Gå til innhold

Hvordan ser du for deg utseendet til...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mine Oslo ferder ender i alle fall ofte bare med brask og bram. :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Synes man er mer desperat hvis man sitter inne og søker kjæreste enn å faktisk gå ut på byen :)

Nå har jeg prøvd begge metoder i litt under ett år. Og synes det er lettere å finne noen "kandidater" med internett. Jenter har en tendens til å være mere seg selv bak tastaturet enn ute på byen. Vertfall i min alder :)

Skrevet
Blir jo ikke bortkastet. :) Selv om du kommer i kontakt med folk du ikke nødvendigvis kan tenke deg som kjæreste, er det jo koseligere å være ute på byen og få venner enn å sitte alene foran en dataskjerm, det synes nå jeg.

Jeg har liksom ikke noen tro på at jeg kommer til å finne noen venner ute på byen (i fylla) heller. Men nå er jo jeg 40+, og du er sikkert ganske ung, så da blir det ganske annerledes i ditt og mitt tilfelle. Tro meg :)

Gjest Euforia
Skrevet
Nå har jeg prøvd begge metoder i litt under ett år. Og synes det er lettere å finne noen "kandidater" med internett. Jenter har en tendens til å være mere seg selv bak tastaturet enn ute på byen. Vertfall i min alder :)

Jøsses. :) Veldig sjeldent jeg har kommet over noen ordentlige folk på nettet, faktisk.

Til syvende og sist er de fleste uintelligente.

Gjest Euforia
Skrevet
Jeg har liksom ikke noen tro på at jeg kommer til å finne noen venner ute på byen (i fylla) heller. Men nå er jo jeg 40+, og du er sikkert ganske ung, så da blir det ganske annerledes i ditt og mitt tilfelle. Tro meg :)

Godt poeng!

Skrevet
Jøsses. :) Veldig sjeldent jeg har kommet over noen ordentlige folk på nettet, faktisk.

:nei::ler:

Skrevet

Det eneste ute stedet jeg faktisk har truffet en jeg ville kalle "inteligent" var på fotballkamp. Når hun ramset opp hele A og B laget til Man. United + litt av lagets historie. Ellers går det jo bare i fulle blondiner med små skjørt synes nå jeg. :tristbla:

Skrevet

Vel, de er jo i så fall like uintelligente ute i virkeligheten ettersom de finnes der også.

Nei, det er sikkert ikke lett å finne fornuftige folk på nett, og derfor gjelder det å prøve sile bort de uinteressante.

Men akkurat samme problem finnes ute på byen.

Gjest Euforia
Skrevet
Det eneste ute stedet jeg faktisk har truffet en jeg ville kalle "inteligent" var på fotballkamp. Når hun ramset opp hele A og B laget til Man. United + litt av lagets historie. Ellers går det jo bare i fulle blondiner med små skjørt synes nå jeg. :tristbla:

Hahahaha. Nå måtte jeg le.

Fulle blondiner med små skjørt trenger jo nødvendigvis ikke være dumme de, da. :)

Men skjønner godt hva du mener, hehe.

Gjest Euforia
Skrevet
Vel, de er jo i så fall like uintelligente ute i virkeligheten ettersom de finnes der også.

Nei, det er sikkert ikke lett å finne fornuftige folk på nett, og derfor gjelder det å prøve sile bort de uinteressante.

Men akkurat samme problem finnes ute på byen.

Nettopp, men i virkeligheten får man se holdningen til personen med en gang. Avtaler man å møte hverandre og får følelser over Internett, blir det surt om vedkommende ikke er som du tror eller det er noe ved ham som du rett og slett ikke kan leve med.

Skrevet

Man U supporter! :) Ja, ho burde du ha gifta deg med umiddelbart! :ler:

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Det var ikke pent sagt....

Skrevet
Hahahaha. Nå måtte jeg le.

Fulle blondiner med små skjørt trenger jo nødvendigvis ikke være dumme de, da. :)

Men skjønner godt hva du mener, hehe.

Føler du deg truffet eller? ;) haha

Skrevet

Vil ikke akkurat si at det er lakmustesten på IQ men... :ler:

Blonde fulle jenter i kort skjørt, kan være smarte de å ;) . Utseende og hjerne er ikke en umulig kombinasjon.....

Gjest brutal_mann
Skrevet

:klappe:

Skrevet
Nettopp, men i virkeligheten får man se holdningen til personen med en gang. Avtaler man å møte hverandre og får følelser over Internett, blir det surt om vedkommende ikke er som du tror eller det er noe ved ham som du rett og slett ikke kan leve med.

Nei, deg gjelder nok å være effektiv og møte de som kan være interessante ganske fort tror jeg :)

Har fått det inntrykket av flere her.

Gjest Euforia
Skrevet
Føler du deg truffet eller? ;) haha

Hehe, nei, er ikke blond og går ikke i små skjørt. ;)

Skrevet

Kanskje erfaringene blir bedre med årene da. Men hittil har jeg ikke sett så mye "lys" i toppen på de jeg har truffet ute. :)

Skrevet
Hehe, nei, er ikke blond og går ikke i små skjørt. ;)

Fornuftig jente :)

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Vil ikke akkurat si at det er lakmustesten på IQ men... :ler:

Blonde fulle jenter i kort skjørt, kan være smarte de å ;) . Utseende og hjerne er ikke en umulig kombinasjon.....

Det er jeg et bevis på. Jeg blond og ofte på byen med kort skjørt, pleier ikke å bli full da, men det hender jo :P Jeg vet jo selv jeg er smart, men det vet kanskje ikke de andre på byen. Man går jo uansett på byen for å ha det gøy, og ikke for å briljere med sin høye IQ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...