Gå til innhold

Min Graviditetsdagbok

Rosa76

Anbefalte innlegg

Hihi, bra vi får litt variert tipping her :fnise: Nå var det rosa smokk jeg fikk i posten da men, hehe! Så håper en av oss får jente iallefall ;)

Ja, ja... Men enten er det ei jente, ellers så er det en gutt og hvis vi ikke ender opp med gutt begge to, så går det jo greit :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe ja nicket ble jo endret etter jeg satt inn innlegget hos deg :)

Blir spennende hos deg nå.....har du begynnt å få noe tidelig mage enda??

:klemmer: Neytiri=icechick

Grattis så mye med nytt nick :klemmer: Lurer på å bytte jeg også, sendte du bare PM til administrator av gruppe?

Det har faktisk kommet en liten kul. Ikke kjempe stor, men trur de fleste ser at det er noe på gang nå ja :gjeiper: Bare lagt på meg 1,5 kg, men når det er konsentrert rundt mage og puppa så vises det jo. I dag kommenterte en kvinnelig kollega av meg at jeg begynnte å bli brystfager nå ja :fnise:

Ja, ja... Men enten er det ei jente, ellers så er det en gutt og hvis vi ikke ender opp med gutt begge to, så går det jo greit :fnise:

Uansett kjønn får vi satse på de blir gode venner :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett kjønn får vi satse på de blir gode venner :rødme:

Gode venner eller kjærester :fnise:

I form til svømmeøkt i morgen tror du? Ryggen min er fortsatt ganske vond og skal til legen i morgen kl.9, men svømming er jo en mild treningsfor med eller uten bekkenløsning på gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis så mye med nytt nick :klemmer: Lurer på å bytte jeg også, sendte du bare PM til administrator av gruppe?

Det har faktisk kommet en liten kul. Ikke kjempe stor, men trur de fleste ser at det er noe på gang nå ja :gjeiper: Bare lagt på meg 1,5 kg, men når det er konsentrert rundt mage og puppa så vises det jo. I dag kommenterte en kvinnelig kollega av meg at jeg begynnte å bli brystfager nå ja :fnise:

Takk, jo bare sendte PM til admin....ble byttet etter et par dager :)

Så herlig....oi du har jo ikke lagt på deg noe særlig, det får du være glad for.....tror jeg har gått ned en del(hadde ekstra kg på meg) pga ekstremkvalmen, men det gjør vel ikke noe...det kommer igjen i 2.trimester tenker jeg....men har ikke satt meg på vekta heller...har ingen hjemme, og ikke vært hos legen enda...

Oh håper jeg får en sånn søt kul, ikke sånn som mammaen min fikk med meg(på rumpa :fnise: rett og slett)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen går den rette veien virker det som. Bare jeg sover nok og ikke sliter meg ut helt så går dagene stort sett bra :)

Så nå skal jeg bli flinkere å trene framover :tommelsmil: For å holde formen og kroppen vedlike så godt jeg kan mens jeg går gravid. De siste dagene har jeg vært veldig flink. Søndag gikk jeg skitur og det var utrolig deilig. Tar det mer med ro en før, men kjente det i musklene dagen etterpå. I går gikk jeg tur sammen med mannen i 40 min og etterpå tok jeg slyngeøvelser for bekkenet (fant fin side med øvelser her) Og i dag blir det svømming :) Og da fortjener jeg nok hviledag i morgen :popcorn: Må jo ikke overdrive heller :gjeiper: De dagene jeg har trent så har jeg følt meg veldig avslappet etterpå og sovet godt om natten så at det har positiv effekt er det ingen tvil om. Og sover jeg godt så er formen bedre dagen etter på også :jepp:

3 dager igjen til UL :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er utrolig viktig og holde seg i form ja.... man har ikke lyst til å hompe rundt på krykker den siste tiden vet jeg.

Slynge øvelser var en god ide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er utrolig viktig og holde seg i form ja.... man har ikke lyst til å hompe rundt på krykker den siste tiden vet jeg.

Slynge øvelser var en god ide :)

Ja vi er så heldig å har slynge hjemme, så den skal jeg prøve å bli flinkere å bruke. Det er litt uenighet om hvor mye trening hjelper for bekkenløsning ser jeg siden det er hormonelt betinget, men uansett så skader det ikke å holde seg i form. Men overdrivelse er heller ikke bra, men det trur jeg skal gå fint :gjeiper:

Innom å ønsker deg en fin kveld. Håper du har fått svømt i dag :)

:skya:

Tusen takk Line :klemmer: Jepp, det ble svømming i kveld og som vanlig var det veldig deilig. Men bassenget var fullt av fjortiser i kveld så ble litt masete så vi orka ikke svømme så alt for lenge i dag. Men godt var det likevel :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare skryte av mannen min :gjeiper: For mens jeg har vært på svømming og kost meg har han rydda opp kjøkkenet, bretta klesvasken og handla inn mat. I tilegg har han planlagt morgensdagens middag ser jeg. Og kjøpt to flax lodd til oss som ligger på benken og venter til han er tilbake fra trening. Så flaks som vi har i kjærligheten så vinner vi vel ikke likevel :fnise: men søt er han :rødme: Han har bestandig vært flink til å bidra hjemme, men ekstra flink nå når jeg er litt redusert innimellom. Og det setter jeg veldig pris på!

Kliper meg stadig i armen for jeg har det så bra. Jeg og mannen har det så godt sammen og det at vi sammen har skapt et lite liv i magen min gjør oss enda mer knyttet som par :rødme:

Nå koser jeg meg med en brødskive og te. Og så har jeg spist en hel fersk ananas i dag :gjeiper: Ny dille??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en hyggelig tur i svømmehallen, selv med 95% fjortiser. Får svømme en annen dag neste uke :)

Så snill og flink mann du har. Min kjære hadde støvsugd sist vi var å svømte, og i dag hadde han tatt ut av oppvaskmaskinen og vasket klær, heldige som har så snille å hjelpsomme menn vi :rødme:

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en hyggelig tur i svømmehallen, selv med 95% fjortiser. Får svømme en annen dag neste uke :)

Så snill og flink mann du har. Min kjære hadde støvsugd sist vi var å svømte, og i dag hadde han tatt ut av oppvaskmaskinen og vasket klær, heldige som har så snille å hjelpsomme menn vi :rødme:

Ha en fin kveld :klemmer:

Selv takk søta :klemmer:

Ja vi får ta godt vare på mennene våre!! Og håpe de fortsetter slik hver gang vi er på svømming :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv takk søta :klemmer:

Ja vi får ta godt vare på mennene våre!! Og håpe de fortsetter slik hver gang vi er på svømming :fnise:

Kan jo drømme i alle fall :rødme:

Er veldig kos at de kan gjøre slik uten å bli bedt om det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Hei.

Takk for hyggelig besøk i dagboken min :)

Har lest meg gjennom meste av dagboken din nå i ettermiddag. Gleder meg til å følge ferden deres videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo drømme i alle fall :rødme:

Er veldig kos at de kan gjøre slik uten å bli bedt om det :jepp:

oH,yes - I'm impressed! Dere er heldig jenter! :sol:

Hvem vet, kanskje min blir sånn etterhvert også. Kan jo i hvert fall håpe :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Rosa76 vennen :)

Blir spennende med UL i morgen, når er timen? Spennende å se om de kan se kjønn nå å da.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake fra Ul og jeg er helt :rødme: :rødme: :rødme:

Først det viktigste og det er alt var i skjønneste orden med lille nurket vårt. Det er så godt å få det bekreftet! Det var rart å kunne se på den lille i magen sprelle rundt og strekke på de spinkle beina etc. Veldig rart å tenke på at jeg og kjære mannen har skapt dette lille underet :yvonne: Legen var kjempe flink og forklarte alt han så. Nurket var mellom 18 - 20 cm og stemte bra i forhold til mine 16 uker sa han. Han kunne ikke se kjønnet enda. Hadde vært gøy å vite, men det viktigste er at alt så bra ut :danser:

Jeg her helt i lykkerus her jeg sitter, men får vel prøve å konsentrere meg litt om jobben min også :fnise: Rart å tenke på at for ikke så lenge tilbake så tenkte jeg at jeg kanskje ikke ville ha barn engang, og nå sitter jeg her utrolig lykkelig og gleder meg helt vanvittig til å bli mor :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å for en fantastisk opplevelse :danse:

Synd han ikke fikk sett kjønnet da, meeeeen det kommer ;) Når er neste UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...