Gå til innhold

NiChia og det nye livet


Gjest NiChia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NiChia

I dag skal vi grille hos min fostermor, det har egentlig vært planen de siste tre dagene eller så, men det er jo alltid noe som skal ødelegge for planene (blandt annet været). Men i dag blir det altså grilling. Jeg står for tsatziki og bakte poteter, så egentlig må jeg snart komme meg opp og gå på butikken hvis jeg skal rekke og lage det til vi skal spise i firetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NiChia

Da er mesteparten av grillmaten spist og resten lagt i kjøleskapet. Fint med lettvind middag noen dager framover. Vi er også flinke og griller litt av hvert når vi griller, i dag ble det kalkun, laksefileter, marinerte koteletter og diverse grønnsakspakker. Deilig :) Derfor blir det jo heller ikke den samme maten i mange dager når vi har rester.

Nå ser samboer på fotballkamp og jeg slapper av på sofaen med kg og marshmallows. Skal snart tusle ut på soverommet og slappe av i senga og lese Harry Potter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NiChia

På dagsplanen i dag står:

Kafébesøk med god venninne, MASSE Mary Kay-snakk, en hvit vask og en mørk vask, en maskin med oppvask, støvsuging av hele leiligheten, vasking av badet, nytt sengetøy, en tur i banken, en tur på posten, en tur til fostermor og til slutt baligryte med kylling og ris til middag.

Også skal jeg sikkert ta mange KGpauser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Jammen meg fant jeg ikke en dagbok her også ja :)

Tror nok dagbok blir kjekt å ha når babyen kommer, når du har tid til oss iallefall :jepp:

Høres ut som en travel dag idag, hvordan skal du rekke alt det der? Her i huset er jeg kjempestolt om det er en dag jeg rekker å vaske og henge ut tøy :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig med dagbok! *føler seg velkommen, setter seg på sofaen og venter på kaffe* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Her var det ny dagbok gitt, den må jeg ha med på mine innlegg. Vi ligger veldig likt i løypa ser jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NiChia
:goodbye:

Jammen meg fant jeg ikke en dagbok her også ja :)

Tror nok dagbok blir kjekt å ha når babyen kommer, når du har tid til oss iallefall :jepp:

Høres ut som en travel dag idag, hvordan skal du rekke alt det der? Her i huset er jeg kjempestolt om det er en dag jeg rekker å vaske og henge ut tøy :ler:

:vinke: Heihei og velkommen i dagboka mi!

Jeg har en samboer som jeg kommanderer rundt en del :lur: Og da blir mye gjort. Han er i grunn glad i litt husarbeid også så han har ikke så mye i mot det heller :)

koselig med dagbok! *føler seg velkommen, setter seg på sofaen og venter på kaffe* :)

:vinke: Velkommen skal du være. Men kaffen må du nesten ha med selv, vi har ikke kaffetrakter engang :o :fnise:

Og da var signaturen endret :)

*tommel opp*

:vinke:

Her var det ny dagbok gitt, den må jeg ha med på mine innlegg. Vi ligger veldig likt i løypa ser jeg :)

:vinke: Hei og velkommen :)

Ja, fant ut etter å ha snoket rundt i dagbokene deres hele graviditeten at jeg måtte ha en selv, og hadde egentlig tenkt til å vente til etter at frøkna var født. Men når man egentlig har altfor god tid og lider av skrivekløe så gikk det for å få seg dagbok :fnise:

Ja, vi ligger vel helt likt. Men gutten din kommer den 18. og jenta mi den 21. Det har jeg faktisk drømt, så spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NiChia

Koslig med gjester i dagboka :) Det vil jeg gjerne ha flere av!

I dag skal vi til jordmor, skriver sikkert når jeg kommer tilbake igjen :)

Vi skal ha litt fødselsforberedende siden jeg og samboer var på Kypros da det var svangerskapskurs og vi dessverre gikk glipp av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at du har drømt når vi kommer til å føde, blir gøy å se om det stemmer :jepp:

Lykke til hos jordmor :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NiChia
Så spennende at du har drømt når vi kommer til å føde, blir gøy å se om det stemmer :jepp:

Lykke til hos jordmor :kose:

Ja, jeg pleier ikke være sanndrømt eller noe sånt, men kanskje jeg har begynt nå. Vi får se,det vil tiden vise.

Hos jordmor gikk alt bra. Jeg har ett så lett svangerskap at det nesten er litt flaut. Hvis jeg mot formodning skulle klage over at jeg har vann i kroppen, noe jeg egentlig ikke har, det bare sprenger litt i fingrene når det er varmt ute og jeg går med hendene ned, eller at bekkenet blir litt vondt etter at jeg har gått tre km ned til sentrum, eller at jeg har litt halsbrann om kvelden når jeg legger meg fordi jeg er en småspiser ut av den andre verden og ikke klarer å gå til sengs uten å ha spist noe den siste timen. Eller når jeg klager over at jeg har blitt så stor og tung, jeg har jo så vidt lagt på meg babyen og iallefall ikke noe mer enn det, og jeg er ganske liten og nett og har ingen problemer med å 'fungere som normalt'. Blir litt flau etterpå når jeg tenker over hvor lett jeg har hatt det. Så da får jeg vel en helvetes fødsel for å veie opp tenker jeg :fnise:

I dag skal det slappes av. I går etter jordmor-timen var jeg ute og kjøpte ammebh og hipstere i litt stor str. som blir godt framover nå. Også var jeg og henta litt babyutstyr hos ei venninne som vi skal få låne. Gutten hennes blir akkurat et halvt år eldre enn jenta vår, så det er liksom akkurat passe alder til at vi kan låne utstyr av dem. De planlegger også en ny en til neste sommer og da er det jo på tide å få tilbake tingene igjen også. Synes det er flott at vi kan dele på tingene som liksom ikke blir slitt og kan brukes igjen og igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NiChia

Synes snart vinteren kan komme. Det har jo vært høst hele sommeren her så nå er det snart på tide. Trodde at hageblomstene mine kom til å leve ett kort liv (aldri hatt blomster før, faktisk, og skulle ha et lite prøveprosjekt for å bevise for meg selv at jeg faktisk ikke klarer å ta vare på blomster), men jeg har jo ikke trengt å gjøre noenting med dem bortsett fra å se på dem gjennom vinduet om morgenen. Egentlig litt dumt, fordi da blir jeg så naiv og tror at blomster klarer jeg jo bra. Neste sommer kommer jeg til å ha fult opp av døde blomster overalt. Vent å se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NiChia

Kanskje på tide å lage ei tippeliste. Er jo ikke lenge igjen nå.

Tippeliste:

Ida-Kristine: 19. August

Jeg: 21. August

Ilja: 22. August

Minnimusepus: 25. August

Flere som vil tippe? :)

Terminen er 22. August

Endret av NiChia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du får på min termin, 22. august? Tipper det jeg :)

Endret av Ilja**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NiChia
Kanskje du får på min termin, 22. august? Tipper det jeg :)

Terminbaby ja, kanskje det. Vi har jo termin samme dag :)

Jeg vil tippe :hoppe:

19 tror jeg :)

Skrevet opp ;) Det er dagen etter min egen bursdag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminbaby ja, kanskje det. Vi har jo termin samme dag :)

Det er jo noen som kommer på termin også :jepp: Så rart at tickerne våre teller ulikt forresten, du ligger en dag før meg ifølge tickeren :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også tippe, men klarer ikke helt å bestemme meg for om det er 24 eller 25 :sukk:

Første jeg tenkte på var 24, men nei jeg tiper 25 jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, tenk om du fikk bebisen i bursdagsgave! :jepp:

sikkert litt kjedelig, men litt koselig også! siden hun kommer rundt bursdagen, kan hun jo komme på bursdagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...