Bestee Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #241 Del Skrevet 6. oktober 2009 Lite aktiv på KG om dagen ser jeg. Vet ikke om du har dratt på ferie nå, uansett så vil jeg ønske deg en kjempe fin tur Hei igjen! Har vært lite aktiv her inne i det siste, jeg har liksom ikke orket. Dagene har jo til gjengjeld gått fortere, så er ikke så lenge igjen til jeg får svar på denne månedens aktiviteter! Er 8 dpo i dag, men har en dårlig følelse. Kjenner ingenting ut over det vanlige, bortsett fra at puppene er mye mindre ømme en vanlig.. Det kan umulig være positivt. Nå er det endelig ferie, i hele 11 dager! Vi drar om en uke i dag, så da får jeg noen deilige dager hjemme først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. oktober 2009 #242 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei! Måtte innom og hilse på og takke for hilsen i boken min Det må være deilig med ferie! Nyt den, og kanskje du får en gledelig nyhet på turen *krysse fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #243 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei! Måtte innom og hilse på og takke for hilsen i boken min Det må være deilig med ferie! Nyt den, og kanskje du får en gledelig nyhet på turen *krysse fingrene* Tusen takk for hilsen og velkommen inn i dagboka mi! Det er utrolig deilig med ferie, men det er alltid noe som skal gjøres hjemme. Vi holder på med rengjøring av leiligheten, men har tatt en liten pust i bakken. Sambo ligger ved siden av meg og tar seg en liten middagslur. Tror jeg skal ta fatt på den store oppgaven det er å rydde i klesskapet mitt.. Jeg har IKM enten to dager eller en dag før vi drar, så om vi får atter et negativt svar har vi noe å trøste oss med. Tusen takk for kryssede fingre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #244 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) 11 dpo i dag.. Det betyr 2-3 dager til jeg får svaret på hvordan dette har gått. Symptomene har latt vente på seg, og jeg er helt bombesikker på at TR snart ringer på døra. Dessverre... Endret 9. oktober 2009 av Bestee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 9. oktober 2009 #245 Del Skrevet 9. oktober 2009 11 dpo i dag.. Det betyr 2-3 dager til jeg får svaret på hvordan dette har gått. Symptomene har latt vente på seg, og jeg er helt bombesikker på at TR snart ringer på døra. Dessverre... Håper du tar feil Bedre å bli overrasket enn skuffet da.... Uansett ha en kjempe fin helg Bestee og fortsatt god ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. oktober 2009 #246 Del Skrevet 9. oktober 2009 Good helg Bestee Fortsetter å krysse fingrene for at dere får en fin nyhet som dere kan feire på turen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. oktober 2009 #247 Del Skrevet 9. oktober 2009 God helg Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #248 Del Skrevet 10. oktober 2009 Håper du tar feil Bedre å bli overrasket enn skuffet da.... Uansett ha en kjempe fin helg Bestee og fortsatt god ferie Det håper jeg også.. Ja, for min del er det faktisk bedre å ta sorgene på forskudd! Tusen takk for det! I kveld skal vi en tur ut å spise vietnamesisk mat. Nam! Gleder meg! Håper du har en kjempe fin helg du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #249 Del Skrevet 10. oktober 2009 Good helg Bestee Fortsetter å krysse fingrene for at dere får en fin nyhet som dere kan feire på turen! Tusen, tusen takk for det! IKM er i morgen eller mandag, så jeg begynner å kjenne nervene her nå. Jeg har funnet ut at jeg ikke skal teste før mensen uteblir, så da er det bare å vente.. Good helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #250 Del Skrevet 10. oktober 2009 God helg Krysser fingrene for deg Tusen takk! All kryssing (untatt bein) mottas med takk! Håper du har en super helg du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 11. oktober 2009 #251 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hatt en fin helg hittil? Hvordan var den vietnamesiske maten? Tror aldri jeg har spist noe sånt før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #252 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hatt en fin helg hittil? Hvordan var den vietnamesiske maten? Tror aldri jeg har spist noe sånt før... Hei! Helgen har vært kjempe fin, men veldig lat. Deilig! Vi fant ikke den vietnamesiske restauranten, så det ble pizza i stedet gitt.. Men vietnamesisk er veldig godt! Nå sitter jeg her med hjertet i halsen og venter på at TR skal dukke opp.. Forrige måned hadde jeg 27 dagers syklus, og i dag er jeg på dag 27. Hvis tanta ikke dukker opp i dag, så kommer hun helt sikkert i morgen. Jeg har fortsatt en kjempe, kjempe dårlig følelse, men dette er altfor spennende uansett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. oktober 2009 #253 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det er så spennende! Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 11. oktober 2009 #254 Del Skrevet 11. oktober 2009 Så spennende . Håper at mensen ikke kommer, og at du får en test som er positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #255 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har bare en ting å si: JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 12. oktober 2009 #256 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg er så utrolig glad på dine vegne Dette var den beste nyheten jeg kunne ha fått i dag Gratulerer så mye :bolledeig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #257 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har hatt en veldig slitsom natt, jeg har kastet meg fra side til side og har ikke sovet noe særlig. Hadde satt alarmen på 8, men da jeg våkna klokka 7 etter litt desperat søvn, klarte jeg ikke å vente lenger. Med dundrende hjerte gikk jeg med bestemte skritt mot badet. Jeg hadde bestemt meg for å ta en billigtest dersom det ikke kom noe blod når jeg gikk på do. Jeg lette desperat etter en pakke som etterhvert viste seg å være tom.. Jeg har hatt en clearblue digital liggende et par måneder som jeg har lovet meg selv å bruke som bekreftelse av en positiv billigtest. Men etter at jeg hadde sjekket sekretet og det var helt hvitt og fint, fant jeg ut at jeg skulle ofre denne testen.. Jeg satt meg godt til rette på dolokket med testen i hånda. Etter 20-30 laaaange sekunder lyste svaret mot meg. Gravid.. Hæ?! Det var like før jeg gned meg i øynene, men jo, det stod fortsatt Gravid!! Jeg løp inn til min kjære som fortsatt lå og sov. Jeg vekket han og spurte om han kunne se hva det stod på testen, noe han ikke klarte med en gang. Det tok litt tid, så jeg tror han skjønte det før han fikk se det med egne øyne. Mange ganger har jeg gått i gjennom i hodet mitt hvordan jeg kommer til å reagere ved en positiv test. Jeg har hverken grått eller danset rundt i stua som jeg var sikker på at jeg kom til. Dette har ikke gått helt opp for oss enda, men det kommer nok når magen begynner å vokse.. Tusen takk for all støtte, jenter! Dere er helt fantastiske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #258 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg er så utrolig glad på dine vegne Dette var den beste nyheten jeg kunne ha fått i dag Gratulerer så mye :bolledeig: Tusen takk, søte, søte! Dette er nesten for godt til å være sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 12. oktober 2009 #259 Del Skrevet 12. oktober 2009 Åååh Bestee, GRATULERER så utrooolig mye!!! Dette var jo verdens fineste nyhet å våkne opp til! Ble så rørt av historien din at jeg felte en liten tåre. Tenk, du skal bli mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #260 Del Skrevet 12. oktober 2009 Mine symptomer: *Puppene ble ikke ømme før ca en uke etter EL, noe de pleier å bli fra EL-dag. *Hadde svake menssmerter kvelden og natten før IKM som kom og gikk. *Litt øm nederst i magen fra et par dager før IKM. Ikke så mange symptomene å skryte av akkurat. Det jeg har merket i magen de to siste dagene har vært vagt, og jeg så ikke på det som symptomer der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå