Gå til innhold

Min Graviditetsdagbok

Rosa76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usj, så dumt at kvalmen har kommet til deg også. :troest:

Ja kjedelig å være grønn i trynet mesteparten av dagen. Kvalmen har på en måte gjort at graviditeten har gått mer opp for meg. Og jeg må innrømme at jeg nesten har hatt en liten følelse av panikk de siste dagene - hva er det jeg egentlig har gjort :sjokkert: Vi har det jo så godt slik vi har det, så hva driver jeg med :gjeiper: Men heldigvis er følelsen av lykke enda større, og troen på at dette kommer til å berike livet vårt på så mange måter :rødme: Dette skal vi klare!

Ha en kjempe fin helg Happy Feet :klemmer:

Har ikke opplevd kvalmen enda, X i taket for det!!! Men har heller mistet matlysten litt og så er jeg kanskje litt uggen i magen på kveldtid, er mange som ikke her den berømte morgenkvalmen, men heller ettermiddag/kvelds kvalme.

Så bra, håper kvalmen holder seg unna deg da du har hatt din kvote av utfordringer :klem: Jeg sliter mest med kvalme morgen og kveld. Midt på dagen føler jeg meg litt bedre. Håper det ikke blir værre en dette for da skal jeg alltids klare å komme meg igjennom det bare jeg får hvilt nok.

Bare innom for å ønske deg en god helg. Håper kvalmen ikke er altfor ille og at du får en avslappende og god helg.

:klemmer:

Tusen takk kjære nabo :klemmer: Blir nok en avslappende helg dette ja. Fått kjøpt meg slik sea band, virker kanskje som det lindrer litt iallefall. Jeg vet at hadde jeg ikke vært kvalm nå så hadde vi vært på fjellet og gått på ski i helgen, men istedefor ligger jeg grønn i tryne på sofaen. Jaja, får tenke på noe annet som at det er helt sikkert verdt det :jepp:

Ha en super helg du også, og håper du får positivt svar på jobbintervjuet over helgen! Stor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for seks uker! :hoppe: Kjedelig med kvalmen. Trøsten er at det går over, så får du prøve å få i deg det du kan (spise det du har lyst på) også får mannen varte deg litt opp. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosa76 :klemmer:

Hvordan går det med deg? Håper du ikke er altfor kvalm hele tiden.

Her nærmer det seg IKM og jeg kjenner testetrangen kommer smygende, men har bare en CB-digitaltest og ønsker ikke å svi av den for tidlig, så vi får se hvor lenge jeg klarer å vente :fnise:

Ha en fortsatt fin søndag :)

:klemmer: fra naboen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for 6 uker!!!!!!! :nigo:

God helg!

Hurra for seks uker! :hoppe: Kjedelig med kvalmen. Trøsten er at det går over, så får du prøve å få i deg det du kan (spise det du har lyst på) også får mannen varte deg litt opp. :klem:

Ja får håpe kvalmen går snart over :klem: Mannen er kjempe snill og gjør alt han kan for at jeg skal ha det bra, dette er vi helt klart to om :rødme:

Hei Rosa76 :klemmer:

Hvordan går det med deg? Håper du ikke er altfor kvalm hele tiden.

Her nærmer det seg IKM og jeg kjenner testetrangen kommer smygende, men har bare en CB-digitaltest og ønsker ikke å svi av den for tidlig, så vi får se hvor lenge jeg klarer å vente :fnise:

Ha en fortsatt fin søndag :)

:klemmer: fra naboen :)

Ja jeg kjenner jeg er så spent på dine vegne Mai Brud, hadde vært så kjekt om det var din tur nå :rødme: Jeg har slike strips fra billigetester dersom fristelsen for å teste blir før IKM blir for stor, du kan få de hvis du vil :klem: Sender masse babystøv vil deg :strix: :strix: :strix:

I går var jeg ganske slått ut, var veldig kvalm og orket ikke noe. I dag har det gått mye bedre, krysser fingrene for at det fortsetter slik. Det kan være sammenheng med hvor sliten jeg er og kvalmen også, så litt spent på hvordan det går på jobb til uken.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får håpe kvalmen går snart over :klem: Mannen er kjempe snill og gjør alt han kan for at jeg skal ha det bra, dette er vi helt klart to om :rødme:

Ja jeg kjenner jeg er så spent på dine vegne Mai Brud, hadde vært så kjekt om det var din tur nå :rødme: Jeg har slike strips fra billigetester dersom fristelsen for å teste blir før IKM blir for stor, du kan få de hvis du vil :klem: Sender masse babystøv vil deg :strix: :strix: :strix:

I går var jeg ganske slått ut, var veldig kvalm og orket ikke noe. I dag har det gått mye bedre, krysser fingrene for at det fortsetter slik. Det kan være sammenheng med hvor sliten jeg er og kvalmen også, så litt spent på hvordan det går på jobb til uken.

Klem

Ja, det kan nok være sammenheng med at man er sliten/mye å gjøre og kvalme. Har du en jobb du kan styre litt selv da, eller er det masse å gjøre hele tiden?

Tror nok kanskje jeg takker ja til de stripsene. Når testet du positivt med de? Før IKM?

Tusen takk for masse babystøv, jeg :pasha: ruller meg masse i dette :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flexi tid så kan ta litt kortere dager innimellom, men det er jo litt avhengig at hvor mye jeg har å gjøre også. Forrige uke var travel og jobbet som regel litt lengre hver dag så ble vel litt i hardeste laget for meg ja :sjenert:

Tester skal du få :jepp: Jeg testet positivt med de 12 DPO, men var veldig svak strek da. Men det er jo veldig forskjellig hvor tidlig man slår ut positivt hos hver enkelt.

Fortsatt fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sååå slapp og småkvalm at jeg har mest lyst å krype under dyna mi og bli der en stund. Men istedenfor sitter jeg på jobb og bare teller timer til dagen er ferdig :sjenert: Ååå, jeg gleder meg til jeg har passert 12 uker og forhåpentligvis kommer i litt bedre form.

De siste dagene har det vært mye bobling på høyresiden av magen. Helt merkelig følelse. Alt for tidlig til å merke noe liv i magen enda så er vel bare luftbobler. Noen andre av dere andre gravide som også har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen rariteter på venstre siden hele tiden jeg da.. har kommet og gått, men avtatt nå i det siste. Har fundert mye på hva dette er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt å være på jobb i sånn form. :troest: Jeg bare teller dager ned til helg jeg nå for tida og nå er det snart bare 4 jobbedager igjen til helg! :danse:

Håper formen kommer seg litt utover dagen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste dagene har det vært mye bobling på høyresiden av magen. Helt merkelig følelse. Alt for tidlig til å merke noe liv i magen enda så er vel bare luftbobler. Noen andre av dere andre gravide som også har det slik?

ja har følt det samme! Særlig etter at jeg har lagt meg for kvelden! Merkelige saker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens gladnyhet: Mai Brud er gravid :strix: :strix: :strix:

Jiiiiiiiipppppi!!!!!!!!!

Tusen takk Rosa76, var veldig hyggelig å se at dette ble dagens gladnyhet i din dagbok :klemmer:

Pass på deg selv og slapp av så kanskje kvalmen ikke tar helt overhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Rosa76, var veldig hyggelig å se at dette ble dagens gladnyhet i din dagbok :klemmer:

Nei steike!!! Gratulerer Mai brud :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har hatt noen rariteter på venstre siden hele tiden jeg da.. har kommet og gått, men avtatt nå i det siste. Har fundert mye på hva dette er.

Det virker iallefall som flere som har det og at det er helt normalt. Jeg får det spesielt om kvelden når jeg legger meg på siden.

Slitsomt å være på jobb i sånn form. :troest: Jeg bare teller dager ned til helg jeg nå for tida og nå er det snart bare 4 jobbedager igjen til helg! :danse:

Håper formen kommer seg litt utover dagen. :klem:

Ja jeg håper også formen kommer seg snart :klemmer: Teller dager til helg jeg også!

ja har følt det samme! Særlig etter at jeg har lagt meg for kvelden! Merkelige saker :)

Merkelige greier, men helt normalt virker det som. Og mye mer vi kommer til å oppleve med kroppen framover har jeg en anelse om :)

JAAAAAAA, det er virkelig en gladnyhet :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare dans på roser å være gravid :sjenert: Akkurat om dagen så sliter jeg veldig med dårlig form og bare hente et glass vann på kjøkkenet er en anstrengelse. Mannen er super snill og vet ikke hva godt han skal gjøre for meg, men jeg liker jo ikke ligge på sofaen og ikke orke noe. I går ble det litt for mye og jeg klarte ikke holde igjen tårene :grine: Merker det er hormoner i bildet også ja, så ble litt :fnise: mellom gråtingen for må nesten se humoren i dette... La meg litt over ni i går helt skutt.

Det går nok bedre etterhvert, men dagene går så saaaakte når jeg er slik. Men det er jo ikke annet å gjøre enn å ta det med ro så lille spire har det bra i magen min :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte til min nærmeste leder at jeg var gravid i dag. Følte det var riktig siden jeg er i så dårlig form. Hun ble kjempe glad på mine vegne :biggrin: og sa at det var ikke noe problem at jeg kunne ta hjemmekontor innimellom hvis det var bedre for meg. Så deilig når de reagerer slik, jeg har verdens beste sjefer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Gratulerer med graviditeten!

Forstår godt at du har fortalt det på jobb så tidlig hvis du er så sliten. Bra lederen din tok det så bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...