Polly Ester Skrevet 21. juli 2009 #201 Skrevet 21. juli 2009 Og jeg innbiller meg at womenwomen egentlig er stikk motsatt av hva hun prøver å gi inntrykk av...
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #202 Skrevet 21. juli 2009 Jeghar hatt et par-tre profiler, men ga det opp kort tid etter. Likte det ikke. Hvis man er her mest for å snoke, er det jo like greit.
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #203 Skrevet 21. juli 2009 Ubehagelig at en "fremmed" vet så mye om deg, vel? Vel, du er jo da like mye "fremmed" for meg, som jeg for deg. Jeg kan ikke helt se hvordan jeg kunne bruke det til noe som helst. Ikke at jeg ville hatt noen interesse av det heller.
Mr.Guy Skrevet 21. juli 2009 #204 Skrevet 21. juli 2009 gjestdeluxe: jeg tipper en jente rundt 1.70. Brunt / svart hår. Mange venner og stort sett fornøyd med livet. Føler seg kanskje litt overlegen inimellom?
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #205 Skrevet 21. juli 2009 Vel, du er jo da like mye "fremmed" for meg, som jeg for deg. Jeg kan ikke helt se hvordan jeg kunne bruke det til noe som helst. Ikke at jeg ville hatt noen interesse av det heller. Snakker du om meg nå? At personer her inne vet mye om Euforia er jo greit, men møter man personen bak Euforia, blir det jo noe helt annet. Du hadde kanskje ikke hatt noen interesse av det, men kanskje andre har det.
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. juli 2009 #206 Skrevet 21. juli 2009 gjestdeluxe: jeg tipper en jente rundt 1.70. Brunt / svart hår. Mange venner og stort sett fornøyd med livet. Føler seg kanskje litt overlegen inimellom? Mr.Guy: Lysebrunt hår, tynn, 180 høy, rolig og snill, flink til å lytte, lett for å få jentevenner
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #207 Skrevet 21. juli 2009 Snakker du om meg nå? At personer her inne vet mye om Euforia er jo greit, men møter man personen bak Euforia, blir det jo noe helt annet. Du hadde kanskje ikke hatt noen interesse av det, men kanskje andre har det. Jeg prater generelt egentlig da. Er det nødvendig å oppgi fullt navn og adresse da?
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #208 Skrevet 21. juli 2009 Jeg prater generelt egentlig da. Er det nødvendig å oppgi fullt navn og adresse da? Vet ikke hvordan det er for deg, men jeg hadde ønsket å vite det fulle navnet til han jeg skulle treffe. Hadde jeg tenkt at dette kunne vært en fremtidig kjæreste, hadde det jo vært naturlig å vite etternavnet og hvor han bodde.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 21. juli 2009 #209 Skrevet 21. juli 2009 gjestdeluxe: jeg tipper en jente rundt 1.70. Brunt / svart hår. Mange venner og stort sett fornøyd med livet. Føler seg kanskje litt overlegen inimellom? Alt stemmer bortsett fra at jeg har lys brunt på grensen til blondt hår i skulderlengde. Kanskje jeg kan bli oppfattet som noe småarrogant en sjelden gang. Men som oftest hyggelig med alle.
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. juli 2009 #210 Skrevet 21. juli 2009 Jeg prater generelt egentlig da. Er det nødvendig å oppgi fullt navn og adresse da? Er du gal? Jeg ville aldri i verden funnet på å møte noen fra nettet uten å vite fullt navn, adresse osv. Man vi jo gjøre litt research før man møtes.
Mr.Guy Skrevet 21. juli 2009 #211 Skrevet 21. juli 2009 (endret) Mr.Guy: Lysebrunt hår, tynn, 180 høy, rolig og snill, flink til å lytte, lett for å få jentevenner Close, but no cigar. Alt stemmer bortsett fra at jeg har lys brunt på grensen til blondt hår i skulderlengde. Kanskje jeg kan bli oppfattet som noe småarrogant en sjelden gang. Men som oftest hyggelig med alle. Poeng til meg da :D Endret 21. juli 2009 av Mr.Guy
Gjest gjestdeluxe Skrevet 21. juli 2009 #212 Skrevet 21. juli 2009 gjestdeluxe: jeg tipper en jente rundt 1.70. Brunt / svart hår. Mange venner og stort sett fornøyd med livet. Føler seg kanskje litt overlegen inimellom? Oi...der kom et ekkelt minne tilbake fra barneskolen: det sto i Vurderingsboken fra en lærer jeg absolutt ikke likte (en mann), at jeg "kan være noe overlegen i forhold til andre elever og er selektiv i sin omgang med andre". Denne læreren tvang oss til å synge, be morgenbønn og han var sikkert sosialistisk og kristen - og syntes ikke jeg delte godene. Jeg nektet å sitte ved siden av gutter som stinket og ville ikke leke med andre bare fordi læreren hadde bestemt det. Håper jeg er bedre som voksen.
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #214 Skrevet 21. juli 2009 Vet ikke hvordan det er for deg, men jeg hadde ønsket å vite det fulle navnet til han jeg skulle treffe. Hadde jeg tenkt at dette kunne vært en fremtidig kjæreste, hadde det jo vært naturlig å vite etternavnet og hvor han bodde. Javel, hvordan er det lurt å gå frem da - generelt altså?
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #215 Skrevet 21. juli 2009 Alt stemmer bortsett fra at jeg har lys brunt på grensen til blondt hår i skulderlengde. Kanskje jeg kan bli oppfattet som noe småarrogant en sjelden gang. Men som oftest hyggelig med alle. Helt sikker? hehe
Gjest gjestdeluxe Skrevet 21. juli 2009 #216 Skrevet 21. juli 2009 Hvis man er her mest for å snoke, er det jo like greit. Hei Euforia, Jeg er ikke på KG for å snike. Det har jeg ikke tid tid, eller interesse av. Å ikke ha en profil betyr ikke at man snoker.
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #217 Skrevet 21. juli 2009 Er du gal? Jeg ville aldri i verden funnet på å møte noen fra nettet uten å vite fullt navn, adresse osv. Man vi jo gjøre litt research før man møtes. Research?
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #218 Skrevet 21. juli 2009 Javel, hvordan er det lurt å gå frem da - generelt altså? Ja vel? Opplysninger som fullt navn og bosted er jo elementært. Hvis du ser etter kjæreste, ville jeg nok satset på noe annet enn Kvinneguiden.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 21. juli 2009 #219 Skrevet 21. juli 2009 Helt sikker? hehe Ikke helt, men forsøker å gjøre mitt beste.
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. juli 2009 #220 Skrevet 21. juli 2009 Research? Seff. Best å vite mest mulig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå