Gå til innhold

Miss moneypenny skal bli mamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har helt syke drømmer også funnet sted... Er visst veldig vanlig ;) Sikkert bare sunt å få ut bekymringer i drømmene sine, bearbeide fremtiden litt :)

Jeg veier 78, og vil heller ikke legge på meg så mye... Nekter å bikke 90kg! Djises... Føler meg som en hval nok for tiden :fnise: Heldigvis litt muskler...men må begynne å trene igjen nå, uansett energinivå og kvalme!

Har dere sagt det til noen enda? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her har helt syke drømmer også funnet sted... Er visst veldig vanlig ;) Sikkert bare sunt å få ut bekymringer i drømmene sine, bearbeide fremtiden litt :)

Kan skrive under på det med rare drømmer jeg også ja. Ikke så mye om barna, men skikkelig stresse-opp-meg-selv-drømmer. Merkelige greier som foregår når man er gravid! :klø:

Skrevet
Kan skrive under på det med rare drømmer jeg også ja. Ikke så mye om barna, men skikkelig stresse-opp-meg-selv-drømmer. Merkelige greier som foregår når man er gravid! :klø:

Ja, jeg mener å ha lest et sted at man har mye sterkere fantasi når man er gravid, og foreløpig ser det ut til å stemme ganske godt med meg! Har helt ville drømmer hele natta :fnise:

Skrevet

Åh bare 7 uker og 1 dag! Det går såååå sakte. Jeg har også lyst på mage! Formen er fremdeles bra, vet fremdeles ikke hvordan toalettskåla ser ut :) Håper det holder seg sånn!

Ellers har jeg gått en lang tur i dag, med foreldrene mine. Og spist masse...

frokost: 2 brødskiver med kyllingpostei, et glass juice

lunsj: 2 sjokoladeboller :rødme:

etter turen: 2 brødskiver med kyllingpostei igjen, et glass juice og en youghurt

litt senere: en halv vannmelon :rødme:

middag: en sommerkotelett, salat

kveldsmat: 2 brødskiver med baconost, et glass melk.

Sulten, hvem jeg? ;) hihi.

I morgen skal vi på båttur, blir kanskje borte til lørdag/søndag/mandag. Har jo ferie nå, frem til skolestart. Uka etter skal jeg til Kreta, og være der i to uker! Det blir digg etter den sommeren vi har hatt!

Ellers er jeg nervøs i dag, tenker mye på økonomien fremover. Student, og ligger etter med en del studiepoeng siden jeg holdt på med førerkort og husbygging i fjor, så jeg får ikke stipend og lån dette semesteret. Skal klare meg greit uten siden jeg jobber, og regner med å få det igjen fra neste semester. Men jeg er veldig usikker på hvordan det blir når samboeren tjener så mye, og jeg tror egentlig ikke jeg får fødselspenger fra lånekassa, siden man må ha hatt rett til støtte de siste 6 mndene før fødsel :( har visst kludra det litt til for meg selv.. mange ting å tenke på!

Skrevet

Jeg savner samboern!!! :(

Får se han igjen i morra eller mandag da :) men er egentlig litt i tenkemodus, for det er et par ting vi må få snakka skikkelig ut om, og bli ferdig med. Bla at jeg trenger eksen hans UT av livet vårt, er sååå lei den kjerringa!!!!! :kjefte:

Like lei av at han ikke klarer å si til henne at NOK ER NOK!

Godt å skrive det her egentlig! Få det ut på en rolig og rasjonell måte ;)

Over til noe positivt! I dag har jeg vært på shopping med mamma, og jeg hadde ikke tenkt å handle mammaklær så tidlig, men fant noen skjorter og topper som var veldig fine, da fant jeg ut at det var lurt å begynne å kjøpe, hehe :fnise:

Og nå holder den snille pappa'en min på med å lage verdens beste pasta! Ingen kan lage pastasaus som pappa :)

Skrevet

kke hørt noe fra samboern enda :( sendte han et par meldinger i går, men han gadd ikke svare... neinei, da gidder jeg ikke dra hjem i dag! Rart at han ikke kan forstå at den gravide kjæresten hans med hormoner fra panna og ned til tærne trenger litt trygghet og omtenksomhet... :(

Skrevet (endret)

Hei.

Må bare gi deg litt :kose: , :troest: og :klem:

Det er ikke greit når ekser skal blande seg inn og aldri gi seg. Enkelte gir liksom aldri helt opp! Men nå er det vel sannelig på tide å innse både at Mrs Moneypenny-mannen ikke kommer tilbake og at han har tatt et solid skritt framover sammen med den kvinnen han vil leve med.

Og det er merkelig hvordan disse herremennene har vanskelig for å si fra. Men det bør han jaggu være mann nok til å gjøre, synes jeg. Han skal bli far, og da bør han være meget klar på hvor han står, både ovenfor deg og eksen! :opplyser:

Håper det ordner seg, og hvis du føler det gjør godt å få ut ting her inne, så gjør for all del det! Det er det vi er til for!!! :skravle:

:)

Endret av Nilla
Skrevet

Bedre humør i dag! Har prata med min kjære, og er ikke irritert lenger :) Må nok fortsatt fortelle han et par gloser om eksen hans men :fnise: I dag skal jeg hjem også, har vært hos foreldrene mine i en uke, på ferie. Blir godt å komme hjem til han og pusene!

På onsdag er det skolestart igjen, begynner hardt, med matte. Og den skal man bestå i år! Dermed basta. Om det så betyr å sitte på lesesalen hver ettermiddag og gjøre de samme oppgavene til hånda blir lilla!

Nå skal jeg på butikken og kjøpe meg noe godt! Men hva vet jeg ikke. Det er egentlig ikke noe som frister, bare usunne ting. Jeg er fremdeles ikke kvalm, og nå bekymrer det meg!! Er kjemperedd for at det skal være noe galt siden jeg ikke er kvalm :tristbla:

Skrevet

Glemte å skrive en ting! samboern drømte at babyen ble født med røde øyne og hoggtenner :skratte: stakkar, han er sikkert litt redd! hehe

Skrevet

Åååå skjønne kjæresten min :) han sitter her i stolen og sover.. hihi.. en som er sliten etter jobb ja! Da jeg kom hjem i går hadde han ryddet hele huset! Kjøkkenet var PERFEKT, stua var ryddig, og han hadde støvsugd overalt! Så i dag har jeg bakt muffins og brownies til han :)

Han hadde visst fortalt foreldrene sine den store nyheten i går da, og de ble jo overlykkelige begge to! De fortalte det videre da, så nå vet jo hele svigerfamilien det. Men det gjør ikke noe det, jeg får bare være glad for at de ble så glade for nyheten.. Nå skal samboeren jobbe igjen (stakkars mann). Jeg som hadde tenkt at vi kunne se på film sammen og kose oss med muffins og brownies! Men da får jeg være litt flink mens han jobber, og vaske huset til han kommer inn igjen. Da tenker jeg han blir glad :)

I morra tidlig har jeg tenkt å ta en tur på vekta, det er en stund siden sist nå. gruer meg litt, har en følelse av at den har gått opp! Jeg har ikke spist så sunt i det siste som jeg hadde tenkt... litt for glad i god mat :rødme: også har det blitt altfor mye cola, det MÅ jeg kutte ut!! ikke mer sukker og koffein nå!! stakkars lille nurket i magen...

I morgen er det første skoledag, så er det jobb etterpå. Vurderer å svømme før forelesning. Kan bli en hard dag!

Skrevet

Bare innom her også med en nattaklem! :hug:

Nå er det :sove:-tid. Har jo greid å være våken i to timer nå! :dåne:

Lykke til med skoledagen i morgen! :klem:

Skrevet
Bare innom her også med en nattaklem! :hug:

Nå er det :sove:-tid. Har jo greid å være våken i to timer nå! :dåne:

Lykke til med skoledagen i morgen! :klem:

Takk! Hehe to timer ja, ikke dårlig! Mye trøtt eller? ;)

Skrevet

Da sitter jeg på skolen, og venter på at forelesningen skal begynne om en time. Har vært i bassenget, svømt 900 meter. Skulle egentlig svømme 1000 meter da, men så måtte jeg såååå tisse så jeg klarte ikke vente :sukk:

Får ikke lagt til fag i studieplanen min, og før jeg har gjort det får jeg ikke godkjent den, og før jeg har gjort det får jeg ikke logget inn på fronter, og får ikke tilgang til rommene til de forskjellige fagene. Aaaaaaargh!!! :kjefte:

Skrevet

Da var første forelesning overstått! Det var ikke voldsomt spennende da men! Også fikk jeg meg en liten overraskelse, eksen til typen satt der, to rader foran meg.. jeg visste jo at hun går her, men visste ikke at hun skulle ha det faget vi hadde i dag. :overrasket:

Tror jeg iløpet av timen kom frem til at jeg bare skal heve meg over de tingene hun har gjort, legge det bak meg, slutte å tenke på det. Det blir ikke så enkelt når jeg må se henne hele tiden, men jeg får bare fokusere på at det er MEG han er sammen med :danser:

så gøy, fant resten av smileys'ene.. får de ikke opp på pcen min hjemme så jeg har ikke sett dem før nå! hehe

Skrevet

Grattis med dagbok og spire!

:strix:

Syntes forresten ikke du spiste så mye den dagen du ramset opp hva du hadde spist... Har selv en høy BMI og prøver å følge til Grete Roede (ikke veldig slavisk da. Må jo unne seg litt ekstra når en er gravid :blush:) og jeg spiser MASSE mat! En ting du uansett bør passe på hvis du har lyst å spise litt sunnere er fruksukker (i juice og frukt) og melkesukker (i melk og yoghurt). Vi må tenke litt på faren for svangerskapsdiabetes...

Lykke til masse framover med svangerskapet! Ikke alle blir kvalme :spy: og jeg håper du slipper unna!

Håper forresten du slipper å ha så mye med eksen å gjøre!

Skrevet

Kvalm-kvalmere-kvalmest! Da ble det min tur og ja!

Skrevet

Jippi klarte å lage link til dagboka mi tilslutt! Det var jo ikke vanskelig! haha.

Nå skal vi straks spise bakt potet og krydra grillribbe, mmm! Men potetene blir jo aaaaldri ferdige da!!

Skrevet (endret)

Der var kvalmen på plass ja! Ikke artig, men samtidig en slags bekreftelse på at det er ting på gang da. Det får være trøsten! :)

Synes det var en fornuftig tankerekke du hadde i går ift eksen hans jeg. Det er jo tross alt henne han IKKE er med, og DEG han vil være sammen med! Og venter barn sammen med. :rødme:

Det ble link til slutt! :danse:

Håper potetene ble ferdige til slutt, og ha en riktig god kveld videre. :hug:

Endret av Nilla
Skrevet

Da er det snart forelesning! Vondt i magen i dag, får håpe det går greit ut dagen på skolen, og på jobb i kveld! 4 timers kjedelig forelesning venter meg nå :(

er heldigvis ikke kvalm i dag da, er det mest på kvelden foreløpig! Det er jo like greit for da propper jeg ikke i meg mat rett før jeg skal legge meg :)

Skrevet

Jeg fant dagboken din, nå skal jeg følge med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...