Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

cypress, LilleEkorn, dinedama, Ansjoni, Miso, Redbird og Muffin! : Mange :klemmer: og :kose: til dere alle sammen som har vært her inne og :hoppe: og ønsket meg lykke til i går!! :)

Cirque de Soleil var helt :dåne: FANTASTISK :dåne: Jeg var målløs lenge etter det var ferdig jeg! Møtte ei venninne som også var der utenfor, og vi var i omtrent samme tilstand, vi hadde ikke så mye å si til hverandre akkurat, så vi sto bare der med hvert vårt salige smil om munnen... :ler:

Jeg lover å fortelle om jobbintervjuet også, men akkurat nå er det tid for å komme seg avgårde på trening!

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

På tide å prøve å oppsummere litt her etter noen dager som har vært så hektiske at det ikke har vært lett å komme innom KG for å faktisk skrive noe.... :ler: Men aller først må jeg bare :dåne: :dåne: :dåne: litt! Kjære har nemlig funnet vårt nye hjem!! Hadde det bare vært så vel sier jeg bare, det er en leilighet som ligger ute for salg nå som ser ut som den er bygget med oss i tankene, vi mister jo hodet begge to og har lyst til å kaste alt på båten bare for å sikre oss den!! Den har også visning i morgen, så vi kommer til å sende kjære avgårde dit mens jeg er hjemme for å holde visning her. Tenk om noen bare kunne kjøpt denne leiligheta vi har nå så vi kunne kastet oss hals over hode etter den andre!!! :dåne: Vi vet jo at det ikke er spesielt sannsynlig, lang tids motgang på eiendomsmarkedet har ikke gjort oss til utpregede optimister, men denne andre, den er så fantastisk at vi tenker mellomfinansiering og snakking med banken og ikke vet jeg alt vi kunne tenke oss å gjøre for å slå klørne i den!!! Goodness!

Så, når det er ute av systemet; jobbintervju. Jeg vet ikke om det er allment kjent, men jeg kjenner en av de som jobber der hvor jeg har søkt jobb sånn bittelitt. Ikke sånn at vi omgås jevnlig, men vi vet godt hvem hverandre er og støter da på hverandre rett som det er. Jeg sendte henne en sms da jeg søkte jobben og spurte om det var bra der. Og fikk positivt svar. Så regnet jo med jeg kom til å se henne i gangene. Jeg kom sånn ca akkurat, og fikk beskjed om å vente litt. Så kom hun jeg kjenner bortover gangen og smilte og blunket til meg, hun gikk sammen men en annen dame som sa hun kom straks. Og så plutselig kom den kjente tilbake med kaffekanne og vannkaraffel, og jeg begynte å tenke: "Skal X være med?? Det blir fjernt!" Men joda, sånn var det, hun var med som representant for de tillitsvalgte. Litt fjernere enn vanlig å skulle selge seg selv foran noen man delvis kjenner og har "kjent" de siste 11-12 årene, særlig når man skal snakke fagkunnskap, men jeg gjorde mitt beste og fokuserte mest på den andre. Og heldigvis var det lett å få kontakt med henne, vi hadde en god og åpen atmosfære i hele intervjuet. Synes jeg fikk mange anerkjennende nikk på det jeg kom med av svar, og vi lo mye, noe som må være positivt. Jeg skal innrømme jeg svettet litt da jeg fikk et spørsmål som var noe sånt som det her: "Hva tenker du om velferdsstaten i et samfunnsperspektiv, gjerne med bakgrunn i grunntanken bak NAV-reformen" :hakeslepp: Jeg var forberedt på fag, men ikke nødvendigvis på systemnivå! Helt uvant for min del, men jeg begynte å snakke litt innledende svada mens jeg tenkte meg om, og dro det ganske kjapt ned på individnivå... :ler: Alt i alt var det en positiv opplevelse, og jeg fikk mer lyst på jobben etter intervjuet enn jeg hadde da jeg søkte, så det hadde vært moro å få et tilbud! Jeg fikk imidlertid også beskjed om at de har kalt inn mange til intervju, og at det er mange gode, så prøver å holde forventningene på et nøkternt nivå... Da jeg hadde forlatt åstedet og satt på bussen hjemover, kom jeg plutselig på at jeg fortsatt hadde mappen med vitnemål og attester i veska, og at den ikke hadde vært ute av veska siden den ble putta dit på morgenen. Ergo hadde jeg glemt å ta dem fram, og det var også glemt å spørre etter dem... Sendte en sms til hun jeg kjenner litt og spurte om jeg skulle sende dem, noe jeg fikk beskjed om å gjøre. :ler. Det må jo ha vært hyggelig for flere enn meg da, i og med at attestene ble glemt... :fnise: Jeg kommer uansett ikke til å vite noe mer før tidligst 20. oktober, kommer til å vente i spenning!

Og Cirque de Soleil, jeg har fortsatt ikke ord for det, helt utrolig, og jeg skal helt garantert se dem igjen!!!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det er ledige biletter til showet i morgen allerede!?! ;)

Så spennende med jobbintervjuet! Tror du får tilbud jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten - hvis jeg får se på din, skal du få se på min... :lur:

Leilighet altså, jeg fant akkurat en perfekt en for Mannen og meg også nemlig! :jepp:

(Skal revurdere i morgen om jeg fortsatt syns det, men akkurat nå så den tipp topp ut!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Jeg så det er ledige biletter til showet i morgen allerede!?! ;)

Så spennende med jobbintervjuet! Tror du får tilbud jeg! :jepp:

Hadde vært stas å se det igjen, men sparer mine penger til nytt show jeg tror jeg! :ler: Hadde det plutselig dukket opp en billett, hadde jeg derimot ikke vært vond å be...

Forresten - hvis jeg får se på din, skal du få se på min... :lur:

Leilighet altså, jeg fant akkurat en perfekt en for Mannen og meg også nemlig! :jepp:

(Skal revurdere i morgen om jeg fortsatt syns det, men akkurat nå så den tipp topp ut!)

PM sendt! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Cirque de Soleil stod til forventningene. :nigo:

Og så spennende med jobbintervjuet. :jepp: Og jeg tar gjerne imot PM med leiligheten. Ble ganske nysgjerrig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Bra Cirque de Soleil stod til forventningene. :nigo:

Og så spennende med jobbintervjuet. :jepp: Og jeg tar gjerne imot PM med leiligheten. Ble ganske nysgjerrig. ;)

Cirque de Soleil og jobbintervjuet sto begge til forventningene, det er stas! :) Leiligheten derimot, sto virkelig ikke til forventningene etter at kjære hadde vært der på visning i dag, den var en helt klar "NEI" i real life, til tross for veldig fine bilder... Skinn og bedrag helt tydelig! :ler: Men hvis du likevel vil se, skal du selvfølgelig få lov til det! :jepp:

Håper du har hatt en bra helg Muffin! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Hvis det er noen trøst, så har jeg det ganske bedritent i dag selv.. :sukk: Det er ikke noe moro å ikke være happy med jobbsituasjonen! Det tar skikkelig på meg mentalt kjenner jeg. Antar du vet hva jeg snakker om.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Det er kjedelig med sånne dager. Håper du får positive nyheter om jobb snart. :Nikke:

Håper også at dagen din tar seg opp. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:klemmer:

Hvis det er noen trøst, så har jeg det ganske bedritent i dag selv.. :sukk: Det er ikke noe moro å ikke være happy med jobbsituasjonen! Det tar skikkelig på meg mentalt kjenner jeg. Antar du vet hva jeg snakker om.. :tristbla:

Jeg vet akkurat hva du snakker om cypress.... :kose: Synd du ikke er i landet på fredag, så kunne vi hatt en runde der vi syntes synd på oss selv og fant på bra ting på treffet! :ler: Håper dagen i dag blir bedre for oss begge! :klemmer:

:klemmer: Det er kjedelig med sånne dager. Håper du får positive nyheter om jobb snart. :Nikke:

Håper også at dagen din tar seg opp. :kose:

En av referansene mine ga ihvertfall beskjed om at de hadde vært i kontakt med henne (og sendt referanseskjema på e-post, hun hadde sendt 2,5 sider god referanse tilbake, hørtes ikke det mye ut??) i går, så da har de handlet ganske raskt! :)

Og gårsdagen kunne jo bare ta seg opp, med Pole dancing først og Green Day etterpå! Stor stas, og bra konsert! Og for første gang har også jeg grått på konsert... :sjenert: Men en bra kveld ble det ihvertfall!

:hjerte: Billie Joe :hjerte:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du vil kan vi godt ta en runde hvor vi synes synd på oss selv selv om cypress ikke er der, altså! :fnise:

Green Day... Heldiggris! :jepp: Var det så bra som 6'eren i alle anmeldelsene vil ha det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Mazzi: Ja, synes absolutt 6'erne er velfortjent! :nigo: Og vi kan godt synes synd på oss selv, går greit det altså! Erfaringsmessig er det så mye vanskeligere å gjøre når man først skal det, så da får vi det sikkert ganske hyggelig uansett! :ler:

--------------------------------------------------------------------

Bissibissi jobbdag, i kveld er det kosekveld/hvilekveld med kjære! :strix:

Og jeg har blåmerker langs ryggsøylen etter gårsdagens pole utfoldelser, spennende herding her i gården altså! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet
Jeg syns du skal filme pole-timene dine slik at vi kan få se hva du egentlig holder på med :Nikke:

:skratte:

Ja, det skulle tatt seg ut! Særlig siden jeg fortsatt ser ut som en krysning mellom en flodhest og en kråke... Nei, det må bli etter maaaange treningstimer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søta :kyss2:

Sniker innom en onsdagsmorgen med en :klemmer: til deg!! Håper du får en kjempefin dag og så må jeg legge til at jeg gleder meg til fredag :hoppe:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare fortelle deg at jeg nå leser den første House of Night-boken, og FY SØREN så mye bedre den er enn Twilight!! (Sorry Miso hvis du er innom her, jeg vet du :hjerte: Twilight.. :fnise: )

Jeg er helt oppslukt jeg! I går kveld satt jeg og leste hele kvelden, og det var så GØY!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...