Gå til innhold

Hvordan ser du for deg utseendet til...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og jeg innbiller meg at womenwomen egentlig er stikk motsatt av hva hun prøver å gi inntrykk av...

Videoannonse
Annonse
Gjest Euforia
Skrevet
Jeghar hatt et par-tre profiler, men ga det opp kort tid etter. Likte det ikke.

Hvis man er her mest for å snoke, er det jo like greit.

Skrevet
Ubehagelig at en "fremmed" vet så mye om deg, vel?

Vel, du er jo da like mye "fremmed" for meg, som jeg for deg.

Jeg kan ikke helt se hvordan jeg kunne bruke det til noe som helst.

Ikke at jeg ville hatt noen interesse av det heller.

Skrevet

gjestdeluxe: jeg tipper en jente rundt 1.70. Brunt / svart hår. Mange venner og stort sett fornøyd med livet. Føler seg kanskje litt overlegen inimellom? ;)

Gjest Euforia
Skrevet
Vel, du er jo da like mye "fremmed" for meg, som jeg for deg.

Jeg kan ikke helt se hvordan jeg kunne bruke det til noe som helst.

Ikke at jeg ville hatt noen interesse av det heller.

Snakker du om meg nå?

At personer her inne vet mye om Euforia er jo greit, men møter man personen bak Euforia, blir det jo noe helt annet. Du hadde kanskje ikke hatt noen interesse av det, men kanskje andre har det.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
gjestdeluxe: jeg tipper en jente rundt 1.70. Brunt / svart hår. Mange venner og stort sett fornøyd med livet. Føler seg kanskje litt overlegen inimellom? ;)

Mr.Guy: Lysebrunt hår, tynn, 180 høy, rolig og snill, flink til å lytte, lett for å få jentevenner

Skrevet
Snakker du om meg nå?

At personer her inne vet mye om Euforia er jo greit, men møter man personen bak Euforia, blir det jo noe helt annet. Du hadde kanskje ikke hatt noen interesse av det, men kanskje andre har det.

Jeg prater generelt egentlig da.

Er det nødvendig å oppgi fullt navn og adresse da?

Gjest Euforia
Skrevet

Vet ikke hvordan det er for deg, men jeg hadde ønsket å vite det fulle navnet til han jeg skulle treffe. Hadde jeg tenkt at dette kunne vært en fremtidig kjæreste, hadde det jo vært naturlig å vite etternavnet og hvor han bodde.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Alt stemmer bortsett fra at jeg har lys brunt på grensen til blondt hår i skulderlengde. Kanskje jeg kan bli oppfattet som noe småarrogant en sjelden gang. Men som oftest hyggelig med alle.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Er du gal? Jeg ville aldri i verden funnet på å møte noen fra nettet uten å vite fullt navn, adresse osv. Man vi jo gjøre litt research før man møtes.

Skrevet (endret)
Mr.Guy: Lysebrunt hår, tynn, 180 høy, rolig og snill, flink til å lytte, lett for å få jentevenner

Close, but no cigar. :)

Alt stemmer bortsett fra at jeg har lys brunt på grensen til blondt hår i skulderlengde. Kanskje jeg kan bli oppfattet som noe småarrogant en sjelden gang. Men som oftest hyggelig med alle.

Poeng til meg da :D

Endret av Mr.Guy
Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Oi...der kom et ekkelt minne tilbake fra barneskolen: det sto i Vurderingsboken fra en lærer jeg absolutt ikke likte (en mann), at jeg "kan være noe overlegen i forhold til andre elever og er selektiv i sin omgang med andre".

Denne læreren tvang oss til å synge, be morgenbønn og han var sikkert sosialistisk og kristen - og syntes ikke jeg delte godene. Jeg nektet å sitte ved siden av gutter som stinket og ville ikke leke med andre bare fordi læreren hadde bestemt det.

Håper jeg er bedre som voksen.

Skrevet
Vet ikke hvordan det er for deg, men jeg hadde ønsket å vite det fulle navnet til han jeg skulle treffe. Hadde jeg tenkt at dette kunne vært en fremtidig kjæreste, hadde det jo vært naturlig å vite etternavnet og hvor han bodde.

Javel, hvordan er det lurt å gå frem da - generelt altså?

Skrevet

Helt sikker? ;) hehe

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Hvis man er her mest for å snoke, er det jo like greit.

Hei Euforia,

Jeg er ikke på KG for å snike. Det har jeg ikke tid tid, eller interesse av.

Å ikke ha en profil betyr ikke at man snoker.

Skrevet
Er du gal? Jeg ville aldri i verden funnet på å møte noen fra nettet uten å vite fullt navn, adresse osv. Man vi jo gjøre litt research før man møtes.

Research?

Gjest Euforia
Skrevet
Javel, hvordan er det lurt å gå frem da - generelt altså?

Ja vel? Opplysninger som fullt navn og bosted er jo elementært.

Hvis du ser etter kjæreste, ville jeg nok satset på noe annet enn Kvinneguiden.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Helt sikker? ;) hehe

Ikke helt, men forsøker å gjøre mitt beste. :)

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Research?

Seff. Best å vite mest mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...