Gjest ~Milla~ Skrevet 26. mai 2010 #781 Del Skrevet 26. mai 2010 Så godt å høre fra deg igjen. Så flott at formen er så bra, høygravid og greier Deilig å få ting unna til babyen kommer. Ta vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 26. mai 2010 #782 Del Skrevet 26. mai 2010 Godt å høre at alt står bra til med deg! Tenk, nå er det ikke lenge igjen til vi får møte guttene våres. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 26. mai 2010 #783 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) ja, oK. Men når er termin? Endret 26. mai 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #784 Del Skrevet 1. juni 2010 ja, oK. Men når er termin? 3 juli :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. juni 2010 #785 Del Skrevet 27. juni 2010 Hvordan er det med deg? Ikke lenge igjen nå Om lillingen ikke har kommet da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. juni 2010 #786 Del Skrevet 27. juni 2010 Ja skjer det noe her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. juni 2010 #787 Del Skrevet 27. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 30. juni 2010 #788 Del Skrevet 30. juni 2010 Sladder / oppdattering Rosa 76 fikk en søt gutt fredag i forrige uke. Alt står bra til meg mor og barn, har vært å hilset på i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. juni 2010 #789 Del Skrevet 30. juni 2010 ahhhhhh gratulerer så mye Rosa76 og takk for oppdatering Fantorangen...har begynnt å lure på begge dere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 30. juni 2010 #790 Del Skrevet 30. juni 2010 åååå.. så flott!! Gratulerer Rosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. juni 2010 #791 Del Skrevet 30. juni 2010 Gratulerer Rosa76 Håper vi etterhvert får en liten oppdatering på hvordan dere har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. juli 2010 #792 Del Skrevet 1. juli 2010 OJ!! Gratulerer ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #793 Del Skrevet 2. juli 2010 Takk for at du sladret Fantorangen og takk for gratulasjoner jenter Ja da er lillegutt en uke gammel og jeg er helt i skyene :rødme: Fødselen gikk over all forventning og var en flott opplevelse og erfaring. Mamma lykken kom fra første sekund og jeg klarer rett og slett ikke se meg mett på gutten. Han er så rolig og god og det er kjekt å bli mer og mer kjent med han. Uvant med ny tilværelse hvor dagene går til amming og kos og ikke så mye annet, men nyter hvert sekund for er klar over at tiden går så fort når de er små. Får skrive mer etter hvert, er vel ikke lenge til han våkner igjen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. juli 2010 #794 Del Skrevet 2. juli 2010 Så koselig lesing Nyt dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. juli 2010 #795 Del Skrevet 2. juli 2010 :rødme: awww kos deg masse fremover...gleder meg enda mer nå å bli mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 3. juli 2010 #796 Del Skrevet 3. juli 2010 Gratulerer så mye med gutten, Rosa. :strix: Så du hadde en som ville komme ut i verden litt før du, også? Jeg var helt sikker på at jeg kom til å gå over termin, jeg, så ble veldig satt ut da vannet plutselig gitt. I dag er vel den opprinnelige terminen din? Er det ikke rart å tenke på at du nå fortsatt kunne gått gravid og ventet på lillegutt? Det var i alle fall veldig merkelig å tenke på for meg da jeg passerte termindato! Da var jeg veldig glad for at han hadde kommet til verden og at jeg var kvitt den store magen i denne varmen. Herlig å lese at alt står bra til med dere. Gleder meg til flere oppdateringer fra deg. Inntil da - ha noen fine dager og kos deg med gutten din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 3. juli 2010 #797 Del Skrevet 3. juli 2010 Å så hyggelig Rosa! *klapper i hendene* Håper du kommer med en mer detaljert fødselshistorie snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. juli 2010 #798 Del Skrevet 11. juli 2010 Gratulerer så mye med gutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #799 Del Skrevet 11. juli 2010 Godgutten sover så søtt i vugga si så tenkte jeg får ta meg tid til å oppdatere dagboken min litt. Tenk at det er over fjorten dager siden han ble født, synes ukene har gått så fort. Jeg nyter hvert sekund som mamma og kjærligheten jeg føler for han er så sterk at det kan ikke beskrives :rødme: Føles som hjertet er på vei til å sprenges.... Litt hormonell om dagen også, så flere ganger har tårene kommet fordi kjærligheten blir så overveldene Det går veldig bra med lillegutt, han vokser og trives. Og formen min har også begynnt å bli ganske så bra nå, merker overskuddet og matlysten har begynnt komme tilbake. Selvfølgelig er det litt annen hverdag hvor sammenhengende søvn i mer enn 2-3 timer er fjernt begrep, men det går overraskende fint hitil. Nå driver han på å vokner her :rødme: , så får oppdatere dere mer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 11. juli 2010 #800 Del Skrevet 11. juli 2010 Takk for hilsen i dagboka mi. Har tenkt på hvordan det har gått med deg, men ikke fått med meg at du var tilbake. Så fantastisk at du nå har gutten din. Synes ikke det er lenge siden du fikk positiv test. Gratulerer så mye. Og så godt å høre om en positiv fødselsopplevelse. Håper du vil fortelle mer en av den senere. Er som regel bare skrekkhistoriene en får høre om. Håper du får en strålende kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå