Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #221 Del Skrevet 21. juli 2009 Hei Euforia, Jeg er ikke på KG for å snike. Det har jeg ikke tid tid, eller interesse av. Å ikke ha en profil betyr ikke at man snoker. Haha, jeg mente det ikke sånn. Mente ikke "snoke" som å snike på andre mennesker og livene deres, men å bare lese tråder for å få svar, ikke for å svare selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 21. juli 2009 #222 Del Skrevet 21. juli 2009 Er du gal? Jeg ville aldri i verden funnet på å møte noen fra nettet uten å vite fullt navn, adresse osv. Man vi jo gjøre litt research før man møtes. Helt enig! Stjernedryss: Lys, rundt 165, bruker ikke mye sminker. Kan oppfattes som overlegen til tider, men det kommer av at hun er litt sjenert. Kommer på noe mer etterhvert, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 21. juli 2009 #223 Del Skrevet 21. juli 2009 Snakker du om meg nå? At personer her inne vet mye om Euforia er jo greit, men møter man personen bak Euforia, blir det jo noe helt annet. Du hadde kanskje ikke hatt noen interesse av det, men kanskje andre har det. Jeg vet ikke noe som helst om deg. Men du var invitert til KG-festen du også. Alle ble glade om du ville komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. juli 2009 #224 Del Skrevet 21. juli 2009 Helt enig! Stjernedryss: Lys, rundt 165, bruker ikke mye sminker. Kan oppfattes som overlegen til tider, men det kommer av at hun er litt sjenert. Kommer på noe mer etterhvert, hehe.. Tror ikke du traff så veldig, jeg blir ikke oppfattet som overlegen. Jeg kan være litt sjenert, men jeg er faktisk en sånn som mange sjenerte oppsøker fordi jeg ser ufarlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 21. juli 2009 #225 Del Skrevet 21. juli 2009 Ååh.. nei... Jeg har vært for lite på forumet i det siste og har tydeligvis gått glipp av festen! Antagelig er det meg som går forbi vinduet og snøfter over alle de fulle damene som drikker fargede drinker, mens jeg egentlig er like tåpelig selv, når jeg drikker Du fikk deg et par drinker ja....og skravla gikk. Du ble godt kjent med spesielt et par av profilene her. Og du tok en svingom med Robotkalle: han rakk nemlig tilbake fra Amsterdam samme natten! Snakk om partyprins: Oslo-Amsterdam samme kvelden, bare for å rekke en av de siste dansene med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #226 Del Skrevet 21. juli 2009 Ja vel? Opplysninger som fullt navn og bosted er jo elementært. Hvis du ser etter kjæreste, ville jeg nok satset på noe annet enn Kvinneguiden. Joda, jeg har fått med meg at det ikke er helt enkelt å få veldig personlig kontakt her. Men jeg vet ikke om det er helt umulig ennå. Og det er jo litt interessant her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #227 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg vet ikke noe som helst om deg. Men du var invitert til KG-festen du også. Alle ble glade om du ville komme Har ikke hørt om noen KG-fest engang, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 21. juli 2009 #228 Del Skrevet 21. juli 2009 Stjernedryss: Søt ung dame med langt / halvlangt blondt hår som liker å treffe å snakke med nye mennesker. En god del venner, men liker seg godt hjemme. Kanskje en litt "ung-jente" for alltid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #229 Del Skrevet 21. juli 2009 Seff. Best å vite mest mulig. Hva slags research? Skattelister? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #230 Del Skrevet 21. juli 2009 Joda, jeg har fått med meg at det ikke er helt enkelt å få veldig personlig kontakt her. Men jeg vet ikke om det er helt umulig ennå. Og det er jo litt interessant her også Ja, men hadde ikke satset på Kvinneguiden hvis jeg var ute etter kjæreste, da hadde jeg heller kommet meg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #231 Del Skrevet 21. juli 2009 Hva slags research? Skattelister? Google navnet, nicknavnet og søkt hvem som var registrert på mobilnummeret, f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 21. juli 2009 #232 Del Skrevet 21. juli 2009 Haha, jeg mente det ikke sånn. Mente ikke "snoke" som å snike på andre mennesker og livene deres, men å bare lese tråder for å få svar, ikke for å svare selv. Åh... ja, da misforsto jeg veldig. Oi, nå ser jeg i manuset at festen nærmer seg slutten. Da er det vel tid for nachspiel om en stund. Stafettpinnen går videre til en annen selvutnevnt sjef for hovedmanuset! Men ikke flere kokker, det blir for mye rot. Skal festen slutte og nachspielet begynne er det bare å fortsett altså. Min manusinnsats er over før vi blir for lei av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Innom, 37 Skrevet 21. juli 2009 #233 Del Skrevet 21. juli 2009 Joda, jeg har fått med meg at det ikke er helt enkelt å få veldig personlig kontakt her. Men jeg vet ikke om det er helt umulig ennå. Og det er jo litt interessant her også Så utålmodig mann du er da?!! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #234 Del Skrevet 21. juli 2009 Åh... ja, da misforsto jeg veldig. Oi, nå ser jeg i manuset at festen nærmer seg slutten. Da er det vel tid for nachspiel om en stund. Stafettpinnen går videre til en annen selvutnevnt sjef for hovedmanuset! Men ikke flere kokker, det blir for mye rot. Skal festen slutte og nachspielet begynne er det bare å fortsett altså. Min manusinnsats er over før vi blir for lei av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 21. juli 2009 #235 Del Skrevet 21. juli 2009 Tror ikke du traff så veldig, jeg blir ikke oppfattet som overlegen. Jeg kan være litt sjenert, men jeg er faktisk en sånn som mange sjenerte oppsøker fordi jeg ser ufarlig ut. Hvert fall *noe* riktig, hehe. Er ganske trøtt så det er litt tåker, så gjettingsnerven er litt treig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmilyLane Skrevet 21. juli 2009 #236 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg er vel den på festen som finner et par jeg har snakket med før, drikker noen drinker, skuler på alle en stund før jeg blir verdens mest sosiale og kaster meg ut på dansegulvet med ei jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #237 Del Skrevet 21. juli 2009 Så utålmodig mann du er da?!! ;-) Jepp, har ingen tid å miste lenger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #238 Del Skrevet 21. juli 2009 Ja, men hadde ikke satset på Kvinneguiden hvis jeg var ute etter kjæreste, da hadde jeg heller kommet meg ut. Sannsynligheten for å treffe noen en passer i sammen med på byen er mikroskopisk. Og jeg lærer jo en del mens jeg er her uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #239 Del Skrevet 21. juli 2009 Google navnet, nicknavnet og søkt hvem som var registrert på mobilnummeret, f.eks. Ja, det er vel ikke ufornuftig det sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #240 Del Skrevet 21. juli 2009 Sannsynligheten for å treffe noen en passer i sammen med på byen er mikroskopisk. Og jeg lærer jo en del mens jeg er her uansett Hvordan kan du si det? Det er jo vanligere å finne seg en kjæreste i det virkelige livet enn på Internett. Jeg sier ikke at det er lurt å slutte å være her inne, men at det er lurere å komme seg ut hvis man har lyst på en kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå