltroen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 27. mars 2010 #999 Del Skrevet 27. mars 2010 Kult å få Volcom-skille da. Syns de kosedressene ser veldig behagelige ut jeg, og kunne kanskje tenkt meg en sånn. Men da kun til sofaen hjemme! Kunne aldri gått ut i noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. mars 2010 #1000 Del Skrevet 27. mars 2010 Fikk først opp "onepiece" da jeg gikk inn på linken, og tenkte jøss, det var da ikke helt din stil sånn som jeg ser for meg at du er.. Dette var jo en atskillig mer snasen onepiece enn de grusomme heldekkende joggedressene halve Norge (eller evt hele fjortisnorge) vasser rundt i.. AKKURAT det samme hadde jeg tenkt å kommentere! Twisted i en fjortis-onepiece...nei, det ser jeg bare ikke for meg gitt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg