Minttu Skrevet 28. september 2009 #201 Del Skrevet 28. september 2009 Kjære Nilla Jeg ble så glad da jeg så du endelig hadde skrevet noe, men hjertet mitt sank fort ned i magen min etterhvert som jeg leste... Dette er så uforståelig, urettferdig og utrolig trist!! Jeg har fulgt deg siden du dukket opp, og jeg var så glad på deres vegne og likte godt å lese dagboken din! At noe slikt skulle skje forventet vel ingen.. Jeg har ikke ord, det er bare så trist.. og noen tårer ble felt mens jeg leste! Jeg håper virkelig at det går bra med dere, og at dere kommer dere gjennom dette! En gang skal det bli deres tur. Mange til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 28. september 2009 #202 Del Skrevet 28. september 2009 Kjære Nilla Dette var uendelig trist å lese. Jeg føler sånn med dere. Sender mine varmeste tanker. Stor klem fra Caramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 28. september 2009 #203 Del Skrevet 28. september 2009 Å Nilla. Så forferdelig trist og vondt å lese. Kondolerer med tapet av guttene. Takk for at du delte historien med oss, om når guttene kom. Du skriver reflektert og godt. Jeg håper dere finner styrke i hverandre og omgivelsene i tiden fremover, og får bruke tida til å sørge. Tenker på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. september 2009 #204 Del Skrevet 29. september 2009 Så ufattelig trist Nilla Ta godt vare på minnene og dagene med engleguttene, og ta godt vare på hverandre. Sender gode tanker til dere i en vanskelig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 29. september 2009 #205 Del Skrevet 29. september 2009 Kjære Nilla! Dette gjør så vondt, så vondt å lese og tårene triller her jeg sitter. Jeg kan knapt sette meg inn i sorgen over å miste ét elsket og ønsket barn, og det å skulle miste to... Nei det er helt ubegripelig og forferdelig. Alle gode tanker og ønsker til dere to. Skulle bare ønske det var noe å si eller gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 29. september 2009 #206 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Huff, for en tragedie All min medfølelse til deg i sorgen, dette var fryktelig trist å lese :dagens-rose: Endret 29. september 2009 av Ilja** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 1. oktober 2009 #207 Del Skrevet 1. oktober 2009 Så forferdelig trist å høre om tvilling-englene deres Har ikke ord... Stooor klem til dere i den tunge tiden! Og masse varme tanker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. oktober 2009 #208 Del Skrevet 1. oktober 2009 Så trist å lese Ble helt satt ut da jeg leste her, snufs.... Tenker på deg og dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleRamona Skrevet 1. oktober 2009 #209 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har nettopp lest hele dagboka di, og følte virkelig at jeg begynte å bli kjent med deg, tårene trillet da jeg leste den utroooolig triste avslutningen på dette eventyret. Vil bare gi deg en stor og ønsker deg alt godt fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. oktober 2009 #210 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg håper virkelig at det går bra med deg og dine! Ta deg all tid du trenger, men jeg håper jeg får høre litt ifra deg om hvordan det går. Ta en dag av gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zuna Skrevet 10. august 2010 #211 Del Skrevet 10. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå